Avioliitto jossa ei seksiä

PERK24

Jotenkin alkanut tuntumaan pidemmän aikaa että miehen kanssa ei olla niin läheisiä enää.Sen hän on itse saanut aikaseksi.
Töiltään palaa,niin kaljat vaan esille,kerralla menee pussillinen kaljaa.
Perhettään hyvä kuin kerennyt näkemäänkään.
Häntä ei seksikään ole innostanut ainoastaan kajottettelujen jälkeisenä päivänä kelpaisi.
Eli 8-9päivän välein.Minusta se on harvoin.Minun ei edes tee mieli myöskään enää.
Mitäs on noin sikamainen.Vessassakin käy,niin pesee kaksi sormeaan kun ei viitti käsiään pestä.
Yöllä otttaa makkaraa jääkaapista,lääppii makkaraisilla käsillä kaapin ovia.Kaatelee välillä yömyöhällä kaljojaan lattialle,kaatuilee kännissään.
Sitten minussa se vika joka-asiassa.
Hyvin hän osaa pelata korttinsa,ei mitään ota omille niskoilleen.
Nukunkin eri huoneessa jo neljättä kuukautta.
Ei hän edes puhu meidän suhteesta.Jos itse menisin puhumaan niin sanoisi vaan että ne on niitä naisten juttuja,naiset ajattelee juuri noin.Se on ennenkin kuultu.
Outo ukko.Sitten on olevinaan niin uskollista sorttia.Että ennemmin on ilman kuin mua pettäs.Onkohan tuokaan noin..koska aina laittaa kaiken muunkin minun viaksi.
Onko ero ratkaisu?

7

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli-Olli

      On

    • Juhanisti

      Onhan toi varmaan aika rankkaa. Itse kun tulin tänään töistä kotiin niin vaimoni kirjaimellisesti repi multa housut jalasta ja otettiin oikeen kunnon pikapano keittiössä, takaapäin keittiön tasoa vasten. Molemmilla hyvä ja reipas mieli. Kaikesta kiukustasi huolimatta tee huomenna tuo miehellesi kun hän tulee töistä kotiin ja katso millainen reaktio tulee. Ja jos viitsit niin kirjoita sen jälkeen tänne miten sujui ja millainen fiilis nyt on. Kiinnostaisi tietää koska uskon, että jokainen mies arvostaa tollasta yllätys seksiä, minä ainakin

      • Optimisti.

        Kaikki miehet ei valitettavasti arvosta eikä halua seksiä.

        pas.ka tuuri, että mieheni on juuri tuo haluton ja minä se joka mieluusti repisi housut työpäivän päätteeksi. No, riittävän monta kertaa kun toinen kieltäytyy kerta toisensa jälkeen ei enää halua polttaa näpejään ja loukata itseään.

        Rakkaus on kuitenkin (vielä) sokea. Itsestään selvää on, että jonain päivänä en jaksa enää uskoa parempaan huomiseen. Silloin mies saa lähteä.


      • ero vireille

        Miksi naisen pitäisi alistua toisen seksileluksi, kun mies ei selvästikään rakasta eikä arvosta naistaan?! Miehen tuossa ap:n tapauksessa pitäisi ryhdistäytyä ja alkaa hoitamaan suhdetta, mutta näköjään turha toivo se olisi.


    • PERK24

      kiitos ajatuksistanne.kummaa on kun häntä ei se kiinnosta ton useemmin.tässä aiemmin ei ollut puoleen vuoteen sitä,niin kerrankin minua loukkasi se kun hän oli käynyt parturissa,siellä oli tietenkin ollut joku virotar.miehen piti oikeen tulla keittiöön istumaan vastapäätä mua ja että kuinka se parturi kehui hänen hiuksiaan paksuksi ja että kerran se leikkasi takahuoneessa hänen päänsä.sekin piti minulle ilmottaa.olevinaan niin uskollista perheen isää että.minä en saa käydä ravintolassa yksin,en saa yöpyä missään ilman häntä,mutta hän saa kotipaikalleen mennä moneksi päiväksi omia hommia tekemään.aina huutaa että se on eri asia että hän tekee itselleen.moesti mietin että onkohan kokoaikaa kotipaikallaan..sen äidiltä jos utelisi niin sanos mua mustasukkaseksi.niinhän siinä kävisi.

      • mek

        Miksi sinä miestäsi tottelet jos tuollalailla toimii vaan teet niinkuin itse hauat jos miesta ei yhdessäolo kiinnosta ja se siitä. Ruepat järjestelemään omia juutujasi ja jos tulee sanomista niin kerrot miehellesi että me asutaan suomessa ja aikuinen hekilö päättää omista asioistaan eikä aviopuoliso.


    • puhdas

      nussiminen on ihanaa ja se virkistää ja piristää päivää. nussikaa autuaasti ennen kuin se on liian myöhäistä. mitä häpeämistä siinä on. mies ja nainen yhtyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe