Pienen keikan hoidettuani huomasin, että näköni ei ole ainakaan parantunut sitten vakituisemman työpaikan. Silloinkaan minulla ei koskaan ollut ylimääräistä rahaa, eikä vaiva toisaalta ollut niin vaikea, että olisin ryhtynyt hankkimaan silmälaseja.
Nyt olisi ainakin aikaa huolehtia omasta hyvinvoinnistaan. Onko jollain kokemuksia, että paljonko ensimmäiset lasit tulevat maksamaan? Mitä avustuksia niihin voisi saada ja mistä?
Olin vuoden työttömänä ja ihmettelen, että sinä aikana ei tehty edes minkäänlaista terveyskartoitusta, vaikka osallistuin työvoimapoliittiseen koulutukseen. Varmaan samat verenpainelääkkeet olisi voitu määrätä jo ennen työhöntulotarkastustakin.
Tukea työkyvyn edistämiseen
1
277
Vastaukset
- Keikkailija
On aivan turha puhua mistään tavoitteista väen pitämiseksi pitempään töissä esim. julkisen sektorin viroissa, jos ei osata tehokkaammin hyödyntää tilanteita (kuten työvoimapoliittinen koulutus) tarvittavien toimenpiteiden tekemiseksi. Armeijassa kyllä hyödynnettiin aika, jonka lähes koko miesikäluokka siellä viettää, mm. leikkaamalla uudestaan kertaalleen kursittu käsivamma, joka on nuoren miehen tulevaisuuden kannalta keskeinen tekijä. Työterveyshuollossa oli varmaan tarkoitettu hyvää, mutta hieman vajaaksi oli hoito kuitenkin jäänyt. Siellä on kai tärkeämpää saada ihmiset nopeasti takaisin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872