35-45-vuotiaat miehet, mitä mieltä parikymppisistä?

toivotonnainen

Olen hieman ihastunut 41-vuotiaaseen mieheen (sinkku!). Itse olen 21-vuotias, eronnut juuri pidemmästä suhteesta. En tiedä itsekään, olenko kiinnostunut hänestä vain seksin merkeissä, vai parisuhteen. Emme itseasiassa tunne kovin hyvin.
Olen töissä saksalaisessa hotellissa, jossa tämä suomalainen mies käy parin viikon välein. Kun hän tulee, vaihdamme tietysti vähän enemmän kuulumisia, kuin muiden asiakkaiden kanssa, olemmehan molemmat kuitenkin täällä asuvia suomalaisia. En pelkää aloitteen tekemistä, mutta en haluaisi nolata itseäni, jos olenkin miehen silmissä vain lapsi..

5

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aman

      Et nolaa itseäsi mitenkään, sillä vaikka juttu jäisikin siihen, niin on varmasti ainakin otettu ehdotuksestasi lähempään tutustumiseen. Jos et tee sitä, se jää harmittamaan sinua pitkäksi aikaa, joten anna mennä vaan...

    • Tee se aloite

      Me nelikymppiset tykättiin aikoinaan paljonkin kaksikymppisistä ja niinhän me tehdään vieläkin. Joskus ne kaksikymppiset oli meitä jonkin verran vanhempia ja sekään ei haitannut

    • TheTruth00

      Tuskinpa 21-vuotiaalla vielä kovinkaan pitkää/pitkiä suhteita vielä ollut.

    • sexsexsex...

      Fiksu parikymppinen on parhaimmillaan loistavaa seksi- ja seikkailuseuraa, mutta oikeeseen parisuhteeseen, niin ei ukolla nyt ihmeitä voi päässä liikkua.

    • kokenut vaimo

      Unohda isoisä. 10 vuoden kuluttua sinua inhottaa herätä ryppyisen vaarin vierestä, joka ei muuta tee kuin kuorsaa ja piereskelee. Silloin on jo vaikeampaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe