Colour b4

pirpero

Luin vastikää kyseisestä tuotteesta kun metsästib vinkkejä hiusvärin vaalentamiseen ilman raskasta värinpoistoa ja törmäsin tähän mistä olen lukenut vain pelkkää hyvää. Kysyisin, että onko täällä ketään joka olisi kokeillut tämän vuoden puolella, koska itse haluaisin, mutta olen metsästänyt kaikki stokkat täällä hesassa ja cittarit yms eikä sitä enää löydy? Keskustelut ovat jo niin vanhoja, että ne ketkä siitä silloin kirjoittivat olivat hankkineet ne juuri noista kaupoista. Sitä ei kai suomen puolelta enää saa vai? Onko joku nähnyt? Jos on olisin kiitollinen jos kertoisitte mistä ja jos ette niin kuulisin mielelläni jos tilasitte jostain niin mistä tilasitte? :-)

7

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupelua

Valitettavasti sellaista tuotetta ei ole olemassa. Kaikki vaalentavat jutut vahingoittavat hiuksia. Osa tuotteista ovat saattaneet mainostaa olevansa hellävaraisia, mutta ne ovat olleet ihan puppua.

• pirpero

Eli voin vain unelmoida vaaleammasta tukasta :'(

• älä vaan mene
        pirpero kirjoitti:

Eli voin vain unelmoida vaaleammasta tukasta :'(

Kyllä kampaajat osaa pilata hiukset.

• pupelua

Vaalentaminen rasittaa kyllä hiusta aina, mut ei niin paljoa etteikö sitä voisi tehdä. Tietty suositellaan että sen tekee joku joka ymmärtää kemiaa ja pystyy siten siis kontroloimaan tapahtumia. Eti siis ammattitaitoinen kampaaja (kaikki kampaajat eivät hallitse värjäystä). Ilman tietämystä värjäyksestä tukasta voi tulla helposti entistäkin huonokuntoisempaa tai jopa purkkaa.

• Kokemusta

Olen käyttänyt kyseistä tuotetta useamman kerran ja on kyllä huomattavasti hellävaraisempi kuin blondaavat tuotteet. Tuote ei kuitenkaan vaalenna tukkaa omasta väristä vaaleammaksi; sen tarkoituksena on sen sijaan ainoastaan riisua värjättyä tukkaa ja tuoda esiin oma luonnollinen sävy. Tuote toimii sitä heikommin mitä tummemilla väreillä on värjätty ja mitä useampia värjäyskerroksia tukassa on. Olen itse pystynyt tulemaan lähes mustasta tukasta omaan vaaleantuhkan väriseen tukkaan, mutta tämä vaati kolme käsittelykertaa, eikä alla olevia värikerroksia ollut kuin yksi. Suosittelen tämän ostamista ebaystä; hinta postituskuluineen on n. 15 €.

• Anonyymi

kumpi mustaan tukkaan tehoaa pinkki vai musta pakkaus

• Anonyymi

Ei kumpikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3326
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3074
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2994
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2905
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      52
      2852
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2609
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2424
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      49
      2269
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2137
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe