Hei,
Ajattelin alkaa pitämään päiväkirjaa laihdutusprosessistani täällä.
Tämänhetkinen paino on tosiaan kivunnut 83,8 kiloon. En ole edes synnyttänyt, joten nyt riitti. Tavoite on 60kg. ja se tuohon Marraskuuhun mennessä.
Pituuteni on 162cm ja pino siis tuo 83,8.
Tästä se alkaa..alan laittamaan tänne kaikki syömiseni juomia myöten. Peukut pystyyn ja selkäranka suoraksi :)
Lilli_Ennen 59, nyt 83,8
3
190
Vastaukset
- terveydeksi
Tsemppiä kovasti! Olen 33-v. Painoin 18-v. 99,8 kg. Olen 167,5 cm pitkä ja laihdutin tuolloin kahden vuoden ajan, kunnes painoin 60 kg. Nykyään juoksen maratonin 3,5 tuntiin :) Tee tarvittavat muutokset ruokavalioon ja ala harrastaa liikuntaa alusta asti, ja usko itseesi!! Voimia!!
- kesäheinä
Minulla täsmälleen sama lähtötilanne kuin sulla Lilli. Nyt otan myös itseäni niskasta kiinni... Mun pitäisi ihan aluksi panostaa veden juomiseen ja säännölliseen ateriarytmiin, mutta kun aina mukamas kiire, töissä ja kotona.
Hei. Minun mitat oli lokakuussa-13 85 kg ja pituus 160 cm. Nyt painan 77,2 kg (-8 kg)ja siinä se on pysynyt jo aika kauan. Paastolla sain painon 74 kiloon mutta sitten se jojosi takaisin, ihan vain kun...tuli vähän syötyä.
Nyt voisin jatkaa lokakuussa aloittamaani urakkaa.
Jään odottamaan nyt sulta luvattua jatkopostausta.
Mulla tavoittteena uudelleen se 74 kg, joka on nyt tällä hetkellä se eka välitavoite. Kesäkuun puoliväliin mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2356784Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245101Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1704867"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste653315Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052923En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652379Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan232212- 782012
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391950odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391774