Hei , niin kauheeta ihan kysyä mutta voiko menkkojen aikaan mennä kylpylään.. ?? Meillä sattuu retki sinne ja mun helvetin menkat on tietysti juuri silloin, rukoilen kylläkin että kerkeevät loppua... Mutta voinko tamboonin kanssa mennä sinne kuitenkin????
Vastaukset 3
Uinti-lehdessä aikanaan on ilmestynyt seuraavanlainen neuvo uimisesta kuukautisten aikana:
http://www.uimaliitto.fi/site/assets/files/1162/510_34-35.pdf
Joskun neuvotaan myös, että tampoonin kanssa uidessa saisi olla imukykyisempi malli kuin normaalisti. Puhtaan tampoonin vaihto mahdollisesti ennen ja ainakin jälkeen uinnin.- monta kertaa
Olen ollut uimassa menkkojen aikaan. Muista tamponi (poisto) tai kuukautiskupin huuhtelu pian uinnin jälkeen. Hauskaa kylpyläreissua, menkoista huolimatta :)
- ekaakertaa
Kiitoksia viesteistä!! Jännittää niin pirusti mutta pakko kait se on uskoltautua ettei tarvitse pettymystä lapselle tuottaa.. Huh, jospa minä selviäisin... :) Kiitos, reissusta tulee varmasti mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651832Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 139982
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16881- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 56529