Janica Adele Beatrice-Catherine Näätä

---

Syrjäytyneellä siiderivalaalla Varissuolta on monta nimeä.

17

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas Mies

      Onko hän Yasmine (lausutaan yy:nä) Näädälle sukua? Tykkääkö hän mocasta vai latesta?

    • Etsin googlesta tietoa Janica Näädästä, niin jostain kumman syystä jäljet johti tänne palstalle ja löysin tällaisen mielenkiintoisen keskustelun:))))))))))))))))))))))))))))))))

      Onkohan tämä tosiaan Janican oikea nimi kokonaisuudessaan, vai onko kyseessä vain pelkkä tornihuhu:))))))))))))))))))))))))))))

      • Markku_Näätä

        Jäljet johtivat tänne koska mitään Janica Näätää ei ole olemassa kuin periksen sepustuksina tällä palstalla.


      • Hihi, mun nimihän tää on :) Mut en ole enää mikään syrjäytynyt siiderivalas Varissuolta vaan perheenäiti kenellä on omakotitalo ja punainen Polo Liljalaaksossa :)))))


      • mies_86__

        Ja elämä lienee Timpan kanssa tasapainoista ja turvallista? Välillä ehkä tuntuu vähän tylsältä?


      • läskimake
        mies_86__ kirjoitti:

        Ja elämä lienee Timpan kanssa tasapainoista ja turvallista? Välillä ehkä tuntuu vähän tylsältä?

        Janican hahmokehitys-nimisessä ketjussa on lisätietoa. Nostetaan se ylös niin kaikki kiinnostuneet voivat lukea miten kirjailija on ajatellut ”Janican” ja ”Timpan”


      • janica_näätä kirjoitti:

        Hihi, mun nimihän tää on :) Mut en ole enää mikään syrjäytynyt siiderivalas Varissuolta vaan perheenäiti kenellä on omakotitalo ja punainen Polo Liljalaaksossa :)))))

        Eikös se oman auton ylläpito ole varsin kallista lystiä, vai oletko sä töitä löytänyt??

        Onko muuten teidän lapset myös sukunimeltään Näätiä? Ajattelin vaan sitä, että Bicky junior tuskin huolisi sukunimekseen Timpan sukunimeä, kun mieluummin hän varmasti käyttää sitä Näädän nimeä tai OIKEAN isänsä sukunimeä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä varmaan Mohammedkaan kelpuuttaisi Timpan sukunimeä, kun ei Timppa ole hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))


      • Markku_Näätä kirjoitti:

        Jäljet johtivat tänne koska mitään Janica Näätää ei ole olemassa kuin periksen sepustuksina tällä palstalla.

        Mitäs se Peris muka liittyy tähän keskusteluun yhtään mitenkään??

        Etkä sä ole kyllä OIKEA Markku Näätä, sillä kyllähän nyt SUOMI-Make itse tietää oman tyttärensä koko nimen ja itsekin Janica kävi tossa asian vahvistamassa, että ei ollut suinkaan kyse pelkästä tornihuhusta:)))))))))))))))))))))))))))))


      • Timppa_on_kova_siittäjä
        DarkFear kirjoitti:

        Eikös se oman auton ylläpito ole varsin kallista lystiä, vai oletko sä töitä löytänyt??

        Onko muuten teidän lapset myös sukunimeltään Näätiä? Ajattelin vaan sitä, että Bicky junior tuskin huolisi sukunimekseen Timpan sukunimeä, kun mieluummin hän varmasti käyttää sitä Näädän nimeä tai OIKEAN isänsä sukunimeä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä varmaan Mohammedkaan kelpuuttaisi Timpan sukunimeä, kun ei Timppa ole hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))

        On se hyvä että Minttu-Petteri sentään jatkaa Timpan sukua. Tai no, eiköhän M-P ole sen sukuhaaran viimeinen.


      • Timppa_on_kova_siittäjä kirjoitti:

        On se hyvä että Minttu-Petteri sentään jatkaa Timpan sukua. Tai no, eiköhän M-P ole sen sukuhaaran viimeinen.

        Niin onhan Timpalla onneksi edes yksi omakin lapsi, eli Minttu-Petteri. Hyvä että on Timpalla sentään yksi omakin lapsi:))))))))))))))))))))))))


      • Loput.perskarvoja
        DarkFear kirjoitti:

        Niin onhan Timpalla onneksi edes yksi omakin lapsi, eli Minttu-Petteri. Hyvä että on Timpalla sentään yksi omakin lapsi:))))))))))))))))))))))))

        Ja hyvä että sulla on päässäsi sentään yksi omakin hius:))))))))))))))


      • Tyttökyselee
        Loput.perskarvoja kirjoitti:

        Ja hyvä että sulla on päässäsi sentään yksi omakin hius:))))))))))))))

        Onko tosi näin? Mahtaako olla minkälainen pehko kun anuskarvoista rakentaa? Luulisi että ainakin alkuun voi tuoksahtaa epämiellyttävälle.


      • Tyttökyselee kirjoitti:

        Onko tosi näin? Mahtaako olla minkälainen pehko kun anuskarvoista rakentaa? Luulisi että ainakin alkuun voi tuoksahtaa epämiellyttävälle.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä sitä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Eikä sitä mitään persekarvoja sovi mihinkään siirrättää, kun pitäähän sitä olla miehellä aina se karvainen perse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • näin.on
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä sitä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Eikä sitä mitään persekarvoja sovi mihinkään siirrättää, kun pitäähän sitä olla miehellä aina se karvainen perse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        No olipa mitä karvoja tahansa niin sun kaljua päälakea kiertää kranssimainen karvarinki. Järkyttävän ruma sellainen :(


      • näin.on kirjoitti:

        No olipa mitä karvoja tahansa niin sun kaljua päälakea kiertää kranssimainen karvarinki. Järkyttävän ruma sellainen :(

        Ai sulla itselläsi on sasi-tukka vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusiällä. Ei tainnut persujunttikaverit antaa sulle lupaa niiden fina-tablettien syömeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta sähän oletkin itse niitä persujen äänestäjiä ja näin ollen siis JUNTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kaisanoasaa
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi on sasi-tukka vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusiällä. Ei tainnut persujunttikaverit antaa sulle lupaa niiden fina-tablettien syömeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta sähän oletkin itse niitä persujen äänestäjiä ja näin ollen siis JUNTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Se nyt on ihan sama millainen tukka kaltaisellasi trollinpersereiällä on.


    • WillPower

      Hieno nimi lähiöprinsessalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe