minä tiedän ainoastaan kazaan ja morpheuksen. onko niitä muita ja mikä niistä on paras. olen kuullu että kazaa ei taho löytää suomalaisia.
musiikinhaku ohjelmat
12
4265
Vastaukset
- Maxtor
dc on paras ja Winmx parempi ainakin ku kazaa
- -proghead-
Ja E-donkey/Overnet on parempi kuin kumpikaan noista.
- .....
-proghead- kirjoitti:
Ja E-donkey/Overnet on parempi kuin kumpikaan noista.
ainakaan suomalaisen musiikin suhteen
- -proghead-
..... kirjoitti:
ainakaan suomalaisen musiikin suhteen
Ainakin sillä on löytynyt kaikkea sitä, mitä muut ohjelmat eivät löydä.Ja kyllä sillä suomalaistakin musaa löytyy.
- J-P
voiko dc :lla hakea elokuvia? jos ei, niin mikä olis semmonen jolla sais elokuvia ja musiikkia!!
saatiin just netti enkä tiedä näistä hommista oikeastaan mitään... - ......
J-P kirjoitti:
voiko dc :lla hakea elokuvia? jos ei, niin mikä olis semmonen jolla sais elokuvia ja musiikkia!!
saatiin just netti enkä tiedä näistä hommista oikeastaan mitään...dc voit ladata melkein mitä tahansa.. musiikkia, pelejä, elokuvia, ohjelmia jne... niinkuin melkein kaikilla muillakin p2p-ohjemilla
- Uneton-
-proghead- kirjoitti:
Ainakin sillä on löytynyt kaikkea sitä, mitä muut ohjelmat eivät löydä.Ja kyllä sillä suomalaistakin musaa löytyy.
oDC pieksee kaikki. Millään muulla en löydä juuri mitään etsimääni.
- -proghead-
Uneton- kirjoitti:
oDC pieksee kaikki. Millään muulla en löydä juuri mitään etsimääni.
kokeillut. Täytynee testata tuota..
- minä
winmx on ainaki parempi ku kazaa..
- J-P
eiköhän tämä tästä...
- Koralli_33
On ehottomasti paras ja yksinkertasin....Jos jaksatte ettii sen ossan, oon kirjottanu sen tänne varmaa 2 kertaa ni saatte sen viel suomeks.Ite en jaksanu vaa kokoaja miettii enklantii vaikka se niinki osiks suju :D
- thefreedownloader
Minusta LimeWirellä löytyy kaikki biisit mitä haluu...
Mulla oli kerran winmx ja se oli tosi hias ja ei sil mitää tehny ku löysi vaa pari, kymmene biisii mitä etti..
limewirel löytää hyvällä tuurilla vastauksia 100 eli 100 tulosta tulee ja reilusti yli AINA! . jos vaikka etit mitä vaa ni löytää! mutta nimen pitää olla kirjoitettu oikein.
-> http://www.download.com/LimeWire/3000-2166_4-10552048.html tuolta vaa latailee! ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862