Nainen yksin baarissa

Lightcougar

Voisitteko kuvitella tutustuvanne tai aloittavanne suhdetta keski-ikäiseen sinkkunaiseen, joka on yksin baarissa ilman kavereita?

Käyn toisinaan yksin baareissa, koska ystäväni ovat joko perheellisiä, varattuja tai heitä ei baarit kiinnosta. Aika paljon miehet tulevat juttelemaan ja pyytämään jatkoille, mutta voisiko heistä kukaan olla kovin tosissaa parisuhdetta etsimässä?

8

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä mä ainakin voisin tutustua, jos vaan olisin itse keski-ikäinen. Ei kai se edes naisille pitäisi olla mikään ongelma käydä yksin baarissa, kun naisten kohdalla sitä yksin liikkumista pidetään tänä päivänä vain pelkästään rohkeana ja itsenäisen naisen merkkinä, kun uskaltaa liikkua yksin baareissa ja yöelämässä ilman ketään kavereita.

Meidän miesten tapauksessa se yksin baareissa käyminen onkin taas aivan eri juttu, koska miesten kohdalla ajetellaan helposti aina kaikkea negatiivista ja pidetään miestä jonain yksinäisenä luuserimiehenä, jos hänellä ei ole ketään kavereita mukana baareissa.

• nobroplemwhatsoever

Uskoisin että kumpikin on ok, sekä nainen että mies yksin baarissa. En oikein yhdy tuohon mielipiteeseen, että pidetään luuserina jos ilman kavereita ulkona. Kyllä silloin tulee tutustuttua uusiin ihmisiin, kun ei koko ajan keskustella vaan kamujen kanssa.

• Aika ihmeellistä, jos oikeasti oot muka sitä mieltä, että myös miehet voisivat käydä yksin baarissa ilman ketään kavereita. No sä oot varmaan sitten myös itse miespuolinen henkilö, jos tätä mieltä olet, sillä varmasti kukaan nuorempi nainen ei kyllä tota mieltä ole, koska nuorille naisille ne miesten kaverit ovat niin äärimmäisen tärkeä asia.

Jos mies on kavereiden kanssa baarissa, niin se antaa naisille heti miehestä hyvän ja positiivisen kuvan, kun hän on suosittu ja sosiaalinen. Sitten taas jos mies on yksin baarissa ilman ketään kavereita, niin hän vaikuttaa kaverittomalta ja yksinäiseltä luuserimieheltä, johon ei kannata tutustua.

• 12+19

Mies olen ja liikun yksin, ei siinä mitään kummallista ole huomannut. Ryhdyn mieluimmin juttusille yksin liikkeellä olevan naisen kanssa kun kikattavan lauman kanssa.. monasti ollaan lähdetty yhdessä pois. Jopa yksin oleva hieman ujon tuntuinen kiinnostaa enemmän kun rääväsuu.

• ei mitään outoa

Mun mielestä ei ole mitään outoa että nainen käy yksin baarissa. Ellei kyse ole naisesta joka roikkuu jossain lähikuppilassa päivittäin lipitelemässä keskiolutta, siinä vaiheessa olisi luotaantyöntävää.

Surkeampaa olisi jos nainen tahtoisi mennä baariin, ja jos ei ole kavereita seuraksi, niin jää kotiin sen takia ettei muka kehtaa mennä yksin baariin,.

• Lightcougar

Aika moni mun kavereista sanoo, että ihmettelee kun uskallan naisena käydä yksin baareissa. He eivät lähtisi yksin, vaan jättäisivät kokonaan menemättä.

Mutta kiva, jatkan sitten itsekseni käymistä ja toivotaan, että kohdalle osuisi joskus aarre.

• Pikkupuuma

Sama tilanne. Eikä kukaan ole koskaan asiaa ihmetellyt, tutut tai vieraatkaan.
      Älä anna toisten (turhien)ennakkoluulojen jarrutella omaa elämääsi.

• Tottakai!

Kaikista pahin painajainen on kahden naisen seurue. Vaikka kohde olisikin kiinnostunut, niin yksin jäämistä pelkäävä ystävätär blokkaa miehen pois :( Kolmen naisen ryhmä on jo helpompi tutustumiskohde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      70
      2537
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2070
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      70
      1866
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      251
      1579
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1395
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      297
      1330
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1248
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1143
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      124
      1083
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      1005
    Aihe