Hei palstalaiset! Minua on pitkään vaivannut eräs asia tai oikeastaan sattumusten sarja, haluaisin kysyä muiden mielipiteitä asiaan liittyen ja sitä onko muilla samoja kokemuksia.
Olemme 30 kieppeillä oleva pariskunta. Mieheni on kotoisin Afrikasta. Minä olen syntynyt Suomessa. Asumme Helsingissä. Olemme vasta menneet naimisiin ja pöhkön rakastuneita. :)
Minua ihmetyttää joidenkin suomalaisten naisten suhtautuminen mieheeni. Esimerkkinä kertomus eilisen tapahtumista. Pysähdyimme kahville pienen kävelyretken jälkeen. Minä jäin tiskille valitsemaan haluanko laten vai minkä ja mieheni meni varaamaan meille pöydän. Tullessani pöytään mieheni huokaisee "Hyvä, että tulit tuo nainen on tuijottanut minua". Viereisessä pöydässä istui pyylevä nainen, arviolta saman ikäinen kuin me. Ilmestyessäni pöytään hän mulkaisi minua happamasti ja katsoi nopeasti pois. Olimme molemmat hämillään, mutta antaa ihmisten tuijottaa. Vietämme siirappisen kahvihetken ja on varmasti selvää kaikille, että pöydässämme istuu rakastunut pari. Ennen lähtöämme viivyn hetken sisällä ja mieheni odottaa minua ulkona. Tullessani ulos nään naisen lyllertävän pois. Käveltyämme jonkun matkaa mieheni kertoo minulle naisen tulleen hänen luokseen pyytämään tulta. Tämän jälkeen hän oli kehunut miestäni komeaksi ja kysynyt mitä hän tekee illalla! Minulta meni mehut väärään kurkkuun! Onneksi typy oli jo kadonnut, koska olisin antanut hänelle jotain tekemistä illaksi… Hän olisi voinnut hoitaa jääpussilla antamaani litsaria! ;)
Tässä on se mikä minua ihmetyttää. Millainen ihminen flirttailee… Eihän tuo ole edes flirttailua! Tyrkyttää itseään varatulle miehelle? Lisään vielä, että tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu. Tosin aiemmin alkoholilla on ollut osuutta asiaan, jolloin tilanne on enimmäkseen koominen. En voi kun nauraa kun humaltunut nainen yritää flirttailla miehelleni, varsinkin koska me emme käytä alkoholia. Mieheni on kertonut myös sinkkuajastaan, jolloin naiset tulivat ehdottamaan suoralta kädeltä seksiä (hän kieltäytyi kohteliaasti). Mitä ihmettä? Ketä nämä ihmiset ovat? Kukaan Suomalainen nainen joita minä tunnen ei käyttäydy näin. Onko tätä käytöstä vain Helsingissä? Iso häh?
En usko että suomalaisia miehiä lähestytään näin. Vai olenko väärässä? Olenko vain naivi näissä asiossa? Mieheni sanoo, että vika on Afrikkalaisissa miehissä jotka lähtevät helposti naisten matkaan. He ovat antaneet miehille helpon maineen… Mutta come on, millainen mies ei lähtisi, jos nainen on näin helppo… Miten on muut kansalaisuudet? Entä miehet? Lähestytäänkö vaimojanne näin?
Onneksi luotan mieheeni 100%. En usko, että hänen olisi vaikeaa löytää mahdollisuutta pettää. Tällä hetkellä hän kasvattaa hipsteri-partaa, toivomme risuparran piillottavavan hänen komeat piirteensä ja karkoittavan innokkaimmat naikkoset. ;)
Miten puolisoosi suhtaudutaan?
55
487
Vastaukset
- afrikkalaisen vaimo
Helsingissä jotkut naiset saattavat lähestyä miehiä lähes agressiivisesti iskien, varsinkin jos mies on lihaksikas ja musta. Ehkä johtuu voimakkaasta humalatilasta ja ulkomaalaiset yleensä ovat kohteliaampia torjunnassa, kuin suomalaiset. Vaikkei ulkomaalaista miestä kiinostaisi yhtään kyseinen nainen, harva käyttäytyy ilkeästi.
Toisaalta jos nainen on tottunut hyvään flaksiin esim. kaisaniemen afrikkailloissa, voi olla melkoinen pettymys huomata että kaikki mustat eivät olekaan kiinnostuneita. Tuolla illassa aika usein näkee pullukoita naisia hyväkroppaisten miesten kanssa.
Oma mieheni ei oikein siedä humalaisia naisia. Eräs suomalainen nainen kerran suuttui hänelle tosi pahasti ja haukkui rasistiksi, kun hän ei suostunut tanssimaan naisen kanssa. - 213231312
Joillekin tumma / ulkomaalainen ei vain ole vieläkään samalla tavalla ihminen ihmisten joukossa kuin vaalea / kotimainen. Sellainen perämetsäläisyys voi ilmetä monella tavalla, joista sinun kertomuksesi on yksi. Kyse on rasistisesta ilmiöstä, vaikka se ilmenisikin näennäisen positiivisella tavalla.
- karppinen1
Moi olen ite reilu 40v suomalainen mies ja vaimoni noin 30v nigeralainen. Useesti miehet hakemaan tanssimaan hänet ja yrittävät iskeä tanssilattialla. Todennut myös samoja tilanteita kahvioissa jos poistun esim vessaan niin silloin tällöin käynyt vieraita miehia flirttailemassa vaimolleni. Joskus päihtyneet miehet pitäneet minua sutenöörinä kun vaimolla ollut ystävätär mukana baarissa. Tarjoneet törkeästi rahaa että saisivat vaimoni mukaansa. Tuollainen käytös todella loukkaavaa ja törkeää.
- MehutVääräänKurkkuun
Ei voi muuta sanoa kuin jösses! Toivottavasti sinulla on pitkä pinna. Hämmentävää ajatella että jonkun olettamus että olet sutenööri kun näkee sinut vaimosi ja ystäviesi seurassa.
Minäkin näen asian semisti rasistisena. Niin miesten kun naisten kohdalla. Mutta erityisesti nämä päällekäyvät naiset ovat epäilyttävänpiä, koska en ole varma kohtelevatko he myös valkoisia miehiä samalla tavalla. Tavallaan onhan se kohteliaisuus jos muut ihmiset pitävät puolisoani viehättävänä, mutta tähän "kohteliaisuuteen" liittyy olettamus että hän on helppo koska on musta. Pistää miettimään. - 14+7
MehutVääräänKurkkuun kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin jösses! Toivottavasti sinulla on pitkä pinna. Hämmentävää ajatella että jonkun olettamus että olet sutenööri kun näkee sinut vaimosi ja ystäviesi seurassa.
Minäkin näen asian semisti rasistisena. Niin miesten kun naisten kohdalla. Mutta erityisesti nämä päällekäyvät naiset ovat epäilyttävänpiä, koska en ole varma kohtelevatko he myös valkoisia miehiä samalla tavalla. Tavallaan onhan se kohteliaisuus jos muut ihmiset pitävät puolisoani viehättävänä, mutta tähän "kohteliaisuuteen" liittyy olettamus että hän on helppo koska on musta. Pistää miettimään.Ei se aina ole viehättävyyttä vaan himoa. Samoilla spekseillä varustettu valkoinen ei saisi mitään huomiota. Vaikka rakkaudesta sokaistuneet muuta kuvittelevat, kaikki Helsingin rastapäät eivät todellakaan ole mitään nuoria rantaleijonia kiiltävine lihaksineen.
(Tosin on myönnettävä, että 6 vuotta vanhempi yönmusta duunikaveri on nuoremman näköinen kuin itse olen.) - Anonyymi
Joo, mulla sama ongelma - vaimo venäläinen. Junttikansa ei vain ole vielä tottunut ulkomaalaisiin.
Mutta tätä nyt tapahtuu suomalaistenkin naisten kanssa; jätät hetkeksi ladyn yksin, niin heti joku äijä tunkee siihen flirttailemaan.
- afrikkalaisen vaimo
En mä tuossa kyllä mitään rasistista näe, jos nainen tulee iskemään miestä suorin ehdotuksin. Veikkaan, että jonkun Hunksin kanssa seurusteleva joutuu kohtaamaan melko samanlaisia lähestymisiä.
Tämä on sitä tasa-arvoa. Aiemmin tulivat miehet ehdottelemaan, nyt tulevat naiset. Eipä tuossa se kummempaa, mistä kannattaisi hernettä nenään ottaa.- afrikkalaisen vaimo
Lisäys vielä:
minulle, siis suomalaiselle naiselle, tullaan kyllä ehdottelemaan ja flirttailemaan aina kun ulos lähden, suomalaiset ja ulkomaalaiset miehet samalla tavalla. Onneksi mies on niin kaappi, että häipyvät yleensä heti kun näkevät kenen seurassa olen.
- Chom chom
Aasialainen mieheni on saanut olla aika rauhassa suomalaisilta naisilta. Lyhyehkö mies ei ehkä ole naisten silmissä niin kiinnostava. Sen sijaan jotkut samasta maasta kotoisin olevat naiset eivät ole aina kunnioittaneet suhdettamme vaan yrittäneet tunkea väliimme ja aiheuttaa eripuraa juoruillaan. Mies oli ikään kuin liian hyvä suomalaiselle haaskattavaksi. Ajateltiin, ettei suhteemme kuitenkaan kestä.
Aasialaisten naispuolisten kavereiden kanssa liikkuessani olen joskus ollut aika järkyttynyt joidenkin asenteista. Eräänkin kerran joku mies tuli kysymään multa ja vietnamilaiselta kaveriltani, paljonko maksaisi saada meidät molemmat yhdessä. Ja kyse ei edes ollut vähäpukeisista naisista baarissa, vaan olimme kaupassa lasten kanssa, säänmukaisesti toppatakkeihin pynttäytyneinä.- kaarimalja
Sain päivän parhaat naurut ap sinun kirjoituksestasi. Nainen tuijotti, tuli pyytämään tulta, suurta hämmennystä herätti moinen. Ei hallelujaa, tosi naiivi stoori, sorry.
- Lukutaito hoi
kaarimalja kirjoitti:
Sain päivän parhaat naurut ap sinun kirjoituksestasi. Nainen tuijotti, tuli pyytämään tulta, suurta hämmennystä herätti moinen. Ei hallelujaa, tosi naiivi stoori, sorry.
Ja kysyi mitä tekee illalla...
- Raaka Watson
Buhahahahahaaaaaaa
Olipa kerran ja niin edelleen.
Kiva satu.
Buhahahahahaaaaaaa- päivän satu
Meni minultakin mehut väärään kurkkuun, kun luin aloituksen. Ei voi muuta kuin päästää oikein röhönaurut, niin oli satumainen kertomus, hahahahaaaa.
- hgfhgfhghg
päivän satu kirjoitti:
Meni minultakin mehut väärään kurkkuun, kun luin aloituksen. Ei voi muuta kuin päästää oikein röhönaurut, niin oli satumainen kertomus, hahahahaaaa.
Kahvilassa tupakoidaan yhtä paljon kuin savuttomissa ravintoloissa....
- ABCjne
hgfhgfhghg kirjoitti:
Kahvilassa tupakoidaan yhtä paljon kuin savuttomissa ravintoloissa....
"Ennen lähtöämme viivyn hetken sisällä ja mieheni odottaa minua ULKONA. Tullessani ULOS nään naisen lyllertävän pois. Käveltyämme jonkun matkaa..."
Ei ihme että niccisi on epäselvä "hgfhgfhghg" kun et osaa edes lukea...
- tsutsu
Voi oksennus, mikä provo taas kerran!!
- ....
Harvoin flirttaillaan kun minä olen mukana. Jos hän yksin lähtee baariin kyllä naiset flirttailee. Eräs yritti tulla suutelemaan sanomatta mitään. Mies kieltäytyi ja pakeni tupakalle. Nainen seurasi perässä ja yritti edelleen tyrkyttää itseään
- molkosan
Mies kieltäytyi ja pakeni, tämä siis miehen kertomus, no jaa, uskoo ken haluaa.
- camelman x
molkosan kirjoitti:
Mies kieltäytyi ja pakeni, tämä siis miehen kertomus, no jaa, uskoo ken haluaa.
Ja oikein " pyylevä nainen " miestäsi vokotteli, buahahaaaha, on melkoinen tarina sinulla, ei edes keskenkasvuinen tuollaista soopaa kirjoittelisi. On sinulla mielikuvitus ollut vauhdissa, voi ziisus sentään.
- MehutVääräänKurkkuun
Onpa hassua lukea, että ihmiset pitävät juttuani keksittynä tai provona. Mielestäni ihan asiallinen kysymys, johon olen saanuut paljon asiallisia vastauksia. Kiitos niistä. Olen saanut niistä tarkempaa kuvaa miten ihmiset käyttäytyvät. Ja ehkä aina ei tarvitse olla niin herkkänahkainen kuin olen. Vedin herneen nenääni nyt enemmän kuin humalaisten sekoilusta, koska tämä tapaus jonka kuvailin oli keskellä päivää ja kyseinen nainen tiesi varmasti että olemme yhdessä...
Oli miten oli, näin on asiat meillä. Parta kasvaa edelleen... ;) Toisaalta jos heitän asialle positiivisen twistin... Voin olla onnellinen että parisuhteemme "suurin" ongelma on että miehelleni flirttaillaan!
kaarimalja: Hän myös sanoi miestäni komeaksi ja kysyi mitä hän tekee illalla. Mikä minun käsitykseni mukaan tarkoittaa, että nainen olisi halunnut tehdä jotain mieheni kanssa. Mieheni tosiaan totesi, että menee kotiin vaimonsa kanssa... Ja tytsy tajusi poistua takavasemmalle.
hgfhgfhghg aka Neiti Etsivä: Savuttelu tapahtui kahvilan ulkopuolella. - kale1
Vai meni mehut väärään kurkkuun. No, sattuuhan sitä, että luiskahtaa sivuun.
- lilli25v
Katos vaan, kalekin on taas palannut reissuiltaan, kiva juttu.
- lilli25v
lilli25v kirjoitti:
Katos vaan, kalekin on taas palannut reissuiltaan, kiva juttu.
Joku lainannut nimimerkkiäni, tosin en ole sitä rekisteröinytkään, että onhan se vapaa. Mä olen kyllä herra 28x fani, tosin ei ole mitään kaleakaan vastaan.
- Tällaista
Vaimoltani on kysytty, haluaisinko luovuttaa spermaa. Joku ilmeisesti hyvin toimeentuleva nainen haluaisi lapsen mutta ei miestä. Tämä siis vaimon kotimaassa.
Ei tullut kauppoja sillä kertaa mutta vaimoa tällaiset kysymykset vähän stressaa. - afrikkalaisen vaimo
Mietipä, jos "mehut väärään kurkkuun" matkustaisit miehesi kotimaahan, kuinkahan kauan saisit hengailla itseksesi ilman että kukaan tulisi flirttailemaan tai iskemään sinua. Olisiko sekin sinun mielestäsi rasismia?
Tuntuu vähän provolta tämä aloitus... vaikka kyllä omaa miestäni kyllä on tultu iskemään ihan suoraan naisten puolelta ja myös exääni, joka oli komea ja lihaksikas suomalaismies. Ikinä ei oo tullu mieleeni, että iskemisessä olis kyse rasismista. Sen sijaan melko tökeröä käytöstä sitä naispuolista tyttöystävää kohtaan, jos on siinä paikalla. - MehutVääräänKurkkuun
Jos olisin mieheni seurassa ja oletuksena olisi, että olen helppo koska olen valkoinen, kyllä se olisi mielestäni rasismia.
Osa kysymystäni olikin tehdäänkö näin myös suomalaisille miehille. Tämä on minulle täysin uusi ilmiö. Samoin kuin ystävilleni, joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Tarkoitkseni ei ollut provoilla. Olin aidosti yllättynyt.- Anonyymi
Ei siinä mitään oletuksia helppoudesta ole, halutaan vaan vällyjen väliin and that's it.
Kyllä suomalaisillekin miehille tätä tapahtuu, jos on tarpeeksi komea, eikä ole mikään stadilaisten yksinoikeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään oletuksia helppoudesta ole, halutaan vaan vällyjen väliin and that's it.
Kyllä suomalaisillekin miehille tätä tapahtuu, jos on tarpeeksi komea, eikä ole mikään stadilaisten yksinoikeus.Kenenköhän miespuolinen puoliso se yritti iskeä bussipysäkillä aamuvarhaisella? Suomalaiset naiset on näemmä ottanu mallia afrikkalaisista, eikä tarvitse olla baarissa, käy hyvin vaikka kirkossa.
- MehutVääräänKurkkuun
En ymmärrä mitä tarkoitat? Miten niin ulkopuolisen silmin? Minä laitan aina kahviini melkein enemmän kahvia kuin kermaa… Mutta tämän jutuin kerroin yhtä mustana kuin mieheni. ;) Jotenkin minusta tuntuu, että et edes halua uskoa tapahtunutta todeksi (en tiedä miksi… Ehkä trollaat). Selvitykseni tapahtuneesta on uskottava, yksinkertaisesti siitä syystä että se on totta. Monille muille ei ollut vaikeuksia uskoa minua. Eikö niin, ihmiset?
- China Dragon
Miksi joudut miettimään tuollaisia jos kerran "luotat mieheesi"?
Jotkut miesten suhteen epätoivoiset naiset hakevat helppoa seuraa, miehesi siis näytti "helpolta"(jos tarina on tosi). Tärkeämpää on miettiä mitä itse ajattelee ja miten mies käyttäytyy. Tuo on parisuhteen sisäinen asia.
Aloituksen olisi voinut muotoilla toisin. Miksi jotkut keski-iän ylittäneet lihavat naiset haluavat mustaa varattua seuraa? - MehutVääräänKurkkuun
China Dragon kirjoitti:
Miksi joudut miettimään tuollaisia jos kerran "luotat mieheesi"?
Jotkut miesten suhteen epätoivoiset naiset hakevat helppoa seuraa, miehesi siis näytti "helpolta"(jos tarina on tosi). Tärkeämpää on miettiä mitä itse ajattelee ja miten mies käyttäytyy. Tuo on parisuhteen sisäinen asia.
Aloituksen olisi voinut muotoilla toisin. Miksi jotkut keski-iän ylittäneet lihavat naiset haluavat mustaa varattua seuraa?Taidatkin olla trolli. Mutta vastaan silti. :) Miksi joudun miettimään mitä? Luotan mieheeni. Yksikertaisesti siksi koska hän on luotettava. Ja myös siksi että teemme töitä yhdessä ja olemme yhdessä 24/7. Kysymyksenihän oli juuri se miksi joku tekee näin, vaikkakaan kyseinen nainen ei ollut keski-ikäinen.
- Raaka Watson
Taidatkin olla trolli. Mutta vastaan silti. :) Miksi joudun miettimään mitä? Luotan mieheeni. Yksikertaisesti siksi koska hän on luotettava. Ja myös siksi että teemme töitä yhdessä ja olemme yhdessä 24/7. Kysymyksenihän oli juuri se miksi joku tekee näin, vaikkakaan kyseinen nainen ei ollut keski-ikäinen.
Ei jumalauta. Kuinka kukaan jaksaa olla 24/7 yhden ja saman ihmisen kanssa. Ei aivan terve asenne. No nyt on selitetty s että miksi matumbu ei ehkä ole vielä polkenut pyylevää naista. Kysymys, menetkö sen matumbun kanssa paskahuussiinkin?
- MehutVääräänKurkkuun
Raaka Watson kirjoitti:
Ei jumalauta. Kuinka kukaan jaksaa olla 24/7 yhden ja saman ihmisen kanssa. Ei aivan terve asenne. No nyt on selitetty s että miksi matumbu ei ehkä ole vielä polkenut pyylevää naista. Kysymys, menetkö sen matumbun kanssa paskahuussiinkin?
Mitä voin sanoa... Olemme rakastuneita! Ikävä tulee heti jos ei olla yhdessä. :) Tiedostamme olevan ällöttävän siirappisia, mutta eiköhän se vuosien myötä vähene.
- Ehdotelmia...
Ulkomaalaisten oletetaan lähtevän helposti matkaan. Siksi tuo ehdottelu. Ulkkismieheni on taksikuski ja viimeksi viime viikolla oli noin 50-vuotias nainen pyytänyt humalassa miestäni omaan yläkertaansa. Huolimatta siitä että miehellä sormus sormessa ja kertoi vaimostaan.
Mieheni tosin on melko komea, joten on ihan luonnollista että vaikka hän on varattu häntä silti yritetään. Otetaan vaan kohteliaisuutena, aikamoisen saaliin olen saanutkin, kiva niin. :)- China Dragon
Niin, oliko kysymyksessä lihavahko keski-iän ylittänyt nainen joka ei saanut kapakasta valkoihoista miestä? Naisen ulkoinen markkina-arvo on heikentynyt joten hänellä ei taida olla muuta vaihtoehtoa kun tarttua viimeiseen oljenkorteen. Taksikuskiin joka kuskaa hänet kotiinsa.
Miehen ei koskaan kannata mennä tuollaisen naisen kanssa sänkyyn. Jos menee niin ihan panoajatuksella ja kumikuorella.
Aamulla olisi parempi ettei muistaisi koko juttua, mutta kun herää sen naisen vierestä ja morkkis on valmis.
Miesten kannattaa siis väistellä ja väistää kyseessä olevia naisihmisiä.
- Afrikka.
Joopa joo, kyllä näitä jakorasijoita liikkuu stadin yössä.Samoin on minun miehelleni tawaraa tarjottu...Torjui muijan,no tää muija löi miestäni.Samoin käyttäydyvät suomi miehet,olemme olleet yhdessä tanssiravintolassa toiset kysyy mieheltäni luvan saako viedä tanssiin.. silloin ok....sitten ovat nämä jotka ei kysele mitään mieheltäni vaan ainoastaan minulta.Mutta mutta minäpä olen tiukkapipo en koskaan mene toisten miesten kanssa tanssimaan jos olen mieheni kanssa,silloin me nautitaan vain toisistamme.
- joooooop
Tämä ansaitsee huutonaurut:
"Mieheni on kertonut myös sinkkuajastaan, jolloin naiset tulivat ehdottamaan suoralta kädeltä seksiä (hän kieltäytyi kohteliaasti)."
Ihan taatusti pani kaikkia jotka ehdottelivat ja itse ehdotteli vielä ahkerammin.
Älä herran tähden ap. usko kaikkea sontaa jota ukko sulle syöttää.- utopiaaa
Voi veljet mitä potaskaa, että sinkkuaikanaan mies kieltäytyi kohteliaasti seksistä. Hellanlettas sentään, ja sä uskot kaiken mitä mies suustaan suoltaa, voi reppana.
- MehutVääräänKurkkuun
utopiaaa kirjoitti:
Voi veljet mitä potaskaa, että sinkkuaikanaan mies kieltäytyi kohteliaasti seksistä. Hellanlettas sentään, ja sä uskot kaiken mitä mies suustaan suoltaa, voi reppana.
Sinulle ja muille, jotka naureskelevat samalle asialle, sanon tämän. Sinkku on sinkku. Silloin voi tehdä mitä ite haluaa. Varmasti on ollut sutinaa. Mutta jos on tarpeeksi sutinaa niin voi kohteliaasti kieltäytyä niistä jotka ei kiinnosta tai vaikuttavat oudoilta. Ei kukaan jaksa jos joka kerta kun lähtee ulos pitäisi lähteä uuden typyn mukaan! :D Yksi syy miksi mieheni minuun ihastui oli se etten ollut heti hyppäämästä sänkyyn. Joten tällaiset ehdottelivat eivät ole hänen tyyppiään. Lopuksi. En hirveästi jaksa murehtia mitä kukakin on tehnyt ennen kuin on tavannut minut. :)
- Raaka Watson
Sinulle ja muille, jotka naureskelevat samalle asialle, sanon tämän. Sinkku on sinkku. Silloin voi tehdä mitä ite haluaa. Varmasti on ollut sutinaa. Mutta jos on tarpeeksi sutinaa niin voi kohteliaasti kieltäytyä niistä jotka ei kiinnosta tai vaikuttavat oudoilta. Ei kukaan jaksa jos joka kerta kun lähtee ulos pitäisi lähteä uuden typyn mukaan! :D Yksi syy miksi mieheni minuun ihastui oli se etten ollut heti hyppäämästä sänkyyn. Joten tällaiset ehdottelivat eivät ole hänen tyyppiään. Lopuksi. En hirveästi jaksa murehtia mitä kukakin on tehnyt ennen kuin on tavannut minut. :)
Oikein. Hyväksymällä sen tosiasian että afrikkalainen ei ole yksiavioinen säästät itsesi turhalta tuskalta. Voisit ottaa asian puheeksi ja sopia etukäteen että mutumbosi voi rouvat vakipanonsa kotiin. Voit ehkä saada niistä kavereita. Mutta älä ylläty jos pyylevä on joukossa.
- Älä tukehdu!
Nimimerkkisi on humoristinen!
- huutonaurut
Hahhhhaahhhhhhaaaaaahh! Päivän parhaat naurut, kiitos aloittaja =) Uskot sitten kaiken mitä miehesi sanoo? Kyllä muru sun silmät vielä joku päivä aukee...
- 20+7
1.) Aloitus on jonkun rasistin kirjoittama provo
2.) Viidakkokuume on ihan todellinen juttu. Musta mies seksualisoidaan samalla tavalla kuin venäläinen- tai thainainen. Tästä seuraa saman sukupuolen edustajilta joskun katkeria reaktioita ja vastakkaisen sukupuolen edustajalta lähestymisyrityksiä joita ei koskaan kokeiltaisi sellaisen ei-seksualisoidun henkilön kuten suomalaisen kanssa.- MehutVääräänKurkkuun
Jestas. Anteeksi kaikilta, jos tulkitsitte aloitukseni rasistiseksi. Se ei ollut tarkoitukseni. Ainoa motivaationi puhdas hämmennys. :(
- prtymho
Jestas. Anteeksi kaikilta, jos tulkitsitte aloitukseni rasistiseksi. Se ei ollut tarkoitukseni. Ainoa motivaationi puhdas hämmennys. :(
Missä teidän arviointikykynne on? Aloitus on aivan aito ja ap:n viestit fiksuja.
- China Dragon
prtymho kirjoitti:
Missä teidän arviointikykynne on? Aloitus on aivan aito ja ap:n viestit fiksuja.
Ihan fiksua muuten muttei palstalla taida olla miestä joka kertoisi miten muut miehet katselisivat vaimon takamusta panomielessä?
Ihmettelisi sitten miksi ne niin tekevät.
Kai jokainen aikuinen tietää sinkkujen panemistarpeet pussintyhjennyksestä naisen orgasmitarpeisiin.
Luoja kun antoi meille lisääntymisvietin johon kuuluu seksuaalinen intohimo.
Kun tuo intohimo yltyy liialliseksi niin miehille ja naisille kelpaa jo hiukan "heikompitasoinenkin" panokumppani.
Se on vain sitten ihmisistä itsestään kiinni haluaako olla roskatynnyrinä tai panoletkuna vai haluaisiko sen oikean tunnepuolelta tulevan parisuhteen missä on muitakin arvoja mitä kauneus ja panokani mentaliteetti. - China Dragon
China Dragon kirjoitti:
Ihan fiksua muuten muttei palstalla taida olla miestä joka kertoisi miten muut miehet katselisivat vaimon takamusta panomielessä?
Ihmettelisi sitten miksi ne niin tekevät.
Kai jokainen aikuinen tietää sinkkujen panemistarpeet pussintyhjennyksestä naisen orgasmitarpeisiin.
Luoja kun antoi meille lisääntymisvietin johon kuuluu seksuaalinen intohimo.
Kun tuo intohimo yltyy liialliseksi niin miehille ja naisille kelpaa jo hiukan "heikompitasoinenkin" panokumppani.
Se on vain sitten ihmisistä itsestään kiinni haluaako olla roskatynnyrinä tai panoletkuna vai haluaisiko sen oikean tunnepuolelta tulevan parisuhteen missä on muitakin arvoja mitä kauneus ja panokani mentaliteetti.Tuo kertomus missä nainen tulee ehdottamaan seksiä on tapahtunut ja tapahtuu jatkossakin kyllä monelle miehelle.
Ärsyttävintä on se etteivät naiset kunnioita toisia naisia koska ovat valmiita jopa tarjoamaan enemmän varatuille miehille.
Ehkä vaara kiehtoo.
Ärsyttävin tapaus tapahtui yhden baarin tupakkahuoneessa. Nainen pyysi tulta ja tuli juttelemaan. Kertoi sitten ettei ollut saanut munaa pitkään aikaan ja nyt polttelisi aivan älyttömästi alavatsassa.
Kehui mitä kaikkea erikoista ja hyvää olisi tarjolla.
Tilanteeseen tuli myös toinen mies jonka kanssa ohjeistimme naista sanoen ettei miehet ole kiinnostuneita jos noin avoimesti nainen seksiä tarjoaa. Jotain haastetta se mieskin haluaa.
Tällaisia tapauksia on Suomen kapakat täynnä. Yksinäisyys vaivaa eikä oma elämäntilanne ja pää anna tilaa parisuhteelle. Kärvistellään yksin asunnossa viikot ja sitten viikonloppuna se alkoholi ja uusi pano kruunaa elämän, kestää taas sen viikon yksin omien ongelmiensa kanssa. Kuvitellaan olevansa haluttuja mutta tosiasiassa he ovat jotain aivan muuta. Suomessa ei tarvita ilotyttöjä...jos jotain hyvää asiasta hakee. - Anonyymi
China Dragon kirjoitti:
Tuo kertomus missä nainen tulee ehdottamaan seksiä on tapahtunut ja tapahtuu jatkossakin kyllä monelle miehelle.
Ärsyttävintä on se etteivät naiset kunnioita toisia naisia koska ovat valmiita jopa tarjoamaan enemmän varatuille miehille.
Ehkä vaara kiehtoo.
Ärsyttävin tapaus tapahtui yhden baarin tupakkahuoneessa. Nainen pyysi tulta ja tuli juttelemaan. Kertoi sitten ettei ollut saanut munaa pitkään aikaan ja nyt polttelisi aivan älyttömästi alavatsassa.
Kehui mitä kaikkea erikoista ja hyvää olisi tarjolla.
Tilanteeseen tuli myös toinen mies jonka kanssa ohjeistimme naista sanoen ettei miehet ole kiinnostuneita jos noin avoimesti nainen seksiä tarjoaa. Jotain haastetta se mieskin haluaa.
Tällaisia tapauksia on Suomen kapakat täynnä. Yksinäisyys vaivaa eikä oma elämäntilanne ja pää anna tilaa parisuhteelle. Kärvistellään yksin asunnossa viikot ja sitten viikonloppuna se alkoholi ja uusi pano kruunaa elämän, kestää taas sen viikon yksin omien ongelmiensa kanssa. Kuvitellaan olevansa haluttuja mutta tosiasiassa he ovat jotain aivan muuta. Suomessa ei tarvita ilotyttöjä...jos jotain hyvää asiasta hakee."Ärsyttävintä on se etteivät naiset kunnioita toisia naisia koska ovat valmiita jopa tarjoamaan enemmän varatuille miehille."
Enemmän kunnioittavat kuin miehet toisiaan.
"sanoen ettei miehet ole kiinnostuneita jos noin avoimesti nainen seksiä tarjoaa. Jotain haastetta se mieskin haluaa."
Bullshit!
- kale1
Huvittaa nuo China Dragonin kilometrin pituiset novellit.
- Tittelin Tuure
Hänellä on kuitenkin useimmiten jotakin järkevää sanottavaa. Itse ainakin luen hänen viestinsä huolellisesti läpi. Kyllä hänkin joskus erehtyy sanomaan jotakin vähemmän fiksua. Mutta entäs sinä Kale? Viestisi ovat aika yhdensuuntaisia. Luulisi sinun ikäisellä miehellä olevan jotakin fiksumpaakin sanottavaa, eikä aina sitä samaa. Vaikka osittain oletkin oikeassa, niin yleistämään ei pitäisi ruveta.
- Raaka Watson
Tittelin Tuure kirjoitti:
Hänellä on kuitenkin useimmiten jotakin järkevää sanottavaa. Itse ainakin luen hänen viestinsä huolellisesti läpi. Kyllä hänkin joskus erehtyy sanomaan jotakin vähemmän fiksua. Mutta entäs sinä Kale? Viestisi ovat aika yhdensuuntaisia. Luulisi sinun ikäisellä miehellä olevan jotakin fiksumpaakin sanottavaa, eikä aina sitä samaa. Vaikka osittain oletkin oikeassa, niin yleistämään ei pitäisi ruveta.
Yleistämisestä, mihin pitää vetää raja?
Ihminen on rakennettu niin että kun se havaitsee tietyn kaavan esimerkiksi toisten käyttäytymisessä niin automaattisesti ihminen olettaa että kaikki samanlaiset käyttäytyvät samalla tavalla. Esimerkiksi kun mustat miehet kyykkivät puistoissa ja raiskaavat syntyy nopeasti käsitys että kaikki mustat miehet raiskaavat, no tottahan se ei ole mutta jos 90 % raiskaa niin voidaanko yleistää?
Sama juttu esimerkiksi somalien kohdalla jos yli 90 % elää sosiaalipummeina niin voidaanko yleistää?
Tai jos yli 90 % ryöstöistä Helsingin seudulla on somalien tekemiä niin voidaanko yleistää?
Vastaus, kyllä ja pitääkin. Yleistäminen on meidän suojamekanismimme joka usein pelastaa meidät isommilta turmilta. Miten esimerkiksi naiset voisivat tuntea olonsa turvallisemmaksi, no ensisijaisesti heidän tulisi välttää puistoja ja mustien miesten seuraa mutta yhteiskunnan tulisi kiinni ottaa nämä yksilöt jotka tekevät rikoksia ja karkoittaa välittömästi, huolimatta siitä onko niillä perhesiteitä Suomessa. Mitä moiset muka voivat antaa jälkeläisilleen? Opettaa ne raiskaamaan ja/tai ryöstämään? Tai jopa elämään sosiaalipummeina?
Kyllä Yleistäminen on ihan normaalia ja syy on ennemminkin niissä jotka ovat yleistämisen kohteena kuin yleistäjissä. - Tittelin Tuure
Raaka Watson kirjoitti:
Yleistämisestä, mihin pitää vetää raja?
Ihminen on rakennettu niin että kun se havaitsee tietyn kaavan esimerkiksi toisten käyttäytymisessä niin automaattisesti ihminen olettaa että kaikki samanlaiset käyttäytyvät samalla tavalla. Esimerkiksi kun mustat miehet kyykkivät puistoissa ja raiskaavat syntyy nopeasti käsitys että kaikki mustat miehet raiskaavat, no tottahan se ei ole mutta jos 90 % raiskaa niin voidaanko yleistää?
Sama juttu esimerkiksi somalien kohdalla jos yli 90 % elää sosiaalipummeina niin voidaanko yleistää?
Tai jos yli 90 % ryöstöistä Helsingin seudulla on somalien tekemiä niin voidaanko yleistää?
Vastaus, kyllä ja pitääkin. Yleistäminen on meidän suojamekanismimme joka usein pelastaa meidät isommilta turmilta. Miten esimerkiksi naiset voisivat tuntea olonsa turvallisemmaksi, no ensisijaisesti heidän tulisi välttää puistoja ja mustien miesten seuraa mutta yhteiskunnan tulisi kiinni ottaa nämä yksilöt jotka tekevät rikoksia ja karkoittaa välittömästi, huolimatta siitä onko niillä perhesiteitä Suomessa. Mitä moiset muka voivat antaa jälkeläisilleen? Opettaa ne raiskaamaan ja/tai ryöstämään? Tai jopa elämään sosiaalipummeina?
Kyllä Yleistäminen on ihan normaalia ja syy on ennemminkin niissä jotka ovat yleistämisen kohteena kuin yleistäjissä.Noh, yleistä ei ole, että suomalainen nainen olisi suhteessa ulkomaalaisen kanssa. Vain pieni osa on. Yleistä ei myöskään ole, että suomalainen nainen on tyhmä. Sitä en tiedä, kuinka moni ulkomaalaisen kanssa suhteessa oleva on tyhmä. Kalen mukaan ainakin kaikki mustan miehen kanssa olevat. Se on yleistystä. En usko, että heistä edes suurin osa on tyhmiä. Kyllä minäkin uskon, että heissä on tyhmiä enemmän( oleskelulupavaimot), kuin suomalais -suomalaisissa liitoissa olevissa. Minä tiedän, että joitakin naisia viehättää ulkomaalaiset miehet. Olen omin silmin nähnyt, kuinka naiset esim. flirttailivat ulkomaalaisille Helvetin Enkeleille. Olen kuullut myös, että nämä Enkelit pitivät suomalaista naista tyhmänä ja helppona panona. Uskon myös, että moni lähtee baarista helposti mustan miehen mukaan, mutta vain tyhmät.
- pettri.n.1968
Olen seurustellut afrikkalais syntyisen naisen kanssa kolmisen vuotta. Olen huomannut kuinka miehet katselevat avovaimoni muodokkaita pakaroita ja muutenkin muodokasta vartaloa. Tanssittajia yhteisilla baari käynneillä on vaimollani ollut runsaasti. Viimeksi laivalla oli tanssittava mies pyytänyt seuraksi hyttiinsä. Tiedä sitten millaista meno on avovaimoni ollessa yksin baari reissussa.
- Sivustahuutelija
Tosiaan varsinkin Helsingissä naiset ovat päällekäyviä. Missään muualla en ole törmännyt niin suorasukaiseen toimintaan. Omalle kohdalle ikäviä tilanteita sattunut vasta ulkkismiehen kanssa seurusteltuani: mieheni kuiskutti korvaani jotain pidellen minua vyötäisiltä, ja samaan aikaan takana kulkeva nainen nipisti häntä pepusta. Nainen vielä kääntyi kävellessään hymyilemään ja vinkkaamaan silmää perään.
- Anonyymi
Joskus olen huomannut ostoksilla käydessä, miten joku vieras naikkonen sattuu kohdalle ja hymyilee maireasti miehelleni, kunnes huomaa vaimon olevan mukana 😄
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020