Syrjäytyneellä siiderivalaalla Varissuolta on monta nimeä.
Janica Adele Beatrice-Catherine Näätä
17
730
Vastaukset
- Reipas Mies
Onko hän Yasmine (lausutaan yy:nä) Näädälle sukua? Tykkääkö hän mocasta vai latesta?
Etsin googlesta tietoa Janica Näädästä, niin jostain kumman syystä jäljet johti tänne palstalle ja löysin tällaisen mielenkiintoisen keskustelun:))))))))))))))))))))))))))))))))
Onkohan tämä tosiaan Janican oikea nimi kokonaisuudessaan, vai onko kyseessä vain pelkkä tornihuhu:))))))))))))))))))))))))))))- Markku_Näätä
Jäljet johtivat tänne koska mitään Janica Näätää ei ole olemassa kuin periksen sepustuksina tällä palstalla.
Hihi, mun nimihän tää on :) Mut en ole enää mikään syrjäytynyt siiderivalas Varissuolta vaan perheenäiti kenellä on omakotitalo ja punainen Polo Liljalaaksossa :)))))
- mies_86__
Ja elämä lienee Timpan kanssa tasapainoista ja turvallista? Välillä ehkä tuntuu vähän tylsältä?
- läskimake
mies_86__ kirjoitti:
Ja elämä lienee Timpan kanssa tasapainoista ja turvallista? Välillä ehkä tuntuu vähän tylsältä?
Janican hahmokehitys-nimisessä ketjussa on lisätietoa. Nostetaan se ylös niin kaikki kiinnostuneet voivat lukea miten kirjailija on ajatellut ”Janican” ja ”Timpan”
janica_näätä kirjoitti:
Hihi, mun nimihän tää on :) Mut en ole enää mikään syrjäytynyt siiderivalas Varissuolta vaan perheenäiti kenellä on omakotitalo ja punainen Polo Liljalaaksossa :)))))
Eikös se oman auton ylläpito ole varsin kallista lystiä, vai oletko sä töitä löytänyt??
Onko muuten teidän lapset myös sukunimeltään Näätiä? Ajattelin vaan sitä, että Bicky junior tuskin huolisi sukunimekseen Timpan sukunimeä, kun mieluummin hän varmasti käyttää sitä Näädän nimeä tai OIKEAN isänsä sukunimeä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eikä varmaan Mohammedkaan kelpuuttaisi Timpan sukunimeä, kun ei Timppa ole hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))Markku_Näätä kirjoitti:
Jäljet johtivat tänne koska mitään Janica Näätää ei ole olemassa kuin periksen sepustuksina tällä palstalla.
Mitäs se Peris muka liittyy tähän keskusteluun yhtään mitenkään??
Etkä sä ole kyllä OIKEA Markku Näätä, sillä kyllähän nyt SUOMI-Make itse tietää oman tyttärensä koko nimen ja itsekin Janica kävi tossa asian vahvistamassa, että ei ollut suinkaan kyse pelkästä tornihuhusta:)))))))))))))))))))))))))))))- Timppa_on_kova_siittäjä
DarkFear kirjoitti:
Eikös se oman auton ylläpito ole varsin kallista lystiä, vai oletko sä töitä löytänyt??
Onko muuten teidän lapset myös sukunimeltään Näätiä? Ajattelin vaan sitä, että Bicky junior tuskin huolisi sukunimekseen Timpan sukunimeä, kun mieluummin hän varmasti käyttää sitä Näädän nimeä tai OIKEAN isänsä sukunimeä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eikä varmaan Mohammedkaan kelpuuttaisi Timpan sukunimeä, kun ei Timppa ole hänen(kään) OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))On se hyvä että Minttu-Petteri sentään jatkaa Timpan sukua. Tai no, eiköhän M-P ole sen sukuhaaran viimeinen.
Timppa_on_kova_siittäjä kirjoitti:
On se hyvä että Minttu-Petteri sentään jatkaa Timpan sukua. Tai no, eiköhän M-P ole sen sukuhaaran viimeinen.
Niin onhan Timpalla onneksi edes yksi omakin lapsi, eli Minttu-Petteri. Hyvä että on Timpalla sentään yksi omakin lapsi:))))))))))))))))))))))))
- Loput.perskarvoja
DarkFear kirjoitti:
Niin onhan Timpalla onneksi edes yksi omakin lapsi, eli Minttu-Petteri. Hyvä että on Timpalla sentään yksi omakin lapsi:))))))))))))))))))))))))
Ja hyvä että sulla on päässäsi sentään yksi omakin hius:))))))))))))))
- Tyttökyselee
Loput.perskarvoja kirjoitti:
Ja hyvä että sulla on päässäsi sentään yksi omakin hius:))))))))))))))
Onko tosi näin? Mahtaako olla minkälainen pehko kun anuskarvoista rakentaa? Luulisi että ainakin alkuun voi tuoksahtaa epämiellyttävälle.
Tyttökyselee kirjoitti:
Onko tosi näin? Mahtaako olla minkälainen pehko kun anuskarvoista rakentaa? Luulisi että ainakin alkuun voi tuoksahtaa epämiellyttävälle.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä sitä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.
Eikä sitä mitään persekarvoja sovi mihinkään siirrättää, kun pitäähän sitä olla miehellä aina se karvainen perse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- näin.on
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä sitä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.
Eikä sitä mitään persekarvoja sovi mihinkään siirrättää, kun pitäähän sitä olla miehellä aina se karvainen perse:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))No olipa mitä karvoja tahansa niin sun kaljua päälakea kiertää kranssimainen karvarinki. Järkyttävän ruma sellainen :(
näin.on kirjoitti:
No olipa mitä karvoja tahansa niin sun kaljua päälakea kiertää kranssimainen karvarinki. Järkyttävän ruma sellainen :(
Ai sulla itselläsi on sasi-tukka vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusiällä. Ei tainnut persujunttikaverit antaa sulle lupaa niiden fina-tablettien syömeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta sähän oletkin itse niitä persujen äänestäjiä ja näin ollen siis JUNTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- kaisanoasaa
DarkFear kirjoitti:
Ai sulla itselläsi on sasi-tukka vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusiällä. Ei tainnut persujunttikaverit antaa sulle lupaa niiden fina-tablettien syömeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta sähän oletkin itse niitä persujen äänestäjiä ja näin ollen siis JUNTTEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Se nyt on ihan sama millainen tukka kaltaisellasi trollinpersereiällä on.
- WillPower
Hieno nimi lähiöprinsessalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196