Vääntynyt longboardi

pettynyt asiakas

Tilasin eräästä saksa laisesta netti kaupasta longan ja oli sellanen vinoksi mennyt tai sit meni ihan heti kun avasin paketista. Paketti oli muovitettu kireäksi. Tein valituksen netti kauppaan maililla ja vastasivat et mun pitää tehdä postiin valitus kun ne on kuljettanut väärin lautaa. Postista vastattiin että eivät korvaa. Tuo netti kauppakaan ei korvaa niin että mikä nyt neuvoksi. Onko kuluttaja suojalautakunta oikea paikka valitukselle. Onko kokemuksia? Koitin soitella sinne asiakas palvelijalle ja jonotusta jaksoin 15min.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus kysymykseesi

Jos olet ostanut Saksasta nettikaupasta pitää Sinun ottaa yhteyttä saksalaiseen kuluttaja-asiamieheen. Jos Suomesta niin suomalaiseen kuluttaja-asiamieheen riitojen ratkaisemiseksi. Prosessissa saattaa mennä jopa kuukausi tai koko pahimmillaan koko kesä. Saksassa heinä- ja elokuu ovat lomakuukausia ja kaikki viranomaisten käsittelyt viivästyvät. Voit myös vaatia kaupan purkua. Asioita hoitaa esim. moni taho mm. escrow-palvelu.

• pjongKY

Junkyardista toimitettiin vinossa menevä lauta, eivät korvaa. En suosittele!

• loppu hyvin

Pääsin vihdoin sopuun vääntyneestä laudasta. Saan 20% maksetusta takaisin ja pitää laudan. Mielestäni ihan hyvä diili, saan 65e rahaa takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7716
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5210
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4812
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1961
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      158
      1452
    Aihe