Mistä mahtaa johtua, että työpaikkakiusaamisasioiden selvittelyn edettyä viranomaisille lausuntoja antavat toimijat, jotka eivät ole olleet työpaikkakiusaamisasioiden selvittelyssä mukana? Heillä ei voi olla todellista tietoa asioista.
Mitä ajattelette noista selitysten antajista? Miten heihin ja heidän allekirjoittamiin selityksiin pitäisi suhtautua?
palkatut valehtelijat
8
294
Vastaukset
- kiusattu
Valehtelijat ovat sielunsa myyneitä raukkoja. Juudas kavaltajia. Usein valehtelijat ovat luonnehäiriöisiä, siis niitä, joilla on loistava tulevaisuus työmarkinoilla. Juuri valetelemalla on hankittu meriitti moneenkin ylennykseen.
- Nimi, leima ja pvm
Varmaan haluavat päästä mahdollisimman helpolla käsiään sotkematta. Aina.
- "hulluuseläke"
Jopa lääkäri valehtelee eläkepaperit, että kiusattu saa eläkkeen savustettuna talosta. ns. "hulluseläke". En tiedä kuinka kauan tämä saa olla näin ja näitä tehdään väärin lausuttuja papereita jatkuvasti.
- verkostot tärkeitä
Joillakin työterveyslääkäreillä "kunnia ja omatunto" ovat hämmästyttävän joustavia. Seurasin sivusta erikoista kuviota, jossa talon johto ja työterveyshuolto olivat kavereita keskenään. Eräässä tapauksessa pomo halusi tuntemansa hyvän tyypin töihin vakipaikalle. Ei muuta, kun soitto yhteistyökykyiselle työterveyslääkärille, joka kirjoitti pitkät saikut ja niiden jälkeen eläkehakemuksen vähemmän virtaviivaiselle työntekijälle, jolla eläkeikään olisi ollut vielä kymmenkunta vuotta. Sairauseläke irtosikin ensimmäisellä haulla, vaikka mitään sairautta tai vammaa ei tiedetä hänellä olleen. Tapauksessa oli tietenkin hyvänä puolena, että muuten vaikeasti työllistyvä henkilö sai hyväpalkkaisen vakityön.
- lääkärin etiikka???
Minuakin yritetään väkisin työntää ´hulluus´ työkyvyttömyyseläkkeelle. Olen kokenut asiantuntija. Työuraa olisi vielä 15 vuotta. Onneksi olen läpäissyt kaikki tykytestit. Niissä juoksutetaan vähänväliä. Nyt etsivät hyväveli tykylääkäriä, joka ei niin totuudesta välittäisi.
Hulluuspapereilla työkyvyttömyyseläkkeelle siirtyvien maksuja ei tarvitse työnantajan maksaa. Halpaa hupia työnantajalle työpaikkakiusaamisen salliminen ja siihen osallistuminen.
Miten mahtaa käydä työurienpidentämiskampanjan, kun työnantajat toimivat aktiivisesti työurien lyhentämisen puolesta?
Miksiköhän Suomessa, työpaikkakiusaamisen kärkimaassa on niin paljon mielenterveydellisistä syistä eläköityneitä? - ihmepensas
Työsuojelurikosasiassa työnantajan puolesta valehtelevat todistajat hankkivat vakinaisen viran, ylennyksen... eli suosion työnantajan silmissä. Ovathan he jopa uhranneet oman sielunsa, jotta työnantaja ei joutuisi vastuuseen rikoksestaan. Mikä voisikaan olla suurempi uhrilahja.
Millaiset ihmiset ovat valmiita uhraamaan sielunsa? Millaiset esimiehet ovat valmiita ottamaan vastaan tai jopa vaatimaan uhrattuja sieluja? - totuus esiin
Tietäisikö joku millaisia rangaistuksia tulee todistajille, jotka valehtelevat oikeudessa.
Päällikkönä sijaisena toimiva rouva on päättänyt hankkia vakinaisen viran päällikkönä tulemalla valehtelemaan oikeuteen. Voin todistaa valheet valheiksi. Kannattaako tuhlata aikaa ja voimia todistajien valehtelun osoittamiseksi.
Muut todistajat ovat syytetyn hyviä ystäviä ja työpaikkakiusaamisessa apureita. - lyhyet jäljet
Nosta syyte kunnianloukkauksesta valehtelijoille. Saavat sen mitä ovat tulleet hakemaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384