Mäkisen aika on ollut katastrofi kirkolle

mistä johtuu

Ei näytä olevan mitään siunausta ainakaan tällä aikakaudella, millon tää Mäkinen Kari on linnassaan hallinnut

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen nimessä...

Niin kaikki hiekalle ja heikosti / muista ja muusta niin väliä, hulimattomasti / välinpitämättömästi rakennelmat sortuvat ja tuhoutuvat. Vain Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisten opetusten ja ohjeiden perustalle ja mukaisesti rakennettu voi tulla kestäväsi / Oikein, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, toimiviksi ja vaikuttaviksi.

• Vain paavin vierailu puuttuu kaikki muut Raamatun vastaiset ovatki ntoteutuneet nykyisen arkkipiispan aikana on siunattu homopareja lähetystyöhön eristetty esim. Luther-säätiöläisiä kirkosta pois viemällä pappis oikeuksia pois heiltä jotka sentään vielä seisovat Raamatun sanassa

• mistä johtuu,

Mitä tarkoitat katastrofilla ja sillä, ettei ole mitään siunausta? Miten Kari Mäkinen siihen liittyy?
      On totta, että Mäkinen on nyt arkkipiispana ja luterilainen kirkko elää haasteellisia aikoja ja moni asia on muuttunut viimeisten vuosien aikana. Itse en ainakaan koe mitään katastrofin aineksia, mutta siunausta sitäkin enemmän. Kyllä Jumala kirkostaan huolen pitää.

Antti-pappi

• Jeesuksen nimessä...

Niin mutta tuollainen vähän vain jotenkin nimeksi krist. pettävä / eksyttävä uskonnollisuus Raamatun UT opetusten ja ojeiden vastaisesti, = Jumalan teoillaan ja elämällää todellisuudessa kieltävään touhuun ja politiikkaan mukautuminen / osallisuudessa elämä, = puolesta elämä, toimiminen / vaikuttaminen johtaa siihen. Tuottaa niitä SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi ja VALTAVIKSI turhiksi mentyksiksi raskaita seuraamuksia. = saatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen perimmiltään palvelevaa.

= Ei "maailmalle valkeudeksi eikä maalle suolaksi" olevaa, sitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi olevaa. Eikä sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa Häessä YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi Totuudessa YKSI milelisesti keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpitoyhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentavaa.

• yhtenä ehdotuksena

Aivan! Todellakin! Kun me nyt kaipaamme vanhaan aikaan, sinne sotien aikaan ja sodanjälkeiseen Suomeen, jolloin ihan kaikki asiat olivat hyvin ja vallitsi vanhanaikaiset asenteet ja myös vanhanaikainen luterilaisuus, meidän pitää siis saada arkkipiispaksi vanhanaikaista luterilaisuutta kannattava täysin vanhanajan pappismies! Ehdotan että otamme arkkipiispaksi jonkun vanhan piispan, joka oli aikanaan hyvä. Miten olisi Elis Gulin? Tai entäpä Martti Simojoki? Olisiko heillä vielä kannatusta, jos heillä sattuisi olemaan vielä aikaa ja innostusta. Heiltä itseltään pitää tietenkin kysyä, ennen kuin menemme ketään nimittämään.

Tämä vain yhtenä ehdotuksena.

• yhtenä ehdotuksena kirjoitti:

Aivan! Todellakin! Kun me nyt kaipaamme vanhaan aikaan, sinne sotien aikaan ja sodanjälkeiseen Suomeen, jolloin ihan kaikki asiat olivat hyvin ja vallitsi vanhanaikaiset asenteet ja myös vanhanaikainen luterilaisuus, meidän pitää siis saada arkkipiispaksi vanhanaikaista luterilaisuutta kannattava täysin vanhanajan pappismies! Ehdotan että otamme arkkipiispaksi jonkun vanhan piispan, joka oli aikanaan hyvä. Miten olisi Elis Gulin? Tai entäpä Martti Simojoki? Olisiko heillä vielä kannatusta, jos heillä sattuisi olemaan vielä aikaa ja innostusta. Heiltä itseltään pitää tietenkin kysyä, ennen kuin menemme ketään nimittämään.

Tämä vain yhtenä ehdotuksena.

Olavi Rimpiläinen vielä piispaksi

• Hyvä Kari

Niin, Mäkinen nyt kyllä niittää sitä satoa joka on aikaisemmin kylvetty. Nyt esille nousseisiin ongelmiin Mäkinen on syytön. Ongelmien ratkaiseminen on vaikeaa ja vie aikaa.

Mielestäni Mäkinen on poikkeuksellisen fiksu ja armollinen kannoissaan. Hänessä on enemmän lähimmäisen rakkautta kuin monessa muussa. Rakkaudesta kai on kyse elämässä?

• tipitii ööö

NMäkinen voisi pukeutua mekkoon, kasvattaa partaa ja nosusta suosta kuin Fenix-lintu.
      Lähetetäänkö pylly-merkillä hälle postekorte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe