Olen hieman ihastunut 41-vuotiaaseen mieheen (sinkku!). Itse olen 21-vuotias, eronnut juuri pidemmästä suhteesta. En tiedä itsekään, olenko kiinnostunut hänestä vain seksin merkeissä, vai parisuhteen. Emme itseasiassa tunne kovin hyvin.
Olen töissä saksalaisessa hotellissa, jossa tämä suomalainen mies käy parin viikon välein. Kun hän tulee, vaihdamme tietysti vähän enemmän kuulumisia, kuin muiden asiakkaiden kanssa, olemmehan molemmat kuitenkin täällä asuvia suomalaisia. En pelkää aloitteen tekemistä, mutta en haluaisi nolata itseäni, jos olenkin miehen silmissä vain lapsi..
35-45-vuotiaat miehet, mitä mieltä parikymppisistä?
5
425
Vastaukset
- Aman
Et nolaa itseäsi mitenkään, sillä vaikka juttu jäisikin siihen, niin on varmasti ainakin otettu ehdotuksestasi lähempään tutustumiseen. Jos et tee sitä, se jää harmittamaan sinua pitkäksi aikaa, joten anna mennä vaan...
- Tee se aloite
Me nelikymppiset tykättiin aikoinaan paljonkin kaksikymppisistä ja niinhän me tehdään vieläkin. Joskus ne kaksikymppiset oli meitä jonkin verran vanhempia ja sekään ei haitannut
- TheTruth00
Tuskinpa 21-vuotiaalla vielä kovinkaan pitkää/pitkiä suhteita vielä ollut.
- sexsexsex...
Fiksu parikymppinen on parhaimmillaan loistavaa seksi- ja seikkailuseuraa, mutta oikeeseen parisuhteeseen, niin ei ukolla nyt ihmeitä voi päässä liikkua.
- kokenut vaimo
Unohda isoisä. 10 vuoden kuluttua sinua inhottaa herätä ryppyisen vaarin vierestä, joka ei muuta tee kuin kuorsaa ja piereskelee. Silloin on jo vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133