Voisitteko kuvitella tutustuvanne tai aloittavanne suhdetta keski-ikäiseen sinkkunaiseen, joka on yksin baarissa ilman kavereita?
Käyn toisinaan yksin baareissa, koska ystäväni ovat joko perheellisiä, varattuja tai heitä ei baarit kiinnosta. Aika paljon miehet tulevat juttelemaan ja pyytämään jatkoille, mutta voisiko heistä kukaan olla kovin tosissaa parisuhdetta etsimässä?
Nainen yksin baarissa
8
314
Vastaukset
No kyllä mä ainakin voisin tutustua, jos vaan olisin itse keski-ikäinen. Ei kai se edes naisille pitäisi olla mikään ongelma käydä yksin baarissa, kun naisten kohdalla sitä yksin liikkumista pidetään tänä päivänä vain pelkästään rohkeana ja itsenäisen naisen merkkinä, kun uskaltaa liikkua yksin baareissa ja yöelämässä ilman ketään kavereita.
Meidän miesten tapauksessa se yksin baareissa käyminen onkin taas aivan eri juttu, koska miesten kohdalla ajetellaan helposti aina kaikkea negatiivista ja pidetään miestä jonain yksinäisenä luuserimiehenä, jos hänellä ei ole ketään kavereita mukana baareissa.- nobroplemwhatsoever
Uskoisin että kumpikin on ok, sekä nainen että mies yksin baarissa. En oikein yhdy tuohon mielipiteeseen, että pidetään luuserina jos ilman kavereita ulkona. Kyllä silloin tulee tutustuttua uusiin ihmisiin, kun ei koko ajan keskustella vaan kamujen kanssa.
Aika ihmeellistä, jos oikeasti oot muka sitä mieltä, että myös miehet voisivat käydä yksin baarissa ilman ketään kavereita. No sä oot varmaan sitten myös itse miespuolinen henkilö, jos tätä mieltä olet, sillä varmasti kukaan nuorempi nainen ei kyllä tota mieltä ole, koska nuorille naisille ne miesten kaverit ovat niin äärimmäisen tärkeä asia.
Jos mies on kavereiden kanssa baarissa, niin se antaa naisille heti miehestä hyvän ja positiivisen kuvan, kun hän on suosittu ja sosiaalinen. Sitten taas jos mies on yksin baarissa ilman ketään kavereita, niin hän vaikuttaa kaverittomalta ja yksinäiseltä luuserimieheltä, johon ei kannata tutustua.
- 12+19
Mies olen ja liikun yksin, ei siinä mitään kummallista ole huomannut. Ryhdyn mieluimmin juttusille yksin liikkeellä olevan naisen kanssa kun kikattavan lauman kanssa.. monasti ollaan lähdetty yhdessä pois. Jopa yksin oleva hieman ujon tuntuinen kiinnostaa enemmän kun rääväsuu.
- ei mitään outoa
Mun mielestä ei ole mitään outoa että nainen käy yksin baarissa. Ellei kyse ole naisesta joka roikkuu jossain lähikuppilassa päivittäin lipitelemässä keskiolutta, siinä vaiheessa olisi luotaantyöntävää.
Surkeampaa olisi jos nainen tahtoisi mennä baariin, ja jos ei ole kavereita seuraksi, niin jää kotiin sen takia ettei muka kehtaa mennä yksin baariin,. - Lightcougar
Aika moni mun kavereista sanoo, että ihmettelee kun uskallan naisena käydä yksin baareissa. He eivät lähtisi yksin, vaan jättäisivät kokonaan menemättä.
Mutta kiva, jatkan sitten itsekseni käymistä ja toivotaan, että kohdalle osuisi joskus aarre. - Pikkupuuma
Sama tilanne. Eikä kukaan ole koskaan asiaa ihmetellyt, tutut tai vieraatkaan.
Älä anna toisten (turhien)ennakkoluulojen jarrutella omaa elämääsi. Tottakai!
Kaikista pahin painajainen on kahden naisen seurue. Vaikka kohde olisikin kiinnostunut, niin yksin jäämistä pelkäävä ystävätär blokkaa miehen pois :( Kolmen naisen ryhmä on jo helpompi tutustumiskohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419