Onnea ja Menestystä!,mutta jos sielä "päivystää"kaiken aikaa joku nainen,joka ei edes hymyile koskaan,puhumattakaan,että tervehtis,ei hyvä...
hotelli kolari
19
2444
Vastaukset
- Wot evö..
Meneppä Pub65:n niin sielä näet muutaman jokka "päivystää" naamat norsun v**ula kaiken aikaa ja kärtyävät asiakkaile. Antavat porttikieltoja niilekki jokka ei ole millään laila osallisia mihinkkään kahakoihin. Mie olen aina saanu hyvää palvelua Hotelli Kolarissa ja niin on moni muuki. Tuskimpa sielä ees rekat pysähtyis saatikka turistit jos olis tod noin niin ku väität. Onnea ja menestystä sulle vaan.
- Ohikulkija74
Vois tosiaan Hotellin henkilökunta panostaa hiukan asiakaspalvelussa tärkeisiin asioihin, eli tervehtimiseen ja hymyilemiseen. Pitäis olla ihan peruskauraa jo ihmisten normaalissakin kanssakäymisessä, mutta varsinkin asiakaspalvelutyössä. Tulee hiukan outo fiilis asiakkaalle kuin astuu ravintolaan ja tervehtii tarjoilijaa, niin vastaukseksi saa pelkän pitkään katseen eikä muuta. Tämä toistunut vieläpä kummallakin kerralla kun asiakkaana olen kyseisessä paikkaa asioinut.
- samaratamara
Amatöörit asialla!!..Meinaan autiporukkaa..Pomo on ammatti ihminen..
- kairaajat
Hotelli-kolari on mielestämme hyvä paikka. Ainut surunaihe on naispuolisten henkilöiden puute.. Sillä siellä olisi yksinäisten komennusmiesten mäntää tarjolla yksinäisiin iltoihin..
- Illan ilona..
Ei muuta kuin kaikki naiset sinne, saapi kunnolla.....
- Matkailija69
Joopa joo!
Henkilökunnasta voi hyvällä syyllä sanoa, että "SITTA PO PENKKEN, TITTA PO TEEVEE".- Sori. Ensi kerralla ohi.
Toivottavasti omistaja/omistajat panostavat henkilökunnan koulutukseen. Muuten ok.
asiakaspalvelu on A ja O. - Jiippijei
Sori. Ensi kerralla ohi. kirjoitti:
Toivottavasti omistaja/omistajat panostavat henkilökunnan koulutukseen. Muuten ok.
asiakaspalvelu on A ja O.Menee hyvin, kun on varaa olla noin asiakaspalvelu henkinen.
- matkalla pallakselle
Olen kerran käynyt ko. paikassa.
Sain palvelua mutta iloisuus todellakin puuttui. Jos olen oikein ymmärtänyt niin hotelli on vasta avattu. Nyt uusi yrittäjä tsemppi päälle ja iloinen, vetävä asiakaspalvelija tiskin taakse.
Muuten paikka on mukava ja ruoka oli hyvää. - Assiakas
Nykyään kun käyn Hotelli Kolarissa, niin on palvelu hyvää. Pikisilmäisiä miehiä riittää vanhalle rouvallekin, vaikka kuinka paljon. Hymyilevät ja kehuvat ja tykkäävät antaa palveluja. Ei ole valittamista enää.
- Siallasivellytovenkahvat
Toivottavasti olet tarpeeksi vanha ettei ajatusmaailmasi pääse leviämään penikoittesi mukana. Sitä ei meinaan suomalaisen perse kestä.
- suomisisäsiittoinen
Päinvastoin. Toivottavasti uusi ajatusmalli leviää "penikoille". Sinun ajatusmaailmasi on vanhanaikainen ja sairas.
- mittääh
Onko nykyään vokki?
- mitä.etit.paskakasa
mitä vittua
- hekorr
On vokki ja kohta konkurssissa, kun pakolaisetkin marssivat sielä ulos.
- voknvoll
vokatkaa kaikki sehän on hyvää vokkiruoka
- Nytkuntulipuheeksi
Pittääkö paikkansa että hotelli olis taas aukeamassa
- HyväBolshevikki
Toivottavasti aukeaa. En arvosta suomalaisen yhteiskunnan kuppaamista karvalasten paapomisen varjolla, mutta kyllä kylään pitäisi saada ravintola, jossa oluen nauttiminen onnistuu ilman norsunvittunaamaisten valonsyöjien vahtaamista.
- Porttola_Olisi
... hyvä paikka perustaa siihen.
Mukavasti huoneita :)
Toki A-oikeudet pitää olla ja "palautusjuomaa" saatuvilla huoneen laskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667