Ranskalaisessa lukiossa pojat trmpaisivat tasa-arvon yhdenvertaisuuden ja suvaitsevuuden puolesta ja pukeutuivat hameisiin. Hyvä veto. pitäis harkita Suomessakin. Kun sen tekis päättäjäispäivänä niin jäis Suvivirsikin unholaan.
Ranskan tapauksesaa änkyräkonservatiiviuskovaiset menivät lukion ulkopuolelle rähinöimään ja poliisit piti kutsua paikalle.
Lukiopojilla hameet - suvaitsevuuden puolesta
26
123
Vastaukset
- FUCKIFUU
Olisipa lukiolaiset piesseet hame päällä nuo kristityt, se olisi ollut paras teko.
Nyt SamiA alkaa kuvitella että tasa-arvon vuoksi miesten tulee alkaa pukeutua hameisiin.
- kivaa oli
Mitäs uutta tuossa on? Ateistien kevätretkellä Pattayalla tutustuttiin useampaankin mekkomieheen.
- 3+2
Ei hameisiin pukeutuneita miehiä nähdäkseen tarvitse lähteä Suomesta yhtään minnekään. Senkun vain vaivautuu kirkkoon sunnuntaina.
- Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
Ei hameisiin pukeutuneita miehiä nähdäkseen tarvitse lähteä Suomesta yhtään minnekään. Senkun vain vaivautuu kirkkoon sunnuntaina.
Kas kun ei ole tullut nähtyä. Missä kirkossa käyt, ei meillä päin ole sellaisia näkynyt?
Kirkossa käväissyt kirjoitti:
Kas kun ei ole tullut nähtyä. Missä kirkossa käyt, ei meillä päin ole sellaisia näkynyt?
Mekko pojille ja miehille. Onhan sitä tosiaan maailmalla mallia meille miehille, kuinka voi pukea päälleen vaikka mitä viittaa ja hametta. Skoteilla ei ole hameen alla pikkupöksyjä.
Ja taannoin noin sata vuotta sitten oli pohjoismaissa ainakin sellainen tyyli, että pojat puettiin punaisiin ja tytöt sinisiin. Tavat muuttuu ja ihmisen käsitys siitä mikä sopii ja mikä ei.- mekkoli1
Mikä sen kirkon mekkoväen asun nimi olikaan, alba muistaakseni.
- 3+2
Tämän näköisen hameeseen pukeutuneen miehen olen nähnyt, kun viimeksi kirkossa kävin. Ehkä sinun lahkossasi pukeudutaan toisin.
https://www.turunseurakunnat.fi/files/images/paattistenseurakunta/raimon_kuvat/img_4748-3.jpg - Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
Tämän näköisen hameeseen pukeutuneen miehen olen nähnyt, kun viimeksi kirkossa kävin. Ehkä sinun lahkossasi pukeudutaan toisin.
https://www.turunseurakunnat.fi/files/images/paattistenseurakunta/raimon_kuvat/img_4748-3.jpgOnko muukin yleissivistyksesi tuota tasoa? Katsoppas vaikka wikipediasta että mikä se hame oikein on. Tiedät sitten taas vähän enemmän. Taidat muuten kuulua ateistien älykkösiipeen?
- 3+2
Onko muukin yleissivistyksesi tuota tasoa? Katsoppas vaikka wikipediasta että mikä se hame oikein on. Tiedät sitten taas vähän enemmän. Taidat muuten kuulua ateistien älykkösiipeen?
Wikin kautta minä tuonkin hameen kuvan löysin.
- Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
Ihanko totta? Varmaan haluat kertoa meille kuinka tuo kuvassa liittyvä asu liittyy hameeseen? Ja kuinka wiki liittää tuon linkittämäsi kuvan hameeseen?
3+2 kirjoitti:
Niin, jospa tuollainen papin "hame" sopii paremmin naisille? Siis meidän ajattelun kannalta luonnollisemmin.
- 3+2
Ihanko totta? Varmaan haluat kertoa meille kuinka tuo kuvassa liittyvä asu liittyy hameeseen? Ja kuinka wiki liittää tuon linkittämäsi kuvan hameeseen?
Ainakin täällä päin missä minä asun miehet käyttävät housuja. Kuvan asu ei minun mielestäni näytä housuilta, joten se on hame.
- 3+2
Voihan kyseisen kuvan asua sanoa paidaksikin, mutta siihen se on aivan liian pitkä. Paita, jonka helman pituus menee polvien alapuolelle on hame.
3+2 kirjoitti:
Voihan kyseisen kuvan asua sanoa paidaksikin, mutta siihen se on aivan liian pitkä. Paita, jonka helman pituus menee polvien alapuolelle on hame.
Jutun ydin taitaa olla siinä, että yleisimmin tuota kutsutaan mekoksi. Hame sanalla taas viitataan yleisimmin puolihameeseen. Vanhemmat ihmiset tosin kutsuvat mekkojakin hameiksi.
- Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
Ainakin täällä päin missä minä asun miehet käyttävät housuja. Kuvan asu ei minun mielestäni näytä housuilta, joten se on hame.
Saat toki uskoa ihan mitä huvittaa, kaitpa uskonvapaus kattaa tuollaisenkin uskomisen. Voithan uskoa että kylpytakkikin on hame jos siltä tuntuu.
Itse asiassa tuolla logiikalla pitkä villapaitakin muuttuu hameeksi jos sen kanssa ei käytä housuja! Hallelujaa, oletkin nero vaikka alkuun vaikutit jääräpäälta idiootilta.
Olet siis tutkinut kuvassa esiintyvän henkilön hameenalusen (hehheh...) ja tiedät ettei hänellä ole housuja? Pidätkö roolileikeistä? - 3+2
Saat toki uskoa ihan mitä huvittaa, kaitpa uskonvapaus kattaa tuollaisenkin uskomisen. Voithan uskoa että kylpytakkikin on hame jos siltä tuntuu.
Itse asiassa tuolla logiikalla pitkä villapaitakin muuttuu hameeksi jos sen kanssa ei käytä housuja! Hallelujaa, oletkin nero vaikka alkuun vaikutit jääräpäälta idiootilta.
Olet siis tutkinut kuvassa esiintyvän henkilön hameenalusen (hehheh...) ja tiedät ettei hänellä ole housuja? Pidätkö roolileikeistä?Kylpytakki ei ole hame. Se on takki.
Oikein! Pitkä villapaita voi aivan hyvin olla hame, jos sen helma ulottuu polvien alapuolelle.
Ihmisten hameen alusen tutkimisen jätän uskoville ja heidän jumalilleen. Hehän niistä ovat kiinnostuneita. Aivan kuten sinäkin. - 3+2
deina_skali kirjoitti:
Jutun ydin taitaa olla siinä, että yleisimmin tuota kutsutaan mekoksi. Hame sanalla taas viitataan yleisimmin puolihameeseen. Vanhemmat ihmiset tosin kutsuvat mekkojakin hameiksi.
"Vanhemmat ihmiset tosin kutsuvat mekkojakin hameiksi."
Mekko on yksi hameiden 'alalajeista'.
Minä kuulun mitä ilmeisimmin niihin vanhempiin ihmisiin. Ikääkin kun on reilusti yli 60 vuotta. - 162
Hame tai mekko, evvk. Mieshän siinä kuvassa on?
''Mekoksi kutsutaan pitkää paitamaista vaatetta''
http://fi.wikipedia.org/wiki/Leninki - Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
Kylpytakki ei ole hame. Se on takki.
Oikein! Pitkä villapaita voi aivan hyvin olla hame, jos sen helma ulottuu polvien alapuolelle.
Ihmisten hameen alusen tutkimisen jätän uskoville ja heidän jumalilleen. Hehän niistä ovat kiinnostuneita. Aivan kuten sinäkin.Aivan. Eihän ateisti voi tietää onko vaatekappale villapaita vai hame, ennekuin se puetaan jonkun päälle. Sopii kuvaan. Kerro nyt kuitenkin mistä tiedät ettei tuolla linkittämäsi kuvan henkilöllä ole housuja?
- 3+2
Aivan. Eihän ateisti voi tietää onko vaatekappale villapaita vai hame, ennekuin se puetaan jonkun päälle. Sopii kuvaan. Kerro nyt kuitenkin mistä tiedät ettei tuolla linkittämäsi kuvan henkilöllä ole housuja?
"Kerro nyt kuitenkin mistä tiedät ettei tuolla linkittämäsi kuvan henkilöllä ole housuja?"
Mistä syystä sinua kiinnostaa tietää mitä ihmisten hameiden alla on? - Kirkossa käväissyt
3+2 kirjoitti:
"Kerro nyt kuitenkin mistä tiedät ettei tuolla linkittämäsi kuvan henkilöllä ole housuja?"
Mistä syystä sinua kiinnostaa tietää mitä ihmisten hameiden alla on?Ei se vaate ole vieläkään hameeksi muuttunut vaikka kuinka vänkäät. En kyllä asiaa kummeksu, olethan luultavasti ateisti.
Seuraavaksi voit vaikka heittäytyä lattialle, saada itkupotkuraivarin ja huutaa että se on hame se on hame se on hame....Tai sitten voit pyytää luotsia apuun että koko ketju poistetaan. Alan jopa itsekin tuntea myötähäpeää puolestasi. - näin muistelen
helsinkijokkeri kirjoitti:
Mekko pojille ja miehille. Onhan sitä tosiaan maailmalla mallia meille miehille, kuinka voi pukea päälleen vaikka mitä viittaa ja hametta. Skoteilla ei ole hameen alla pikkupöksyjä.
Ja taannoin noin sata vuotta sitten oli pohjoismaissa ainakin sellainen tyyli, että pojat puettiin punaisiin ja tytöt sinisiin. Tavat muuttuu ja ihmisen käsitys siitä mikä sopii ja mikä ei.Eikö Jeesuksellakin ollut hame?
- ....-
Suomessa miehillä on hameet, varsinkin piispoilla. Muslimiehet pukeutuvat hameisiin ja niiin myös skotlantilaiset
Linnan juhlat 2009 ja eräs skottimies.
http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/kuvat/howardlinna2009.jpg
Tyylikäs : )- uula-niila
joo ja lapin miehetkin on pitäny perinteisesti hametta! se on kyllä aika minipituinen mutta hamehan se on niinkuin nimimerkki 3 2 on ketjussa todistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751