En tiedä kuuluuko ihan tähän aihealueeseen, mutta Lastensairaala 2017-hankkeen hyväksi tehdyn Lohtu-biisin nuotteja tai todella selkeää pianotutoriaalia kaipaisin. Kiitos jos joku viitsii linkata tai vinkata :-)
Uuden Lohtu-kappaleen sanat
3
954
Vastaukset
- iwannaknow
Sma täällä!
- Artista
Itseasiassa voisin vaikka maksaa piano nuoteista lahjoituskassaan itse (jotkut studioartistit kuten Brian Crain tekee tätä, Tuomaksen ei tarvitsisi tietty mutta tässä tapauksessa...?)
Soinnut lyötyy erittäin hyvästä YouTubessa olevasta piano coverista:
Am, F, C Dm, G, F, Am,
Am, C, Dm, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, D,
E, F, E, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, F,
Am, C, Dm, Am, G, D,
E, F, E, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, F,
G#, D, G#, D, G#, D, G
Am, G, D, Am, Em, F, Am, G, D, Am, Em, F, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G,
Am, F, C/e, G, Dm, Am, Em, F, Am, G, Am.
Tuntematta kysyjän instumenttia tai taitotasoa, suosittelen vähän vilkaisemaan kyllä miten soittaja käsittelee koskettimia, biisi ei ole ihan helppo eli Tuomas on todella käsittämättömän taitava soittaja ja säveltäjä.- Minikaste
Minäkin kaipaisin nuotteja, onko joku kirjoittanut koko biisin ylös? Maksan sitä mielellään. Halutaan kastejuhlassa sitä soittaa ja laulaa maaliskuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099