Miten saa tyttöystävän

Haaveilija.

En halua olla enää yksin. En ole komea enkä rikas. Miten ruma köyhä saa naisen?
Olen liian yksinäinen kun kavereitakaan ei ole montaa.

7

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd2312342

      Noh, joko teet itsellesi jotain - Voita lotossa, tee töitä, rikastu jollain muulla keinolla tai sitten teet itsellesi jotain, treenaa, käy plastiikkakirurgilla, hanki trendikkäämpi ilme, hengaile trendikkäämpien ihmisten parissa yms.

      Tai, ota joku sellainen "köyhä ja ruma" joka kelpuuttaa sinut tuollaisena. eli laske omat standardisi NIIN alas että joku kelpaa sinullekkin.

      Idästäpäin saa myös tuontivaimoja, ehkä se voisi myös olla ratkaisu?

      • mitä vielä

        Tarttee kuule pätikkää, että idästä ketään saa. Tuntevat
        nääs arvonsa.


    • työmies sinkku

      Joe ei ole rikas niin idästä ei saa mitään vaimoja tai naista kun ei voi matkustaa itään ja sitä naista tarvii elättääkin vielä. Idän reissut on just rikkaille ja pelkkä lentolippu maksaa jo 700 euroa ainakin. Joku rumilus voi rumasta kiinnostua mutta sekään ei ole varmaa kun ne rumat naisetkin haluaa niitä komeita.

    • haaveista totta

      Käytännössä mahdollisuudet sinulla on aika rajalliset. Jos ei mahdoton niin todella vaikea.
      Yksi ainoa tulee mieleen, opettele puhumaan, opettele suutelemaan, opettele olemaan röyhkeä, opettele ennen kaikkea naisten yläpää lattiasta kattoon.
      Tutustu kaikkeen mitä heidän päässään liikkuu.
      Sen ei pitäisi olla vaikeaa, unohdat vain kaiken mitä sinulle on tähän asti opetettu ja käännät asenteesi, julkilausumasi kaikkeen. Ylipäätään muutat itsesi mieheksi ettei naisten pää kestä sitä.
      Kun olet kaiken oppinut sitten vain valitset kerman päältä ja heität muut pois tieltä.
      Tyttöystävää et enää tarvitse, koska naisia on ihan riittävästi tarjolla muutenkin.

      Pidä terveydestäsi huolta, hanki ammatti ja nauti elämästä.

    • oletko tyhmä?

      "opettele suutelemaan" Siis kenen kanssa suutelet jos ei ole naista?
      Asia on niin että jos on ruma niin ei ole mahdollisuutta tutustua naisiin edes.

    • Tuolta treffien puolelta niitä löytyy mutta muistakkin miettiä kunnolla jos haluat väliajan naisen kanssa hän nimittäin voi ottaa sen täydellisenä erona

    • eikumenox

      Profiilissa ei sitten kannata vähätellä ja surkutella
      itseään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe