Mikä on oma suosikkisi?
a) jännämies
b) jyystärikarju
c) omistukseen korkkaaminen
d) rumalla naisella ei tee mitään
e) tasoluokittelu (ATM, YTM jne.)
f) AT-aisurille jämät
g) nuolee YT-spermat h*oranv*tusta
h) puhtoinen penis
i) jokin muu
Palstan hassuimmat hokemat
22
208
Vastaukset
- valitettavasti..
Oma suosikki noista olisi jännämies, faktahan se on että naista saadakseen ei saa olla rauhallinen "nössö" vaan pitää olla jännä tai niinkun tytöt sanoo "vähän kovis". Sitten naisten logiikkaan kuuluu ihmetellä jälkikäteen että miksi tällainen mies käyttäytyy huonosti ja vasta useiden epäonnistumisten jälkeen 30 vuotiaana alkaa se jännän vastakohta "kiinnostamaan".. Huvittavaa miten se tuntuu menevän kaikilla naisilla aina näin.
- totuus ei pala tules
Samaa mieltä edellisen kanssa ja jatkeeksi: kunnon miehelle eli AT-aisurille jämät
- 25+
D kun rumalla naisella ei tosiaan tee mitään.
- hassuimmat hokemat
- yksin baariin
- yksin risteilylle
- että tiedä sä se
- militaristipersujunttihuorapersehinttari
- mä sen itse parhaiten tiedän
- kun ei täällä ole koskaan asiallista keskustelua
- kaikki ajattelee negatiivista aina ja joka paikassa
- kaikki on aina mua vastaan
- puhtoinen maine mennyttä jos käy yksin baarissa
- kun ne hiukset on tärkein asia nuoren miehen elämässä
- paras nuoruus alkaa nelikymppisenä- Lisää settiä.
-Lähes kaikilla palstalaisilla on vakavia mielenterveydellisiä ongelmia
-Mä vedän finatabletteja nyt ja jatkossakin, että tiedä sä se!
-Sä et tiedä mun elämästä yhtään mitään
-Parempi vaan pysytellä ihan hiljaa siellä!
-Menen tästä nyt hermosauhuille.
- ---
"Seksin jälkeen tämä mies pyyhkisi spermaisen ja ulostetahraisen mulkkunsa olohuoneeni pitsiverhoihin".
- Eheheh
Voin vain kuvitella minkälaisen kuvan nämä jutut antavat jollekin uudelle palstan lukijalle.
- Jii007
Ei täällä ole mitään hassuja hokemia vaan kaikki on ihan täyttä asiaa.
Jyystärit ja jännämiehet saa naisia kun taas ätmi joutuu nuolemaan sieltä huoranvitusta ne jyystäreiden mällit sitten kun se jyystäreiden käyttämä lutikka on tullut 30 vuoden ikään ja tajunnut, että ei enää kelpaa jyystäreille vaan täytyy tyytyä ätmiin, joka pystyy elättämään hänet ja hänen äpäränsä.
Ätmihän ei tietenkää tätä lutikkaa miellytä ja hänen kanssaan ollaan vain hyötymismielessä ja mikäli lutikalle tulee mahdollisuus panna jotain parempaa niin ei se edes mieti kahta kertaa ennen kuin on haarat auki jossain baarin veskissä rynkytettävänä.
Vittu että vituttaa olla ätmipaska, joka ei koskaan saa kunnon pillua saati pääse korkkata poksauttelemaan neitsyitä. - Hmmm....
Minua koskettaa tuo tasoluokittelu. Pakkohan siinä on olla jotain perää. ATM:t ovat kuin ufolaisia toisesta ulottuvuudesta. He elävät keskuudessamme, vaikka naiset eivät heitä huomaa tai ainakaan tunnusta heidän olemassaoloaan.
- Yksi kymysys
"Puhtoinen penis" ei ole aikoihin esiintynyt palstalla, tai ainakaan en ole huomannut. Tosin en vietä täällä suinkaan kaikkea aikaani.
Muistaako joku muu törmänneensä sellaiseen, että AT-mies käyttää koskemattomasta kalustaan nimitystä puhtoinen penis?- Heikki Hiltunen
En muista tuollaista, eikö se nimenomaan ollut niin että miehille se on sitä parempi mitä useammassa pillussa on mulkkunsa marinoinu. Puhtoinen penis koetaan häpeänä.
- Niin se on...
Heikki Hiltunen kirjoitti:
En muista tuollaista, eikö se nimenomaan ollut niin että miehille se on sitä parempi mitä useammassa pillussa on mulkkunsa marinoinu. Puhtoinen penis koetaan häpeänä.
Puhtoinen penis kertoo ilmeisesti siitä, että miehen muna ei ole sekaantunut yhteenkään naiseen, eikä siis ole seksitauteja.
AT-miehet perustelevat seksistä kieltäytymistä mm. sillä, että seksitaudit leviävät. He eivät ymmärrä, että kondomi on olemassa. Taisivat lintsata koulussa kun oli seksivalistusta. - asdasdasddsa
Niin se on... kirjoitti:
Puhtoinen penis kertoo ilmeisesti siitä, että miehen muna ei ole sekaantunut yhteenkään naiseen, eikä siis ole seksitauteja.
AT-miehet perustelevat seksistä kieltäytymistä mm. sillä, että seksitaudit leviävät. He eivät ymmärrä, että kondomi on olemassa. Taisivat lintsata koulussa kun oli seksivalistusta.Niin ja taudit eivät tartu suuseksissä ja kondomi suojaa kaikilta taudeilta ;)
- edrty7u8iujhjki
i) Aiemmin yleisesti käytetyn naisen päällä ähkivän paskan on korvannut jyystärikarju, mikä onkin oikein kuvaava nimitys tietynlaisesta miestyypistä.
- dsgsdg
"ähkivä paska" kyllä aina saa aikaan lol-reaktion.
- näinn
jännämies on lempparini, sitä on itsekin aina hauska käyttää tarinoissaan:D
- Ajatelkaa...
Noh, tosi huvittavaa on myös se, kun joku nainen ilmaantuu palstalle ja kirjoittaa: "En koskaan löydä itselleni ketään miestä"
- näinn
vieläpä sillai että:
"joka viikko nussin jännämiesten kanssa, mutta miksi sitä oikeata miestä ei löydy? Tosiaan, ei seurasta ole ollut puutetta, mutta sitä tosirakkautta ei ole löytynyt. Olen yrittänyt välillä nussia vieläkin useammin jännä-ähkiöiden kanssa, mutta sekään ei ole auttanut. Pliis neuvokaa!"
Ja aina yhtä suuret face palmit kun noita lukee...
- sinkkumies.
Hassua on kun minä en saa naista vaikka olen kunnollinen mies.
"en saa naista vaikka olen kunnollinen mies"
Juuri meinasin mainita tämän erääksi hassuimmista hokemista, mutta sää kerkesit ekana. :D- Niin se on...
stellaria81 kirjoitti:
"en saa naista vaikka olen kunnollinen mies"
Juuri meinasin mainita tämän erääksi hassuimmista hokemista, mutta sää kerkesit ekana. :DHauskin mahdollinen olisi, jos nainen kertoisi: "En saa seksiä keneltäkään."
Onneksi sentään kukaan nainen ei yritä tappaa toisia nauruun.
- Korkkaaja omistaa
Suosikkini on muunnelma kohdasta c: nainen kuuluu aina korkkaajalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161