Osaatteko jutella fiksusti

30+ nainen

Ilman mitään pil.lu juttuja ja ätmi juttuja? Ei naiset tuollaisia halua jotka haukkuu naisia koko ajan.

37

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ätmi

En osaa. Olen ihan tyhmä ja kerron pelkkiä pillujuttuja kaikille.

• Mä onneksi osaan sentään keskustella asiallisesti, toisin kun suurin osa tämän palstan kirjoittajista. Mutta suurin osa heistä on kyllä myös mielenterveysongelmaisia, joten se kyllä selittää heistä jo paljon.

• noh noh

Äläs nyt homopersehuorahinttari valehtele.

• tilaajalahja

Milloin viimeksi lähestyit naista?

• ätminkäinen
        tilaajalahja kirjoitti:

Milloin viimeksi lähestyit naista?

Naista ei voi lähestyä yksin - se vaatii ehdottomasti kaveriksi wingmanin. Mitä muut ihmiset ajattelisivatkaan, jos nuori mies lähestyy naista yksin! Kotiseudun tyyppien mielestä tämä on varmastikin joku kaveriton rassukka.

• ätminkäinen kirjoitti:

Naista ei voi lähestyä yksin - se vaatii ehdottomasti kaveriksi wingmanin. Mitä muut ihmiset ajattelisivatkaan, jos nuori mies lähestyy naista yksin! Kotiseudun tyyppien mielestä tämä on varmastikin joku kaveriton rassukka.

Näinhän se asia just on!! Mukava nähdä, kun joku puhuu täällä kerrankin oikein täyttä asiaa!!!

Niinhän se just on, että varsinkin nuorella miehellä täytyy olla joku kaveri tai kaverit mukana silloin, jos hän meinaa jotain naista lähestyä, koska muuten nainen ajattelisi siitä kaikkea negatiivista ja ajattelisi miehen olevan joku yksinäinen kaveriton luuseri, kun ei ole ketään kavereita mukana sellaisissa paikoissa, joissa naisiin tutustutaan.

Vielä kun julkisella paikalla olisi, niin kaikki muut ihmiset myös siinä katselisivat taustalla ja ajattelisivat kaikkea siitä, että siinä sitä joku yksinäinen nuori mies koittaa epätoivoisesti naista lähestyä ja nauraisivat sitten yhdessä, kun nainen ei kiinnostuisi yksinäisestä nuoresta miehestä.

• teit niin tai näin..
        DarkFear kirjoitti:

Näinhän se asia just on!! Mukava nähdä, kun joku puhuu täällä kerrankin oikein täyttä asiaa!!!

Niinhän se just on, että varsinkin nuorella miehellä täytyy olla joku kaveri tai kaverit mukana silloin, jos hän meinaa jotain naista lähestyä, koska muuten nainen ajattelisi siitä kaikkea negatiivista ja ajattelisi miehen olevan joku yksinäinen kaveriton luuseri, kun ei ole ketään kavereita mukana sellaisissa paikoissa, joissa naisiin tutustutaan.

Vielä kun julkisella paikalla olisi, niin kaikki muut ihmiset myös siinä katselisivat taustalla ja ajattelisivat kaikkea siitä, että siinä sitä joku yksinäinen nuori mies koittaa epätoivoisesti naista lähestyä ja nauraisivat sitten yhdessä, kun nainen ei kiinnostuisi yksinäisestä nuoresta miehestä.

jos mies kulkee aina jonkun kaverin kanssa niin kohta sanotaan että siinä kulkee homopari, ei ne naisia kaipaile.

• teit niin tai näin.. kirjoitti:

jos mies kulkee aina jonkun kaverin kanssa niin kohta sanotaan että siinä kulkee homopari, ei ne naisia kaipaile.

No ei kyllä sanota, sillä baarit ovat aina täynnä nuoria miehiä, jotka ovat siellä yhdessä kaverin/kavereidensa kanssa.

• Lahti City Nights
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä sanota, sillä baarit ovat aina täynnä nuoria miehiä, jotka ovat siellä yhdessä kaverin/kavereidensa kanssa.

Niin, homobaarit! Normiheterobaariin mennään joko yksin tai naisen kanssa. Muuten ajatellaan kaikkea negatiivista.

• ätmi

Totta kai, mutta vain kauniit ja neitseelliset teininaiset ovat sen arvoisia.

• ätmi

Miinuksista päätellen joku on vähän kade teininaisten tenholle. ;-)

• tollot poistukoon
        ätmi kirjoitti:

Miinuksista päätellen joku on vähän kade teininaisten tenholle. ;-)

Kuvottunut ja kade ei ole sama asia..

• Osaamme

Joo. Mistä haluaisit keskustella?

• toki osataan

Kävin juuri ripulipaskalla.

• sinkkumies.

Osaamme mutta naiset ei halua jutella näin ruman kanssa.

• extreme ätmi

Totta kai osaan jutella fiksusti.

Yksikään nainen, jonka kanssa olen deiteillä käynyt, ei varmaan arvaisi että olen täällä nykyään itseäni ätmiksi nimittämässä. En osaa naurattaa naisia niissä keskusteluissa, siksi olen ätmi.

En myöskään ole koskaan haukkunut naisia. En edes täällä.

• fiksu fikus

Os(at)aan, mutta pil.luhan on kaunis sana, ehkä jopa kaikkein kaunein.

Myös miten se on verhottu hepenein, kuin kukka.

Viisas puutarhuri myös juttelee kukalleen saaden sen kukoistamaan entistä enemmän, ehkä jopa tanssimaan.

Rikkaruohoja väistämättä palstalle sattuu, mutta se taas johtuu siitä että aloitteleva viherpeukaloinen ei ehkä koskaan ole päässyt korjaamaan tuota kukoistavaa satoa. Botanikko-parka joutuu toteamaan että lannoitin, hoidin ja kastelin mutta joku muu siemensi ja korjasi sadon. Helpompaa silloin vain antaa rikkojen kukoistaa, rujoa kauneuttahan niissäkin, syrjäyttäen saavuttamattoman, lopulta ja ennen pitkää. Jos joku kukka seasta päätään nostaakin, se tallotaan. Pois silmistä, pois mielestä.

Enempi innostus vaatii aina omakohtaisen onnistumisen. Ei se fiksuja puhumalla luonnistu, päättelee viherpeukaloisemme lopulta, vaan hedelmöittämällä (tai lannoittamalla) vain maaperän, 1-3 nestelasillista sinne tänne ja odottelemalla sadonkorjuuta. Luonto hoitaakon lopun työn.

• Ikisinkku M

Osataan mutta ei huvita kun vihaiset femakot pilaa kaikki meidän asialliset(kin) avaukset.

• janne78.

"Kotiseudun tyyppien mielestä tämä on varmastikin joku kaveriton rassukka. "

ööh..perustelisitko?
      Oikea tosimies pärjää kyllä ilman niitä sun kamujas kun menee oikeasti p*llua hakemaan. Kaverihommat on yleensä amispikkupojilla yleistä mutta ne onkin rassukoita.

• J78.

"Totta kai, mutta vain kauniit ja neitseelliset teininaiset ovat sen arvoisia. "

ööh... olen eri mieltä tästäkin.

A: teinit ei ole naisia
        B: kauneus tulee vain laittautumalla, ei se itsestään synny.

• mies 86

Osaan... mutta en politiikasta.

• Fiksu keskustelija

Ei lopu aiheet vaikka pillu ja ätmi jätetään pois. Täältä lähtee myös tissi-, kusi- ja paskajuttuja sekä rennon rasistista läppää.

• atm geek

Onko hirveä moka jutella Windows 8.1:n hankalasti asentuvan päivityksen yksityiskohdista ja osata ulkoa päivityksen KB numero...

• Nimimerkki Luola

Varmasti osaavat, mutta onko heillä syytä tehdä niin? Sinun pyrkimyksesi taivuttaa maailmaa omaan näkökulmaasi sopivaksi ei ole sen pyhempi kuin se että joku muu kertoo ja taivuttaa maailmaa omien tuntemustensa mukaiseksi.

Se että sinä teet sen "asiallisesti" on vain tekosyy jos pohjana on itsekkyys ja halu nähdä mielesi mukainen maailma.

Henkinen oikeutus johonkin hankitaan vain oman positiivisen toiset huomioivan toiminnan kautta, eikä todellakaan ulkokultaista tapakulttuuria myötäilemällä tai siihen vetoamalla ja pakottamalla.

• atrm forever

En ole koskaan jutellut naisen kanssa kahta lausetta pitempään. En kai ole sosiaalinen ja en osaa puhua mitään.

• siira

Tällä palstalla tulee sellainen kuva, että monet miehet eivät juuri lemmestä lurittele. Puhekykyiset lienevätkin jossain muualla kuin nimettöminä täällä netissä herjaamassa.

• asiakaspalvelusta

Kenelle täällä pitäisi lemmestä luritella? Teille anonyymeille naisilleko? Aika kovat luulot taas muijilla kun pitäisi alkaa rakkausrunoja vääntämään sokkona, koska nainen.

• candida Z

Niin, ne naisia ihmisinä pitävät saavat siis naisia

• Juna meni sisko

Eiköhän ne osaa..Niiden ei vaan tarvi. Miettii, että sinäkin olet nimimerkkisi mukaan 30 niin alat olemaan yli-ikäinen kurppa..Siis palstan nimityksiä lainatakseni.
      Se on sitä yhdenlaista vapautta..Ja rehellisesti sanottuna vaikka olen kaikkien kulli,sperma,köyrijä,ähkijä juttujen ylä-puolella niin en kovin herkästi lähtisi syttymään 30 naisesta..Vaikka olen jo 30 mies.

• onnelliset2

Ikävää, että sua ei kiinnosta seksuaalisesti kuin hyvin pieni osa ihmisistä, koska sehän tarkoittaa, että sä et harrasta paljon (tai lainkaan) seksiä elämässäsi.

Onnellisia ovat sellaiset, jotka pitävät monia erilaisia ihmisiä viehättävinä. He löytävät paljon kumppaneita ja nauttivat seksistä.

• Juna meni sisko
        onnelliset2 kirjoitti:

Ikävää, että sua ei kiinnosta seksuaalisesti kuin hyvin pieni osa ihmisistä, koska sehän tarkoittaa, että sä et harrasta paljon (tai lainkaan) seksiä elämässäsi.

Onnellisia ovat sellaiset, jotka pitävät monia erilaisia ihmisiä viehättävinä. He löytävät paljon kumppaneita ja nauttivat seksistä.

Olipa rankkaa herjaa,kuinka tästä nyt selviän? =D =D

• Minä.

Eiköhän ne osaa..Niiden ei vaan tarvi. Miettii, että sinäkin olet nimimerkkisi mukaan 20v niin olet vieläkin finninaamainen lapselllisen ruma pikkup*llu..Siis palstan nimityksiä lainatakseni.
      Se on sitä yhdenlaista vapautta..Ja rehellisesti sanottuna vaikka olen kaikkien *****,sperma,köyrijä,ähkijä juttujen ylä-puolella niin en kovin herkästi lähtisi syttymään jostain teinistä. koska olen jo 21v mies ja arvostan 30 naisia jotka oikeasti ovat naisia.

• Millä logiikalla ”pil.lu jutut ja ätmi jutut” on naisten haukkumista? Eipä todellakaan jaksa edes yrittää jutella fiksusti, jos keskustelukumppanit ovat ap:n tasoisia.

• kdjfl

Niin, haukkuminen noitten mainitsemiesi lisäksi. Muuten eikös p*u ja ätmi jutut ole aikalailla vajakkien juttuja :)

• kdjfl kirjoitti:

Niin, haukkuminen noitten mainitsemiesi lisäksi. Muuten eikös p*u ja ätmi jutut ole aikalailla vajakkien juttuja :)

No en mää nyt näe asiaa ihan niinkään, että juuri nuo sanat sinänsä kertoisivat käyttäjänsä järjenjuoksusta paljoakaan, vaan se on se yleisempi kirjoitustyyli.

Mutta eipä tässä kyllä itselläkään enää paljoa järki juokse, olen niin väsynyt, että meinasin juuri äsken nukahtaa tähän koneen ääreen. Palstariippuvuus välillä häiritsee unirytmiä.

• naiseton mies 4eva

En minä mitään osaa jutella työpaikankaan naisille, varsinkaan nuorille naisille joiden elämästä mulla ei ole enää minkäänlaista hajuakaan. No onneksi ei tarvitsekaan kun ei ole mitään työasiaakaan kenellekään naiselle.
      En osannut jutella nuorille naisille edes silloin kun itse olin nuori.

• kiltti mies.

Osataan mutta naiset haluaa olla ihan rauhanssa toisella puollela.
      Näin sanon ja joku vetää overtit ja joutuu puhumaan mineulle myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe