Saatko hellyyttä liian vähän elämässäsi?

kyselijä.

Vai eikö kukaan halaa ikinä sinua?

32

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitsisi enemmän

Läheisyyden kaipuu on kova kyllä. Halaan ehkä kerran puolessa vuodessa ja silloinkin jotain serkkunaista.

• audinainen

Saan hellyyttä, mutta en tarvitse hellyyttä yhtä paljon kuin afrikkalainen kissanpentuni, se on obsessoitunut hellyyteen ja se karjahtaa söpösti kun saa hellyyttä tai kuulee rakastamaansa musiikkia :)

• ätmi-sinkku

En saa mitään hellyyttä enkä kosketusta per.kele.

• weaslwey

Kyllä, halaan naisia yleensä vaan humalassa ja suurin osa niistäkin sellasia kamunaisia. Läheisyyden kaipuuseen auttaa armoton nettirunkku.

• En edes muista milloin minua olisi viimeksi halattu, on siitä ainakin jo monta vuotta. :(

• mies..

Mites nyt noin? Mä voin antaa sulle pitkän halauksen jos asut pk-seudulla.

• 5+12

kyllä stellariaa voisi halailla, mutta ei ole tavoitettavissa.

• mies.. kirjoitti:

Mites nyt noin? Mä voin antaa sulle pitkän halauksen jos asut pk-seudulla.

Enpä asu pk seudulla, vaan alueella, jonka miespuoliset eivät ilmeisestikään halauksia kaipaa.

• 5+12 kirjoitti:

kyllä stellariaa voisi halailla, mutta ei ole tavoitettavissa.

Mistäs sitä tietää vaik oltais naapureita?

• Ikisinkku M

Entäs jos itse tekisit aloitteen, tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa jos vaikka kauppareissulla kaappaat jonkun yksikseen liikkuvan könsikkään tiukkaan haliin, olisi siitä varmaan mukavaa.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Entäs jos itse tekisit aloitteen, tuskin kukaan mies siitä mieltään pahoittaa jos vaikka kauppareissulla kaappaat jonkun yksikseen liikkuvan könsikkään tiukkaan haliin, olisi siitä varmaan mukavaa.

Joo, vaanisin karkkihyllyn takana ja hyökkäisin pahaa aavistamattoman miehen kimppuun. Mies pelästyisi kuollakseen ja yrittäisi paeta, mutta minä vain roikkuisin kiinni raahautuen hänen perässään. Onneksi kauhistuneet kanssa-asiakkaat saisivat kutsuttua ensihätään kaupan vartijat paikalle, ja pian saapuisivat toki poliisitkin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Joo, vaanisin karkkihyllyn takana ja hyökkäisin pahaa aavistamattoman miehen kimppuun. Mies pelästyisi kuollakseen ja yrittäisi paeta, mutta minä vain roikkuisin kiinni raahautuen hänen perässään. Onneksi kauhistuneet kanssa-asiakkaat saisivat kutsuttua ensihätään kaupan vartijat paikalle, ja pian saapuisivat toki poliisitkin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

Kyllä se varmastikin olisi hyvää aavistamaton mies tässä tapauksessa. ehkä se ihan aluksi vähän säikähtäisi mutta pian varmasti jo halaisi takaisin ja ihan taatusti hymyilisi loppupäivän :) Joskus viihteelläollessahan tuollaisia halaajanaisia on tullut vastaan ja ihan aina niistä jää mukava fiilis.

• 5+12
        stellaria81 kirjoitti:

Mistäs sitä tietää vaik oltais naapureita?

No ei naapuritkaan ole tavoitettavissani. :(

• piiloalfa
        stellaria81 kirjoitti:

Enpä asu pk seudulla, vaan alueella, jonka miespuoliset eivät ilmeisestikään halauksia kaipaa.

Millä seudulla asut?

• piiloalfa

Äiti on vähän kunnostautunut nykyään ja halaa ehkä kerran vuodessa. Eipä se kauhean hyvin akkuja lataa, kun en mitenkään hulluna äitiini edes ole. Mitään muuta ei sitten ole, pitäisiköhän hommata kissa.

• Kissat ei oikeen osaa halata, mutta onhan ne muuten ihan mukavia kavereita.

• piiloalfa
        stellaria81 kirjoitti:

Kissat ei oikeen osaa halata, mutta onhan ne muuten ihan mukavia kavereita.

Siskollani oli kissa, joka tuli vapaaehtoisesti aina syliin. Eri rotuisilla kissoilla on myös erilaisia rodunomaisia ominaisuuksia ja jotkut rodut haluavat enemmän paijausta kuin toiset. Tietenkin myös rodunsisäisesti persoonat vaihtelevat varmaan paljon. Toisaalta rotukissan sijaan on kyllä parempi ottaa joku random kisuli, kun niitä on niin paljon tarjolla ja jopa ilmaiseksi. Kissat päätyvät tosi helposti johonkin kissakotiin, jossa ne sitten ilmeisesti lopetetaan, ellei hoitajaa löydy.

• lisää pitäis saada

onhan se yhtä helvettiä, kun menee nukkumaankin, niin olis niin paljon mukavempaa, jos tossa ois vierellä nainen, jota halata. Baarissa vanhemmat rouvat tulee joskus halaamaan tai vähän hieromaan. Kosketus tuntuu aina kivalta.

• Äitiä halaan pariin otteeseen aina kun näen eli lähes joka päivä ja tätiäni halaan myös, viimeksi juuri tänään ja poskipusunkin muiskautin. Äidille annan poskipusuja myös.

• Mummuja aina halataan, ja äitiä, ja sisaruksia, ja perhejuhlissa myös miehiä. Yhtä halaamista nykyään tämä oleminen.

• kylmästi kohdeltu

Minua kuvottaa perhejuhlien kaksinaamainen meno, vanhemmat koski lapsena minuun vain remmin välityksellä, perhejuhlissa sitten esitetään niin sosiaalista että sukulaistyttöjä halitaan mutta kukaan ei halaa minua. Olen tietysti mies joten eihän sellainen kohtelu kuulu minulle... en kyllä halaa itsekään sitten.

Muutenkin koko elämäni on ollut pelkkää tylytystä ja kylmyyttä, ei ole varaa ajatella sellaista luksusta kuin halit ym., ei sellainen kuulu mulle, minä saan vaan karua kohtelua, tylytystä, julmuutta, epäreiluutta, ym. pa8kaa, se on minun arkea ja juhlaa on se jos saan olla omissa oloissani rauhassa muiden pahuudelta.

• kylmästä lämpimään
        kylmästi kohdeltu kirjoitti:

Minua kuvottaa perhejuhlien kaksinaamainen meno, vanhemmat koski lapsena minuun vain remmin välityksellä, perhejuhlissa sitten esitetään niin sosiaalista että sukulaistyttöjä halitaan mutta kukaan ei halaa minua. Olen tietysti mies joten eihän sellainen kohtelu kuulu minulle... en kyllä halaa itsekään sitten.

Muutenkin koko elämäni on ollut pelkkää tylytystä ja kylmyyttä, ei ole varaa ajatella sellaista luksusta kuin halit ym., ei sellainen kuulu mulle, minä saan vaan karua kohtelua, tylytystä, julmuutta, epäreiluutta, ym. pa8kaa, se on minun arkea ja juhlaa on se jos saan olla omissa oloissani rauhassa muiden pahuudelta.

Et sit halunnut muuttaa elämäsi suuntaa?

Niin oli munkin elämä pelkkää tylytystä ja kylmyyttä, joten kun sain aloittaa oman elämäni niin janosin rakkautta yli kaiken. Ja sitä olen myös saanut.
        Avaimet on sulla itselläsi!!

• kylmästi kohdeltu
        kylmästä lämpimään kirjoitti:

Et sit halunnut muuttaa elämäsi suuntaa?

Niin oli munkin elämä pelkkää tylytystä ja kylmyyttä, joten kun sain aloittaa oman elämäni niin janosin rakkautta yli kaiken. Ja sitä olen myös saanut.
        Avaimet on sulla itselläsi!!

Avaimeni on kovien kokemusten myötä murjoutuneet, ei ne enää käy niihin lukkoihin.

• Kis-kisu
        kylmästi kohdeltu kirjoitti:

Avaimeni on kovien kokemusten myötä murjoutuneet, ei ne enää käy niihin lukkoihin.

Miksi teet aitauksen itsesi ympärille kun voit tehdä sen vanhempiesi ympärille? Vois auttaa, kun sanoisit niille, että muistat kun löivät sinua lapsena, etkä anna sitä anteeksi. Tai ole vielä ainakaan antanut. Rajoitat asian siihen kontekstiin mihin se kuuluu ja vanhempien vastuulle. Se saa olla niiden murhe tästä eteenpäin. Ei kai sun tarvi kärsiä siitä enää, sulla on oikeus nauttia kosketuksesta niinkun muillakin.

• Minä en rakasta

Miten olisi voimaannuttava ryhmähali?

Itsellä välittämistä ja hellyyttä riittää elämässä. Rakkauttakin, mutta valitettavasti taholta, jolle en pysty samaa antamaan takaisin.

• sinkkumies.

No saan tai en saa mitään hellyyttä ja se vasta kurjaa on.

• kosketelkaa toisiann

Naistyökaveri kosketti minua empaattisesti olkapäähän n kuukausi sitten. Sitä muistelen lämmöllä vieläkin.

Oikeasti olen sitä mieltä että naisten kannattaisi jakaa kosketuksia miehille. Varmasti naisviha ja kitkeryys vähenisi. Miehillä ei ole lupa sillä tavalla edes toverillisesti koskettaa naista. Naisilla on tässäkin ratkaisun avaimet.

• Pakoliike

Enpä tiedä. Ärsyttää tuollainen, että kosketellaan tarpeettomasti. Kun ei ole tottunut kosketukseen, se ei tunnu sopivalta. Fyysinen lähentely ei kuulu työpaikalle, eikä muuallekaan. Onneksi vaikka muut halaisivat, minua yleensä vain kätellään. Lapseni on ainoa, jota halaan, kun ei ole omaa kultaa.

• Tällä hetkellä saan läheisyyttä ihan riittävästi. Aikasemmin kun meni vuosia ilman naisen kosketusta muuten kuin kaverillisesta halauksesta niin se tympäisi. Ja varmasti tulee tympäisemään jatkossakin, jos tilanne palaa siihen.

• sdkfjiogjire

Naiset ovat tehneet hellyydestä ym. senlaatuisesta kauppatavaraa, rajoittaneet sen saatavuutta kuten keskuspankit ja valtiot rajoittavat rahan määrää tavallisten ihmisten käsissä.
      Näin naiset voivat vedättää miehiltä yhä enemmän ja enemmän palveluksia ja etuja itselleen ja koko ajan antavat yhä vähemmän ja vähemmän mitään vastineeksi, ihan kuin talouspolitiikassa inflaatio eli rahan arvon aleneminen.

Niinhän yrityksetkin nostavat koko ajan hintoja vaikka tuotteet huononevat koko ajan, mahdollisimman heikkotekoisia että valmistuksessakin säästettäisiin rahaa ja hajoaisivat pian että jouduttaisiin ostamaan taas uusi tuote jolloin yritysten voitot vain lisääntyvät.

Samoin naiset toimivat ennen perheenäiteinä mutta nyt mies joutuu tekemään kaiken, naisen pitäisi saada vain lojua sohvalla piereskellen päivät pitkät ja mies käy töissä, hankkii rahat, hoitaa lapset, kodin ja kaiken ja nainen saattaa kerran viikossa silittää pari sekuntia poskea vastineeksi.

Naisia laskelmoivampia otuksia ei olekaan.

• .............

Siksi pitääkin olla vähän kusipää. Naista pitää käskeä ja kertoa sille, että miten homma oikeasti toimii. Vain sellaista miestä nainen oikeasti kunnioittaa.

• sinkkumies.

Eilen sain hellyyttä oikein kunnolla. Kun on pari vuotta vonkannut niin nainenkin lopulta suostuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6654
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3218
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1586
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1523
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1313
    Aihe