Baarikokemus

Jouduin jokin aika sitten työkeikalla kaljapaikkaan.
Omituista toimintaa ja kun hommat loppuivat, niin lähdin kiiresti.
Eikä siellä edes voinut puhua, sillä musiikki oli ihan liian kovalla.
Onneksi sentään tupakointi sisällä on loppunut.

66

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lunalooperi

      Väärä palsta.

      • Minulle kaikki käyttämäni palstat ovat aina oikeita, sillä olen kaiken keskipiste ja olemassaoloni määrittelee oikeuden.


      • Ai niin ja se että tuo nikkisi on juuri tuossa muodossa, osoittaa että olen soluttautunut mieleesi.


    • Mikä oli suurin syy kiireiseen lähtöösi?

      • no kun..

        ne naiset kävi niin ahneesti kiinni...

        arvelen.


      • no kun.. kirjoitti:

        ne naiset kävi niin ahneesti kiinni...

        arvelen.

        :-D

        No olipas kamalia naisia.

        Kumma juttu. Eihän naisten ja miesten toimintatavoissa sitten ole suuria eroja. Aina liimaudutaan kiinni siihen asiallisimpaan ja ei-seuraa-etsivään kohteeseen; vaikka baari olisi täynnä samanlaisia örvelöitä. Missä mättää?


      • Mitä ihmettä minä siellä olisin tehnyt.
        Tuntemattomia ihmisiä paikka täynnä, eikä puheestakaan saanut selvää.


      • no kun.. kirjoitti:

        ne naiset kävi niin ahneesti kiinni...

        arvelen.

        Tuo vaara on olemassa ja siksikin kannattaa poistua nopeasti paikalta.


      • arkkipalstailija
        buddy-love kirjoitti:

        Mitä ihmettä minä siellä olisin tehnyt.
        Tuntemattomia ihmisiä paikka täynnä, eikä puheestakaan saanut selvää.

        Fuksi b-love tietää jo naisten kavaluuden Eevasta alkaen.
        hänellä on jopa sama sukunimikin Aatamin mukaan-
        ennen Virtanen, A,D. 1906, fennomanian aikana muutettiin
        nimeksi Ikiteekkari emeritus----Järkivuo-Vuotoinen


    • voi videlis

      Älymölykaljabaarikulttuuria

      • Olivat ne ihan kiltisti siellä, eivätkä edes oikeastaan humalassa.
        En siltikään ymmärrä tuota touhua.


    • Älä hyvä ihminen mene sellaisiin synnin pesiin enää, ettet saa traumoja. Mene suraavaksi vaikka Arnold's Donultsiin.

      • häpeäisit!

        siellähän on herkkukuorrutteisia rinkeleitä, joissa on reikä... ja muhkeita munkkeja... Jotain hävyllisyyden rajaa näissä teksteissä, pyydän arvon Ratikkakuskilta. Vai pitikö olla häveliäisyyttä...


      • Kantapaikkojani tosiaan.
        Se vaniljakreemitäytteinen, jossa pinkki pinnoite on tyypillinen ostokseni.

        Rauhallista ja mukavaa tuon tyyppisissä ravitsemusliikkeissä.



      • buddy-love kirjoitti:

        Kantapaikkojani tosiaan.
        Se vaniljakreemitäytteinen, jossa pinkki pinnoite on tyypillinen ostokseni.

        Rauhallista ja mukavaa tuon tyyppisissä ravitsemusliikkeissä.

        No hyvä! ;-)


    • Joo, ymmärrän sua hyvin, budi. Palstalla on kivempaa kuin elävien ihmisten joukossa...

      • Itseasiassa olen ollut viime aikoina palstaankin melko turhautunut.
        Tästä johtuen olen siirtynyt enemmän vähemmän inhimillisten asioiden pariin.
        Tosin nyt minulla on ohjelmointiongelma, sillä erästä kirjaa ei löydy mistään (tai ainakaan vielä, eikä varsinkaan netistä).


      • buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa olen ollut viime aikoina palstaankin melko turhautunut.
        Tästä johtuen olen siirtynyt enemmän vähemmän inhimillisten asioiden pariin.
        Tosin nyt minulla on ohjelmointiongelma, sillä erästä kirjaa ei löydy mistään (tai ainakaan vielä, eikä varsinkaan netistä).

        Heh... Turhautunut viime aikoina? Kuis nyt niin? Palstahan on nyt historiansa parhaassa vedossa.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh... Turhautunut viime aikoina? Kuis nyt niin? Palstahan on nyt historiansa parhaassa vedossa.

        Itselläni on tässä nyt kova sisäinen taistelu menossa, että viettäisinkö huomisen illan palstalla tai lähtisinkö Hartwall Areenalle...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Itselläni on tässä nyt kova sisäinen taistelu menossa, että viettäisinkö huomisen illan palstalla tai lähtisinkö Hartwall Areenalle...

        Ok. Se oli aika nopea se... Taistelu siis. Kyllä Trent Reznor ja kumppanit tyrmäs parissa sekunnissa sen palstailun.

        https://www.youtube.com/watch?v=_hat5t_E8UI

        Ja keikan jälkeen kai joutuu hakemaan yhden snadin baarikokemuksen lisää...




      • Genio.Mente kirjoitti:

        Pitäisikö tässä nyt huolestua kun taisteluosapuolista se Palstailu Huomenna makaa edelleen tyrmättynä kanveesissa eikä liiku? Lekurin paikka?

        https://www.youtube.com/watch?v=9dwBgEE0w00

        Ei edes hengitä... :(

        https://www.youtube.com/watch?v=Fdl70hZZZRc



      • Genio.Mente kirjoitti:

        Tais tulla kuolettava isku sille Palstailu Huomenna heebolle... Kai me voidaan surra sitä kaik ühes koos...

        https://www.youtube.com/watch?v=UEW8riKU_tE

        Illanjatkoja!

        Samoin.
        ( raivaan labraani )


    • Moraalinvartija

      niihän siellä saa puhua ääneen käheeksi,
      olen ikävöinyt teitä täällä, ei voi edes avata suutaan kun joku saa hermoromahduksen täällä palstalla.
      ikävöinti ei tarkoita sitten mitään muuta kun hyvän seuran läheisyyden tarvetta ja sinun jumalointiasi, jotkut ei ymmärrä ei sitten yhtää.
      olet tärkeä.
      minun pitäisi keksiä joku parempi paikka tyhjentää ajatuksia, olen vaan jo pikku hiljaa siihen mielen tulokseen tullut.
      sitten kun olen ihan vakavissa tarviimassa tukeasi, ei kai haittaa että otan yhteyttä varmaan yksityisesti ja uskon että tunnistat viimeistään silloin.

      ikävä juttu että tuo mies on vieläkin "vähän" mustis, hyvä kun suuttu etten syö sen herkkui.vois olla vähän varmenpi itsestään ja varmaan muistat että ei siitä kauan aikaa ole kun olisi lähtenyt "salaa"(siis eronnut).
      mutta en ymmärrä mikä on muuttunut, että ymmärsi tilanteen vai mikä muutti kaiken tuon?
      itse tiedän taistelleeni itseni henkiin.
      on se niin ihana kun hän muistaa kauniiksi päivittäin sanoa ja muistaa lausua kolme merkittävää sanaa.

      • Nalrus

      • 1+13

      • Moraalinvartija
        Nalrus kirjoitti:

        http://www.talouselama.fi/uutiset/sokeri on aikamme vaarallisin huume/a2204374

        Juurkasviljelijä Walrus=mursu siirsi sokerinvalistuksen
        Tanskaan----------miksei virolaisten duunixi Salon tehtaan

        tiedän makeuden tekevän minulle nykyään pahan olon ja yökin valmiiksi kun näen herkkua, ei tee yhtään mieli tämähän on jo kehon reagointia yliampuvaan herkutteluun.
        kaikki luulee että olen raskaana mutta en ole, testit on tehty moneen kertaan.
        ei se huumetta ole vaikka joku vertaisi huumeeseen.


      • hygieenikko
        Moraalinvartija kirjoitti:

        tiedän makeuden tekevän minulle nykyään pahan olon ja yökin valmiiksi kun näen herkkua, ei tee yhtään mieli tämähän on jo kehon reagointia yliampuvaan herkutteluun.
        kaikki luulee että olen raskaana mutta en ole, testit on tehty moneen kertaan.
        ei se huumetta ole vaikka joku vertaisi huumeeseen.

        Kyllä se tavallaan on huumetta. Olet ilmeisesti ollut sokeri riippuvainen?
        Joillekkin tulee riippuvaisuus alkoholiin, tupakkiin, huumeisiin, kahviin.
        Mitä niitä nyt on nautintoaineisiin lueteltavia, mulla vissiin hyvä ruoka!


      • a tally man day-oooo
        hygieenikko kirjoitti:

        Kyllä se tavallaan on huumetta. Olet ilmeisesti ollut sokeri riippuvainen?
        Joillekkin tulee riippuvaisuus alkoholiin, tupakkiin, huumeisiin, kahviin.
        Mitä niitä nyt on nautintoaineisiin lueteltavia, mulla vissiin hyvä ruoka!

        Yritin kerran tilata yx nätin äämän kirkkokynttiläillallisen

        fuksi buddyn ravintolasta

        Mutkun buddy on äärkkoopeen ruåtimkielineen
        ja vastasiluuriin:: Bar.baari buddy puhelimessa...........

        enhän mäAlexanetri Stubbin kanssa voi syödäkään

        työväen puolustaja (pankkiireja):
        http://www.youtube.com/watch?v=LVUcz6wPrCs


      • Moraalinvartija
        hygieenikko kirjoitti:

        Kyllä se tavallaan on huumetta. Olet ilmeisesti ollut sokeri riippuvainen?
        Joillekkin tulee riippuvaisuus alkoholiin, tupakkiin, huumeisiin, kahviin.
        Mitä niitä nyt on nautintoaineisiin lueteltavia, mulla vissiin hyvä ruoka!

        en ole sokeri riippuvainen,
        suklaa on ollut ihana riippuvuus mutta nyt on todellakin etten pysty ,luulen johtuvan siitä että sokeri arvot ovat olleet normaalista poikeampaan hyvin ne aikaisemmin ollut alle 6 syömisen jälkeen ja nyt 8-9 jolloin luulen nyt tämänkin vaikuttavan.
        muutenkin ne munuaiset eivät ole koskaan hyvässä hapessa ollut, niin en halu kuitenkaan kuolla alle 50.
        en halu sukuni sairautta, hän oli ostanut vähän suklaata jolloin ei se ollut ruuan vika.
        ruokako kun on monipuolinen,niin se on tayttävää ja hyvää.

        mulla on kahviin riippuvuus mutta todellakin uskon että johtunee pahasta tavasta jo lapsena opittuna tapana. "kahvimummoteltiin" kodinhoitajan kanssa.
        kodinhoitajamme on maailman hyvä sydälmellisin ihminen hän on ollut koko elämäni minun elämssäni vaikka hän kävi harvoin mutta enemmän hänet muistan lapsuudesta kuin muut ihmiset.
        hän keinutti aina tulessaan ja lähtiessän minua sylissä, siihen saakka kun olin 8 vuotias ja totesi että olen jo niin isoksi kasvanut ettei hän jaksa enään.


      • Tietysti autan aina kun vain osaan.
        Tosin en ole aina paikalla.


      • Moraalinvartija
        buddy-love kirjoitti:

        Tietysti autan aina kun vain osaan.
        Tosin en ole aina paikalla.

        kiitos buddy.
        sinun ei tarvi osata mitään, tiedät minulle riittää olemassa olosi "virtuaalinen olkapääsi".(jolla olet minua tukenut.)


    • hygieenikko

      Siis eikö täällä ketään muu enää valvo kuin minä?
      Iines pukkaa pentuja maailmaan ja minä olen kätilönä. 2 pientä mustaa mäyriksen alkua vikisee ja emo kolmantena inisijänä.
      Kuinkahan kauan tämäkin prosessi kestää, jaa a.
      Tämä on ensimmäinen kokemus koiran synnytämisestä mulle.
      Pitää mennä taas katsoon, poistun hetkeks.

    • hygieenikko

      Hei, molemmille valveilla olijoille. Ihanaa jos saan juttu seuraa hetkeksi.
      Nyt on jo kolme pentua maailmassa 2mustaa ja 1 tumman ruskea ja lisää ilmeisesti vielä tulee. Iines emä on pentueesta jossa oli 7 pentua.
      Olin varma tosta tyylistä et Albatrossi olis toinen siis ravintolas kävijä?
      Mä olen aikani täällä lukenut ain näitä eri palstoja ja viikon verran kirjoitellu ain vastailujakin. Aika vaikeaa saada keskustelua mistään aiheesta.
      Moraalinvartijan kanssa olen jutellu siitä niellystä kolikosta, mamman konstina.

      • No, montako tuli?


      • hygieenikko
        buddy-love kirjoitti:

        No, montako tuli?

        Neljä kaikkiaan, 3 urospentua ja 1 narttupentu ja Iines voi hyvin.
        Uroksista kaksi on mustaa ja yks maitosuklaan värinen.
        Narttupentu on tumman keittosuklaan ruskea ja pienin kaikista, mut kiukuttevin.
        Nirisee ja narisee ain kun irtoaa nisästä ja roikkuu nisässä nukkuessaankin.

        Minä jäin rokuliin, en jaksanut mennä töihin.
        Eikä niin väsyneenä ole syytä tehdä töitä, saattaa tehdä kohtalokkaan virheen.
        Pahimmassa tapauksessa joku maksaisi siitä hengellään.
        Yks palkaton päivä ei maata kaada, eikä varmaan tule tehtyä virhettä.


    • Mä taas käyn niin harvoin, että liihotan onneni kukkuloilla, silmät pyöreinä ja leveä hymy naamalla, kun sellaiseen pääsen. Edellyttäen, että paikasta löytyy edes yksi tuttu ihminen. Pyrinkin käymään jonkun tutun/tuttujen kanssa baareissa tai sitten paikassa, josta löytyy aina joku tuttu naama.

      • Paitsi jos paikassa on joku hyvä bändi/bändejä, sit ei tarvitse olla tuttuja naamojakaan :)


      • hygieenikko

        Missäs Zoe silloin on? ;)


      • y.b off..
        hygieenikko kirjoitti:

        Missäs Zoe silloin on? ;)

        Eikös Zoe ollut jo aikuinen poika, joten ihan itsekseen pärjäilee. Kun hän oli pienempi, luonnollisesti isä tai isovanhemmat hoitivat :>


      • y.b off.. kirjoitti:

        Eikös Zoe ollut jo aikuinen poika, joten ihan itsekseen pärjäilee. Kun hän oli pienempi, luonnollisesti isä tai isovanhemmat hoitivat :>

        Zoe on naisen nimi. http://www.behindthename.com/name/zoe

        Kannattaa käyttää lähteitä, saa vähä laatua trollaamiseenkin.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Zoe on naisen nimi. http://www.behindthename.com/name/zoe

        Kannattaa käyttää lähteitä, saa vähä laatua trollaamiseenkin.

        Kappas, ei tullut tsekattua :)

        onks se trollaamista, jos trollaa trollia? ;)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kappas, ei tullut tsekattua :)

        onks se trollaamista, jos trollaa trollia? ;)

        Ei ole, vaan trollaamisen vastaista taistelua. Sen tietää siitäkin, että jos sulla todella olis Zoe-niminen lapsi, tietäisit todennäköisesti kumpaa sukupuolta hän on. Vaikka et tuntis englannin kielisiä nimiä kovin hyvin =)


      • Itse paljon myös baareja kolunneena, nyt kysyisin sinulta, kun tässä tuli tilaisuus ja täällä tuntuu olevan aika hiljaista, joten ei noita uteliaita ole urkkimassa meidän henkilökohtaisia asioita.

        Niin nyt kysyn sinulta valkoihoinen, heteroseksuaalinen, suomalainen, suomenkielinen, terve, normaali nainen, että soisitko yhden tai useamman hitaan tanssin, toiselle valkoihoiselle, heteroseksuaalille, suomalaiselle, suomenkieltä puhuvalle terveelle normaalille miehelle, joka käyttää joskus taksia, mutta ei ole valmis paljastamaan henkilöllisyyttään?


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ei ole, vaan trollaamisen vastaista taistelua. Sen tietää siitäkin, että jos sulla todella olis Zoe-niminen lapsi, tietäisit todennäköisesti kumpaa sukupuolta hän on. Vaikka et tuntis englannin kielisiä nimiä kovin hyvin =)

        Jotenkin mä en osaa olla vihainen trolleille. Mulle sopii oikein mainiosti, että mulla on Zoe-niminen tumma, aikuinen poika :P


      • modelli kirjoitti:

        Itse paljon myös baareja kolunneena, nyt kysyisin sinulta, kun tässä tuli tilaisuus ja täällä tuntuu olevan aika hiljaista, joten ei noita uteliaita ole urkkimassa meidän henkilökohtaisia asioita.

        Niin nyt kysyn sinulta valkoihoinen, heteroseksuaalinen, suomalainen, suomenkielinen, terve, normaali nainen, että soisitko yhden tai useamman hitaan tanssin, toiselle valkoihoiselle, heteroseksuaalille, suomalaiselle, suomenkieltä puhuvalle terveelle normaalille miehelle, joka käyttää joskus taksia, mutta ei ole valmis paljastamaan henkilöllisyyttään?

        Aijaijai.. Kyl mä sen hitaan tuoksinassa sen henkilöllisyyden paljastan, että tuo on kyllä vain teoreettinen tilanne :>


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Aijaijai.. Kyl mä sen hitaan tuoksinassa sen henkilöllisyyden paljastan, että tuo on kyllä vain teoreettinen tilanne :>

        Ja jos nyt aloituksen aiheessa pysytään, niin baareissa ei ole yleensä tanssia, ainakaan niissä missä mä käyn, harvassa niissä edes musiikkia :)


      • hygieenikko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Kappas, ei tullut tsekattua :)

        onks se trollaamista, jos trollaa trollia? ;)

        Mun ilmeisesti pitää rekisteröityä!! Silloin hiukan voi päätellä onko trolli vai ei.
        Nämä täällä seurassanne viihtyvät trollit ovat oikeita riiviöitä!
        Puskassa viihtyviä selkään apuvia pikkusieluja.
        On kyllä pakko tunnustaa et muutaman trolin tekemän hyvänkin herjan olen lukenut.


      • .....

      • hygieenikko kirjoitti:

        Mun ilmeisesti pitää rekisteröityä!! Silloin hiukan voi päätellä onko trolli vai ei.
        Nämä täällä seurassanne viihtyvät trollit ovat oikeita riiviöitä!
        Puskassa viihtyviä selkään apuvia pikkusieluja.
        On kyllä pakko tunnustaa et muutaman trolin tekemän hyvänkin herjan olen lukenut.

        Trolli haluaa, että rekisteröidyt, on kiinnostunut persoonastasi :) Mä kyllä itse erotan trollit ei-trolleista..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jotenkin mä en osaa olla vihainen trolleille. Mulle sopii oikein mainiosti, että mulla on Zoe-niminen tumma, aikuinen poika :P

        Ei ne mitään haittaakaan. kun ystävällisesti laittavat selvästi aina tunnisteen mustana nikkinä, että tää on trolli :>



      • bravo.bravi kirjoitti:

        Ei ne mitään haittaakaan. kun ystävällisesti laittavat selvästi aina tunnisteen mustana nikkinä, että tää on trolli :>

        Voi pahus. Musta olis mukavampi jos trolleja vähän uskottais, niin ei olis niin tunnistettava ja läpinäkyvä keski-ikäinen perheenemäntä, joka yrittää luistaa koti- ja muista töistä :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Voi pahus. Musta olis mukavampi jos trolleja vähän uskottais, niin ei olis niin tunnistettava ja läpinäkyvä keski-ikäinen perheenemäntä, joka yrittää luistaa koti- ja muista töistä :)

        ; )


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Voi pahus. Musta olis mukavampi jos trolleja vähän uskottais, niin ei olis niin tunnistettava ja läpinäkyvä keski-ikäinen perheenemäntä, joka yrittää luistaa koti- ja muista töistä :)

        Kyseinen keski-ikäinen jne. ihmistyyppi on kansakunnan selkäranka. Trollit ei vielä ihan yllä samaan :)


      • hygieenikko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Trolli haluaa, että rekisteröidyt, on kiinnostunut persoonastasi :) Mä kyllä itse erotan trollit ei-trolleista..

        Tässä tää lyhyesti:
        Yli viiskymppinen tummatukkainen nainen.170cm/70kg
        Aviossa ollut saman äijän kans yli 20 vuotta enkä aio vaihtaa miestä,
        kaks aikuista mukulaa ja kaks lastenlasta, kolmatta odotellaan.
        Kaks mäyräkoiraa ja neljä koiranpentua.
        Asun Turun Portsassa. Töissä sairaalassa välinehuoltajana.
        Perintönä saatu mummon mökki maalla, ei talvisin käytössä.
        Enempää ei irtoa, vaikka rekisteröityisinkin, paitsi keskusteluissa.
        (ehkä)


      • hygieenikko kirjoitti:

        Tässä tää lyhyesti:
        Yli viiskymppinen tummatukkainen nainen.170cm/70kg
        Aviossa ollut saman äijän kans yli 20 vuotta enkä aio vaihtaa miestä,
        kaks aikuista mukulaa ja kaks lastenlasta, kolmatta odotellaan.
        Kaks mäyräkoiraa ja neljä koiranpentua.
        Asun Turun Portsassa. Töissä sairaalassa välinehuoltajana.
        Perintönä saatu mummon mökki maalla, ei talvisin käytössä.
        Enempää ei irtoa, vaikka rekisteröityisinkin, paitsi keskusteluissa.
        (ehkä)

        Nythän täällä onkin turkulaisia vaikka kuinka :) Kun itse oon ex-turkulainen.. Vaikka eihän se turkulaisuus musta koskaan kokonaan katoa, onneks :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ja jos nyt aloituksen aiheessa pysytään, niin baareissa ei ole yleensä tanssia, ainakaan niissä missä mä käyn, harvassa niissä edes musiikkia :)

        Minä tanssin aina alkuillasta, että sitten voi loppuillasta voi keskittyä olennaiseen....mitä kukin nyt olennaisena pitääkin, mutta olen minäkin joskus aiheessa pysynyt.


    • Baarit ikäviä paikko

      .

      "Baareissa on kuulemma paljon kärpäsiä"

      har!111

      .

      • Ei haittaa, niiden päälle kannattaa kuulema roiskuttaan keinomakeutettuja nesteitä.


    • ei jaksa kirjautua

      Toi on kyllä hanurista, jos kyseessä on ihmisten tapaaminen, niin toisen korvakäytävään huutaminen ei aja asiaa. Itse en käy nykyään lainkaan.

    • hygieenikko

      Luultavasti 50 tasoa oleva BMI aiheuttaa suurimman osan ongelmistasi.

    • hygieenikko

      Puoletkin viidestkympistä riittää mulle BMI:ksi, joten ongelma se on vain sulle.
      Minä olen sinut kilojeni kanssa.
      Sanoin kyllä tykkääväni hyvästä ruuasta, mutten puhunut mitään ylensyönnistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe