Hei , niin kauheeta ihan kysyä mutta voiko menkkojen aikaan mennä kylpylään.. ?? Meillä sattuu retki sinne ja mun helvetin menkat on tietysti juuri silloin, rukoilen kylläkin että kerkeevät loppua... Mutta voinko tamboonin kanssa mennä sinne kuitenkin????
menkat ja kylpylä
3
4696
Vastaukset
Uinti-lehdessä aikanaan on ilmestynyt seuraavanlainen neuvo uimisesta kuukautisten aikana:
http://www.uimaliitto.fi/site/assets/files/1162/510_34-35.pdf
Joskun neuvotaan myös, että tampoonin kanssa uidessa saisi olla imukykyisempi malli kuin normaalisti. Puhtaan tampoonin vaihto mahdollisesti ennen ja ainakin jälkeen uinnin.- monta kertaa
Olen ollut uimassa menkkojen aikaan. Muista tamponi (poisto) tai kuukautiskupin huuhtelu pian uinnin jälkeen. Hauskaa kylpyläreissua, menkoista huolimatta :)
- ekaakertaa
Kiitoksia viesteistä!! Jännittää niin pirusti mutta pakko kait se on uskoltautua ettei tarvitse pettymystä lapselle tuottaa.. Huh, jospa minä selviäisin... :) Kiitos, reissusta tulee varmasti mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785