Voi voi, eihän tässä tiedä mitä tehdä näille karvoilleen joten kysynkin teiltä kokeneemmat että kumpaa itse suosittelette ja miksi ? Sheivausta vai sokerointia ? Laitetaan plussat ja miinukset pöytään.
Sheivaus vs. sokerointi ?
3
402
Vastaukset
- sokeroija
Itse ainakin suosin sokerointia. Lähtee karvat juuriaan myöten. Lue lisää vaikkapa http://www.sokerointi.info/
- sokerointi forever
Mä oon itse menossa ensi viikolla sokerointiin. Oon kerran käyny aikasemmin ja tykkäsin kovasti, tosi sileä lopputulos. Mun mielestä sokerointi on todellakin parempi, ei tarvitse miettiä sänkeä pitkään aikaan.
Sokerointia ehdottomasti. Karvat pysyy poissa huomattavasti kauemmin. Sheivatuissa säärissä pian kasvava sänki tuntuu inhottavalta varsinkin sukkahousujen kanssa. Säännöllisessä sokeroinnissa karvojen kasvu heikkeneekin, ei tosin kuulemma kaikilla. Kosmetologilla tehty lämminvahalla poisto tuo myös oman kokemukseni mukaan monen viikon siloisuuden sääriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918