Kuinka nopeasti oletatte etenevänne suhteessa seksiin?

Larry88

Kuinka nopeasti mielestänne kuuluu edetä seksiin jos siis ideana on aloittaa suhde? Yleensähän ainakin nuoremmat ovat ehkä kärsivällisempiä. Jotkut jo 25-v täyttäneet tuskin jaksavat hirveän monia treffejä tai viikkoja vaan tapailla ilman seksiä.

Laittakaa mielipiteitä ja mieluiten sukupuoli ja ikä vielä vastaukseen. Tuli mieleen tuosta ketjusta jossa puhuttiin tyttöystävän liukuvoiteesta ja aloituksesta sai kuvan, että on oltu yhdessä pari kuukautta, mutta ei vielä ole olut seksiä. En ole itse ikinä seurustellut vaan kaikki naissuhteet ovat olleet epävirallisia niin en edes kovin tarkkaan tiedä miten nykyään homma menee. Eihän missään vakipano jne. suhteessa mitään odotella.

16

1950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitkusiltätuntuu

Siinä vaiheessa kun tuntee toisen tarpeeksi hyvin, on ihastunut ja luottaa. Tuntemattoman kanssa en voisi seksiä harrastaa, en saisi siitä mitään irti, tuntuisi vain epämiellyttävältä. Muutamat treffit ei kyllä riitä tutustumiseen. Pari kuukautta kuulostaa ihan realistiselta.

• sitkusiltätuntuu

niin ja olen 23v nainen.

• Larry88
        sitkusiltätuntuu kirjoitti:

niin ja olen 23v nainen.

Mielenkiintoista, sillä moni nainenhan on vaikka palstalla todennut, että jos mies ei parien treffien jälkeen tee alotetta petipuuhille niin mies menee vaihtoon. Siis ainakin jollain yli 25 vuotiailla. Itseasiassa yksi kaverini harrasti seksiä vasta 4kk seurustelun jälkeen, tosin olivat silloin 18-vuotiaita.

Mitä nyt kamunaistenki juttuja oon kuunnellu niin aika nopeasti tuntuvat haluavan seksiä. Itelle ajalla nyt ei niin väliä olisi, kiinnostavaa kuulla kuitenkin muiden mielipiteitä joten kiitos omastasi.

Toki asia riippuu juuri siitäkin kuinka kiinnostavana mahdollista kumppania pitää.

• sitkusiltätuntuu
        Larry88 kirjoitti:

Mielenkiintoista, sillä moni nainenhan on vaikka palstalla todennut, että jos mies ei parien treffien jälkeen tee alotetta petipuuhille niin mies menee vaihtoon. Siis ainakin jollain yli 25 vuotiailla. Itseasiassa yksi kaverini harrasti seksiä vasta 4kk seurustelun jälkeen, tosin olivat silloin 18-vuotiaita.

Mitä nyt kamunaistenki juttuja oon kuunnellu niin aika nopeasti tuntuvat haluavan seksiä. Itelle ajalla nyt ei niin väliä olisi, kiinnostavaa kuulla kuitenkin muiden mielipiteitä joten kiitos omastasi.

Toki asia riippuu juuri siitäkin kuinka kiinnostavana mahdollista kumppania pitää.

Jotkut myös esimerkiksi harrastavat irtosuhteita ja ilmeisesti nauttivat niistä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn hyppääminen. Eli on meitä naisiakin erilaisia, myös yli 25-vuotiaissa.
        Minulle jos mies vihjailisi petipuuhia parien treffien jälkeen, niin se olisi turn-off ja mies vaihtoon.

Riippuu tosiaan kuten sanoit siitäkin, kuinka kiinnostavana pitää. Mutta en minä ainakaan epäkiinnostavan kanssa seksiä harrastaisi. Jos kuitenkin vaikka yhtyettä pidetään jatkuvasti, niin saattaa tuo tutustuminen olla nopeaakin. Silti sanoisin että tuo pari kuukautta on aika realistinen. Siinä ajassa sitten jos ei ala mitään tapahtua suuntaan eikä toiseen niin tuskin siitä mitään tulee. Ei ole silloin tarpeeksi kiinnostava ihminen.

• Larry88
        sitkusiltätuntuu kirjoitti:

Jotkut myös esimerkiksi harrastavat irtosuhteita ja ilmeisesti nauttivat niistä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn hyppääminen. Eli on meitä naisiakin erilaisia, myös yli 25-vuotiaissa.
        Minulle jos mies vihjailisi petipuuhia parien treffien jälkeen, niin se olisi turn-off ja mies vaihtoon.

Riippuu tosiaan kuten sanoit siitäkin, kuinka kiinnostavana pitää. Mutta en minä ainakaan epäkiinnostavan kanssa seksiä harrastaisi. Jos kuitenkin vaikka yhtyettä pidetään jatkuvasti, niin saattaa tuo tutustuminen olla nopeaakin. Silti sanoisin että tuo pari kuukautta on aika realistinen. Siinä ajassa sitten jos ei ala mitään tapahtua suuntaan eikä toiseen niin tuskin siitä mitään tulee. Ei ole silloin tarpeeksi kiinnostava ihminen.

Itseasiassa velipuoleni tuleva vaimo on sellainen nainen, että voisin hyvin uskoa vaikka 6kk seurustelun ilman seksiä vaikka on kaunis ja vientiä varmasti olisi. Eli ei sitä tosiaan naamasta näe. Siis täyttää tänä vuonna 26 joten ei kaikki naiset ole niihin yhden illan juttuihin.

En niiden seksielämästä ole kysellyt enkä haluakkaan, mutta varmasti menivät "hitaasti" verrattuna nykyiseen meininkiin.

• 10+17

Jos tutustunut jo netissä ennestään, niin päivä pari ensitapaamisesta.

• Seksin aika on silloin, kun molemmat sitä haluavat, ei ole mitään määräaikoja kuinka kauan pitää ensin tuntea tai toisaalta mihin mennessä viimeistään pitää mennä sänkyyn.

• Der Kreut

Heti kun siltä tuntuu, ja se miltä tuntuu riippuu itselläni siitä millaisia signaaleja se toinen antaa.

Minulla ei ole pakkotarvetta päästä paukuttamaan välittömästi, joten kuuntelen sitä toista. Jos toinen on epävarma/etäinen niin sitten olo enemmän tai vähemmän tarttuu minuun ja haluan ensin hoitaa sen etäisyyden muilla keinoin pois.

Jos taas toinen on lämmin ja välitön ja heittäytyy sellaiselle polulle kanssakäymisessä joka johtaa sänkyyn niin minulle kelpaa nyt eikä tarvi odottaa huomiseen.

Suutelemallahan tuo suunta neuvotellaan ja tunnustellaan kaikkein parhaiten.

• ujohko piimä

Eiköhän se riipu tilanteesta. Jos tuntuu, että tämä on se oikea, välittää ja pystyy luottamaan, niin ehkä muutamien treffien jälkeen olisi valmis sänkyyn. Tietenkin riippuu myös miehestä. Jos mieskään ei uskalla tehdä aloitetta edes suutelun suhteen ja on epävarma, niin sänkyyn meno pitkittyy melkoisesti.

Ainakin minulla oli se tilanne, että nuorempana oli niin epävarma, että tosiaan seurustellessa saattoi mennä 2-3 kuukauttakin, ennen kuin oli valmis. Ihan ekat seurustelusuhteet oli kädessäpitely- ja pussailusuhteita ilman seksiä.

• -------------

Sen jälkeen, kun pystyy pieraisemaan toisen seurassa ja käymään kakalla samassa asunnossa. Nuo eivät saa olla intiimimpiä toimintoja kuin seksi.

• Marianne89...

Joo, nuoret ovat selvästi kärsivällisempiä. Ainakin omalla kohdallani ne pari vuotta nuoremmat ovat jaksaneet tutustua pidemmän aikaa, mutta omanikäiset ja sitä vanhemmat ovat suunnilleen käsi perseessä ekojen treffien lopussa - ja hämmästyttävintä siinä on, että ovat saattaneet itse treffeillä muuten olla todella mukavan ja asiallisen oloisia. Toka eksäni oli tälläinen myös, ja tosiaan minua vanhempi, itse seksiinkin edettiin kolmansilla treffeillä kun jatkoi vaan jankkaustaan vaikka olin kolmansillakin treffeillä ensin todennut etten tuntenut oloani vielä valmiiksi. Muissa asioissa kuin seksin suhteen oli kuitenkin suhteen loppuun asti todella mukava ihminen eikä todellakaan mikään "jännäjörnijä" tai riidanhaastaja, vaikka edellisiä partnereita hänellä olikin ollut enemmän kuin itselläni (ja kyllähän se 5 vuoden ikäerokin osaltaan tasoitti lukua).

Itse olen päättänyt etten enää kolmansilla treffeillä sänkyyn mene, kun se niin harvoin tuntuu mulle oikealta. Ennemmin olen sinkku lopun elämääni jos ei sellaista miestä löydy joka jaksaisi ainakin sen kuukauden tai kaksi odottaa.

• jaa-a

Melko mahdoton esittää tarkaa aikamäärettä. Riippuu täysin siitä kuinka paljon toisen kanssa viettää aikaa, kuinka ahkeraa yhteydenpito on, mistä aiheista on puhuttu ja voidaan puhua. Itselleni seksin aika tulee sitten, kun tunnen oloni toisen kanssa turvalliseksi, koen voivani olla vapaasti ihan oma itseni ja luotan häneen riittävästi uskaltaakseni päästää hänet niin lähelle itseäni. Omalla kohdallani tähän tunteeseen tarvitaan kyllä viikkoja. Helpoin määre lienee suhteen laatu. Minulle seksi kuuluu parisuhteeseen eli seurustelusuhteeseen tai jo vakiintuneeseen suhteeseen. Seksiin voidaan siis edetä, kun tapailu muuttuu seurusteluksi .

Kuinka seurusteluaika määritellään esim. netissä alkaneessa suhteessa?Jos vaikka osapuolet asuvat todella kaukana toisistaan, viettävät päivittäin runsaasti aikaa toisilleen kirjoitellen tai puhuen, ihastuvat ja rakastuvat ja tätä jatkuu kuukausia, ennen kun he viimein voivat tavata. Missä kohtaa vakavamman suhteen voidaan katsoa alkaneen? Jossain epämääräisessä ajankohdassa sen virtuaalitutustumisen aikana, vai vasta tavatessa? Entä lasketaanko tällaisessa tilanteessa esim. virtuaaliseksi vai puhutaanko seksistä vain todellisen aktin tapahtuessa?

Reaalielämässäkin on joskus vaikeaa määritellä milloin seurustelusuhde on alkanut. Milloin vain tapaillaan, tai koska juttu muuttuu ns. vakavaksi jne. Itse esim. en ole koskaan käynyt keskustelua aiheesta "seurustellaanko me nyt sitte ihan aikusten oikeesti". Asiat ovat aina vain kulkeneet omalla painollaan ja seksin aika on tullut, sitten kun se on tullut.

• jaa-a

Niin ja nainen olen, ikää 32. Kokemusta 3sta ihmissuhteesta. 2 vuotta yhdessä ensimmäisen poikaystäväni ja ensirakkauteni kanssa. Sitten toiset 2 vuotta suhteessa, joka jälkikäteen ajatellen oli molemmille haavojen parantelua edellisen suhteen pettymyksen jälkeen . Nyt takana 10 vuotta onnellista parisuhdetta, normaaleine ylä- ja alamäkineen.

• mmarabouu

Kyllä haluan seksiä heti kun pääsen fyysiseen kontaktiin kiinnostavan miehen kanssa, ts. katsotaan telkkaria vierekkäin tai maataan sängyllä tmv. Ja jos mies näyttää vihreää valoa niin se on menoa. ;) "Jos", koska viimeisimmän miehen kanssa kaikenlainen fyysinen kontakti tuli tosi hitaasti, koska mies ei ollut mikään hyperseksuaalinen tyyppi eikä ehdotellut mitöäb. Kyllä oli tuskallista odottaa, että päästään tositoimiin. :-)
      Tästä huolimatta päämääräni on parisuhde, joten annan vain niille, joiden kanssa intuitioni sanoo että go girl.
      Olen siis nainen 20 v.

• mmarabouu

Mitöäb = mitään*

• sinkkumies.

Jos nyt saan tutustua naiseen vielä joskus niin odotan 4 kk ainakin ennen kun vonkaan pimppii. Naiset aina valittaa että mies haluaa heti seksiä joten odotan sitten sen 4 kk ja jos nainen vonkaa niin pidän pääni enkä anna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe