internetin nopeus 512kbs (ADSL). Mulla ainaki pätkii mutta joku sano et pitäs toimia. Onkoha muualla vika? Ja sitte yritin päivittää toin punkbusterin mutta silti se nakkaa yleensä pois servulta. Mikä neuvoksi?
Americans Armyssä riittääkö
5
409
Vastaukset
Mulla oli sama netti ja toimi iha hyvin. Jos sulla on hidas kone tai servu lagaa. Punkbusterista en tiiä ku ite kokeilin tota kesällä ni toimi ihan hyvin.
- Niiiiiiiilo
Mitä tuo meinaa? Kone on 1GHz , jotain 300 RAM, kiintolevy jotai 80 Gigatavua
Niiiiiiiilo kirjoitti:
Mitä tuo meinaa? Kone on 1GHz , jotain 300 RAM, kiintolevy jotai 80 Gigatavua
Lagaa = Pätkii, nykii tai jotain tommosta. Et jos sulla se peli pätkii ni vika voi olla servussaki. Mutta voi se johtua koneestaki. Kyllä sen pelin varmaan pitäs pyöriä tommosilla. En tiiä. Itelläni 2.4ghz, 512 ja 80gt ja toimi loistavasti.
- Bluemoon
lammas-jr kirjoitti:
Lagaa = Pätkii, nykii tai jotain tommosta. Et jos sulla se peli pätkii ni vika voi olla servussaki. Mutta voi se johtua koneestaki. Kyllä sen pelin varmaan pitäs pyöriä tommosilla. En tiiä. Itelläni 2.4ghz, 512 ja 80gt ja toimi loistavasti.
Paljon riippuu näytönohjaimesta. Millainen sulla on ? Giganen kone riittää kyllä ja samoin toi 512 muistia, eikä kovalevyn koolla tohon asiaan oo mitään merkitystä.
Yleensä suurin syy pätkimiseen on näytönohjain. - Niiiiiiiiiiiiiiiilo
Bluemoon kirjoitti:
Paljon riippuu näytönohjaimesta. Millainen sulla on ? Giganen kone riittää kyllä ja samoin toi 512 muistia, eikä kovalevyn koolla tohon asiaan oo mitään merkitystä.
Yleensä suurin syy pätkimiseen on näytönohjain.Geforse2 MX100/200
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437