Tarinasi

ansku__

Olisi mukava kuulla tarinoita suomi24 treffisivuilta. Onnellisia loppuja, ja vähän surullisiakin :) Minun tarinani:

Eräänä päivänä minulle tuli outo viesti suomi24 treffisivustolle Matti(nimi muutettu) nimiseltä henkilöltä. Viestissä hän kertoi, että on kotoisin Jyväskylästä, opiskelee Mikkelissä, mutta asuu tällä hetkellä Saksassa ja tahtoisi muhun, Helsinkiläiseen tutustua. Itse pääkaupunki seudulla aina asuneena vastasin vain "tylysti" että hän löytää kyllä juttuseuraa lähempääkin varmasti ja että itsellä ei ole aikomusta alkaa etäsuhteeseen. No Matti ei antanut periksi, vaan laittoi vielä viestin "ethän sä noin voi sanoa, anna edes mahdollisuus!" No minä sitten annoin lopulta mahdollisuuden. Hän oli juuri lomalla Helsingissä kaverinsa luona vielä neljä päivää jotka vietimme tiiviisti yhdessä tutustuen, jonka jälkeen hän lähtikin takaisin Saksaan. Kuukauden kuluttua siitä päätin lähteä rohkeana, kielitaidottomana tyttönä ensimmäistä kertaa yksin ulkomaille, ja suuntasin Saksaan Matin luokse. Viikko oli todella jännittävä ja ihana. Siitä alkoi meidän yhteinen taival ja nykyään olen onnellinen avopuolisoni kanssa täällä Keski-Suomessa ollut jo pari vuotta.

Olkaa avoimia, mutta toki järki kädessä ;)

2

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenkin kuullut tämän tarinan rakastamaltani henkilöltä mutta valitettavasti suhde päättyi liian lyhyeen... Luovuttamalla en olisi häneenkään tutustunut.

• Tapasin ihanan naisen tuolla S24 treffien puolella. Kummallakin oli aika samanlainen tilanne että olimme yksinäisiä. Kirjoiteltiin monta kuukautta Treffeissä, Skypessä ja Whatsappissa(jopa 8h päivässä:)) ja seurustelimme 4 onnellisinta kuukautta mutta sitten mummoni kuoli ja toivoin väliaikaa koska masennuin ja olin ilkeä sen takia naiselleni, mutta valitettavasti hän ei enään halunnut palata yhteen:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5091
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4203
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      913
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe