miksi te olette vakavailmeisiä ja totisia ,aina vihaisen oloisia ja äksyjä? mikä teitä oieesti vaivaa? narskut nauravat hullunnaurauaan vain vahingolle ja ivatakseen,olette tosi outoja! miksi te olette aina äkäisiä? onko narskujen aivoja tutkittu jotta puuttuuko sieltä jotain välittäjäaineita?
kysymys narsisteille-miksi ette ole aitoja ja ette hymyile?
8
181
Vastaukset
- ON TUTKITTU
Onhan narsismia tutkittu,sähkökäyrä on erilainen,kuin normi ihmisellä. Sehän voi olla geneettinenkin,sitäkin on tutkittu.
- suominorminainen
Ei, en ole narsisti. Yhtäkkään hullunnaurua palstoilla nauranut, se en ole ollut minä.
Jos käytää =) -merkkiä taajaan ,voi olla eri juttu. Tilanteissa, joihin se ei vaan yksinkertaisesti sovi. Tilannetajun ja empatiakyvyn puutetta sellainen.
Ei aitous ole mielestäni sitä, että pitäis olla naama aina väkisin irveessä, vaikkei naurattaiskaan. Jenkkipelleilyltä kuulostaa. Tai aasialaiselta; heille muiden tunteiden kuin postitiivisten näyttäminen ei ole suotavaa - omituisia
Diagnosointi kuuluu vain erikoiskoulutetuille lääkäreille, ei mielellään harrastekäyttöön. Harrastelijan "dige" on enemmän läppää vakavilla asioilla.
Perustelen tätä vain omalta suppealta kannaltani. Sain jo syntyessäni ominaisuudekseni aspergersyndrooman. Niissä maseudun vaikeissa oloissa tätä kukaan ei tiennyt.
Vasta vanhoilla päivillä autistien tukitoiminnan psykologi piti tuomastani materiaalista mitä ilmieisimpänä, että olen asperger tapaus - valtava taakka sekä vanhemmilleni että ympäristölleni.
Aspergersyndikkaan ei ole parannuskeinoa.
Toivo Lång
Inkeroinen- Voisitko ystäv.
Toivo hyvä!
Voisitko ystävällisesti kertoa, miten Asperger suhtautuu narsismiin? Vai suhtautuuko mitenkään? Mutta jos asiasta jotain tiedät, voisit tuoda lisän keskusteluun. Olen tietoinen että narsismi ja Asperger ovat eri asioita, mutta aspergeriinkiin liittyy vaikeuksia empatian alueella (tietääkseni).
Ovatko Aspergerit kuitenkin pääsääntöisesti "rehellisiä", vai liittyykö siihenkin patologista valehtelua. Ja jos liittyy, niin johtuuko se sitten muiden huonosta ja osaamattomasta suhtautumisesta aspergeriin?
Maallikot ovat ainoita, jotka yleensä narsistien kanssa joutuvat painimaan. Ei ole oikeastaan muuta mahdollisuutta kuin itse väännetty "dige", niin kuin hauskasti sanoit.
Voisitko myös kertoa, miten itse koit ympäristöäsi silloin aiemmin, ehkä lapsena ja nuorena. - capt. cöpenick
Voisitko ystäv. kirjoitti:
Toivo hyvä!
Voisitko ystävällisesti kertoa, miten Asperger suhtautuu narsismiin? Vai suhtautuuko mitenkään? Mutta jos asiasta jotain tiedät, voisit tuoda lisän keskusteluun. Olen tietoinen että narsismi ja Asperger ovat eri asioita, mutta aspergeriinkiin liittyy vaikeuksia empatian alueella (tietääkseni).
Ovatko Aspergerit kuitenkin pääsääntöisesti "rehellisiä", vai liittyykö siihenkin patologista valehtelua. Ja jos liittyy, niin johtuuko se sitten muiden huonosta ja osaamattomasta suhtautumisesta aspergeriin?
Maallikot ovat ainoita, jotka yleensä narsistien kanssa joutuvat painimaan. Ei ole oikeastaan muuta mahdollisuutta kuin itse väännetty "dige", niin kuin hauskasti sanoit.
Voisitko myös kertoa, miten itse koit ympäristöäsi silloin aiemmin, ehkä lapsena ja nuorena.Assius ja narsismi ovat kuin eri planeetoilta kotoisin. Kukaan ei synny narsistiksi vaan sellainen ominaisuus kehittyy kasvatusolosuhteiden vinoutumina.
Asiantuntemukseni on niin huteralla pohjalla etten lähde edes arvailemaan mitenkä kukin yksilöllinen assi asennoituu yksilöllisesti erilaisiin narsistisiin ihmisiin.
t.l - Tarkoitin tuolla
capt. cöpenick kirjoitti:
Assius ja narsismi ovat kuin eri planeetoilta kotoisin. Kukaan ei synny narsistiksi vaan sellainen ominaisuus kehittyy kasvatusolosuhteiden vinoutumina.
Asiantuntemukseni on niin huteralla pohjalla etten lähde edes arvailemaan mitenkä kukin yksilöllinen assi asennoituu yksilöllisesti erilaisiin narsistisiin ihmisiin.
t.l"miten Asperger suhtautuu narsismiin?" Tarkoitin tuolla että miten noin niin kuin vaivana... voiko aspergerilla olla narsistisia piirteitä ja onko niitä jopa useimmiten? Ja miltä tuo siis itsestäsi näyttää.
- kun en muuta voi
Voi kultaseni! Meidän täytyy hyväksyä, vain surullisetkin asiat tässä maailmassa? Minkä sille voi jos ei ne hymyile,ovat äksyjä,vihaisia,nauravat hullunnauruaan toisen vahingolle,lyövät, valehtelevat!!!! Ei elämä helppoa ole heilläkään,jos ei meilläkään !32
- Vera20
joo meitsi tietää mist kyse,. Eilen ku katoin euroviisut ni alko tippa silmist tulee ja ihan herkkänä olee siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991