Eli kysymys kuuluu mihin olet tyytyväinen itsessäsi. Voi olla ulkonäöllinen juttu tai joku erityistaito. Vähintään 3 asiaa olisi hyvä olla, mutta toki saa enemmänkin laittaa.
Kysymys on lähinnä ätmeille, koska onhan meissäkin nyt jotain hyvää oltava ja olisi hienoa jakaa ne hyvät jutut vaihteeksi kun täällä aina vain valitellaan sitä kuinka rumia ja toivottomia ollaan.
Muutkin kyllä saa tietysti vastailla kuin ätmynkäiset.
Mihin olet tyytyväinen itsessäsi? 3 asiaa
30
712
Vastaukset
- kunnollinen kiltti M
Olen tyytyväinen etten hakkaa naisia, vaikka joskus tekis mieli.
- Anonyymi
Heh, ihan hyvä suoritus ja kommentti vaikka 10vuotta vanha
- ätmyrä
kroppa, huumorintaju, realistinen käsitys itsestä, en ole katkera, ei mt-tai päihdeongelmaa
- PohPuhPih
Hyvä puoli: minä osaan laskea kolmeen.
- muka nokkela
PohPuhPih kirjoitti:
Hyvä puoli: minä osaan laskea kolmeen.
taito se on sekin. Keksi vielä kaksi lisää, niin pääset siihen minimiin mitä pyydettiin ;).
- näinn
omassa ulkonäöstäni olen tyytyväinen, koska on atleettinen kroppa, kauniit kasvot ja hyvä hiuslaatu.
- €€€€€€€€€€€€►z
Ähhähhää, atleettinen kroppa, prööööt, toeiaan. Katso peiliin.
- näinn
€€€€€€€€€€€€►z kirjoitti:
Ähhähhää, atleettinen kroppa, prööööt, toeiaan. Katso peiliin.
hyvältä näyttää edelleen. Ja minun ei tarvitse ruveta lihaksikkuuttani todistelemaan kenellekkään paitsi kisoissa, jos joskus sellaisiin aoin mennä. Sitä paitsi keskustelun teemana oli kertoa asioita itsessäsi, joihin olet tyytyväinen. Joten miksi olet täällä vain lyttäämässä toisten vastauksia? Vihaajat vihaa...
"Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said..
Haters gonna hate!" - ---
näinn kirjoitti:
hyvältä näyttää edelleen. Ja minun ei tarvitse ruveta lihaksikkuuttani todistelemaan kenellekkään paitsi kisoissa, jos joskus sellaisiin aoin mennä. Sitä paitsi keskustelun teemana oli kertoa asioita itsessäsi, joihin olet tyytyväinen. Joten miksi olet täällä vain lyttäämässä toisten vastauksia? Vihaajat vihaa...
"Dont ever pay people out or put people down. Instead just put yourself up and let the haters do their thing. Id rather be a person thats hated on, than a person that does the hating. A wise man one said..
Haters gonna hate!"
- ätmi-sinkku
Olen kans tyytyväinen että en ole väkivaltainen vaan vakaa ja rauhallinen persoona.
Olen tyytyväinen että en ole masentunut juoppo koska en ole saanut naista.
Ja olen siitäkin tyytyväinen että olen suvaitsevainen toisin kun naiset suomessa. Minulle kelpais vähemmän kaunis nainen kun taas naisille ei kelpaa vähemmän komea mies. - pimppaloora
Ulkonäössä hyvää:
Isot rinnat, pyöreä peppu, kapea vyötärö, vaaleat pitkät hyväkuntoiset hiukset, tumman siniset silmät, pisamia.
Luonteessa hyvää:
Huumorintaju, kärsivällisyys, rento asenne, lojaalius.
Lisäksi:
Hyvät käytöstavat, toisten ihmisten arvostaminen ja halu auttaa.- übermensch
Hitler olisi ylpeä sinusta.
- skeptikko
Toivottavasti pimppaloora ei ole palstahomon (en tarkoita Darkkista vaan sitä toista) uusi hahmo.
- Marianne89...
Jos pitkät, tuuheat hiuksetkin kerran lasketaan hyväksi jutuksi niin sitten lisään sen myös omaan listaani. Itselläni ne vaan ovat enemmän punertavan tummanruskeat.
- pimppaloora
Marianne89... kirjoitti:
Jos pitkät, tuuheat hiuksetkin kerran lasketaan hyväksi jutuksi niin sitten lisään sen myös omaan listaani. Itselläni ne vaan ovat enemmän punertavan tummanruskeat.
Tottakai se on hyvä juttu jos sä itse olet sitä mieltä!
Kaikissa meissä on paljonkin hyvää kun oikein tarkastellaan :)
Ja en ole minkään palstahomon (?) reinkarnaatio. Ihan aito ja oikea aikuinen naisihminen täällä raapustelee.
- lottamari<3
Pakko tyytyä.
- Marianne89...
* kroppa
* nykyinen aiempaa suurempi sosiaalisuus ja rohkeus ja ylipäänsä eteenpäin elämässä pääseminen, ilman niitä olisi elämä jäänyt yhtä elämättömäksi ja alakuloiseksi kuin mitä se oli traumojeni aikaan
* uskollisuus parisuhteissa ja se etten koskaan joutunut riitelemään esim. kummankaan eksäni kanssa koska en ole luonteeltani äkkipikainen - AKTM:kö?
1. Atleettinen kroppa (joka menee hukkaan ylipainoisen tyttöystäväni kanssa).
2. Siisti pukeutuminen (joka menee hukkaan, koska en käy ihmisten ilmoilla).
3. Öö, säyseä ja järkevä luonteeni, josta ei tosin suurempaa iloa ole, mutta enpä tähän parempaakaan keksinyt. -Ulkonäkö
-Itsekuri raha-asioissa ja seksiasioissa
-Keskustelukyky ja sosiaaliset taidot, ainakin jos vertaa lapsuuteen ja vaikka ihan muutaman vuoden takaiseen- Pera33
Oon hyvän-näköinen..Kroppa on ok ja ikä loistava.
Jos tällaista pitää edes kysyä niin "I think you got a low self opinion man..."
https://www.youtube.com/watch?v=o28dyt7w3As- Brädi
Hiuksiini, takapuoleeni ja käsivarsiini:D
No ulkonäkööni olen suurinpiirtein tyytyväinen; eihän se kaikkia miellytä, mutta eipä tarttekaan miellyttää muita kuin itseäni. Lisäksi hyvä kunto sekä jonkinmoinen yleissivistyksen taso.
- porilainen mies
1 löytyy ruista ranteista 2 on älliä päässä 3 komea kuin mikä
- ätmi
Olen tyytyväinen kaikkeen itsessäni.
- hylkiokamaa
Olen tyytyväinen itsessäni:
- luonne (kiltti, herkkä, syvällinen, empaattinen, huumorintajuinen, auttavainen, oikeudenmukainen)
- ahkeruus (jaksan tehdä palkkatyötä ja pitää kodin siistinä sekä harrastaa. Jaksan myös tehdä itse ruoat enkä syö valmisruokaa. Aika ajoin myös opiskelen vapaa-ajalla)
- sopivalla tavalla pihi (minulla on yleensä joku tavoite, johon säästän rahaa enkä tuhlaa turhuuksiin)
- ulkonäössä olen tyytyväinen oikeastaan vain pitkiin hiuksiini eli ulkonäköni on siis iso miinus. Sen vuoksi en herätä miehissä kiinnostusta. - Anonyymi
Olen tyytyväinen että ymmärrän miksi Messi on G.O.A.T ja miksi koris on isompi kuin säbä ja lätkä yhteensä
- Anonyymi
Olen rohkea. Esim intissä vartiopäällikkönä paikalle pyrki autolla eräs everstiluutnantti. Otin hänen ojentamansa henkilökortin käteeni ja katselin ja kääntelin sitä siinä puolelta toiselle. Väliin vilkaisin sisälle autoon kuin nähdäkseni, vastaako henkilökortin kuva mainittua upseeria.
Ev. lut. alkoi käydä kuumana ja huusi, mikä kestää!! Nyt syvennyin oikein tosissani siihen henkilökorttiin. En sanonut sanaakaan, vaan olin siinä kuin jähmettyneenä.
Ev. lut. teki valituksen myöhemmin käytöksestäni, mutta esimieheni vain nauroi sille valitukselle. Olin toiminut oikein, kun tarkastin perusteellisesti upseerinkin henkilökortin ja varmistuin tunnistamalla hänet siitä, että on oikealla asialla. - Anonyymi
Ihanan positiivinen aloitus.
Olen viimein oppinut rakastamaan itseäni.
Henkinen herääminen, vaikeuksien käsittely loppusuoralla
Olen tyytyväinen omaan luonteeseeni : positiivinen, empaattinen, periksiantamaton, huumorintajuinen - Anonyymi
itawänikin joskus huciaa ruo mirä nimiä ruo riwkonwohjwlma tekee nimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883