naisten positiiviset vihjeet

m 25

Tuossa onkin virinnyt ihan mielenkiintoisia keskusteluja aiheesta ja haluaisin jatkaa siltä osin keskustelua, että liikuttuani tuolla baareissa jonkin aikaa on herännyt mielenkiinto siitä miten naiset osoittavat vinkin siitä että saa tulla juttelemaan? Jos nyt ei lasketa ihan avointa flirttiä, ts sellasta silmän iskemistä ja hymyilä mitä käytännössä harvat naiset taitavat tehdä vaan näyttävät kiinnostuksensa hienoeleisemmin.. vaan MITEN?

jos joku baarikokemusta omaava typy tätä lukisi niin se olisi vallan hienoa saada vastaus. Itse olen kyllä sanottu hyvännäköiseksi ja että pitäisi mun seuraa saada mut ei se poista sitä tosiasiaa että haluaisin tietää ja kuulla naisten suusta miten he kiinnostuksensa yöelämässä ilmaisevat?? Ehkä mä en ole aina itse niin seurannut merkkejä koska pakkejakin toki on tullut...

joskus tuntunut et ihan riittävästikkin =)

3

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkuneiti

Minä en iske silmää enkä ehkä kovin leveästi hymyilekään, ellei mies hymyile ensin tai tee jotain hauskaa. Mutta jos katson jotakuta pitkään ja avoimesti, se on vihreän valon näyttämistä. Silloin voi tulla juttelemaan. Oikeastaan melkein aina voi tulla juttelemaan, ellei minulla ole juuri intensiivinen keskustelu kesken jonkun muun kanssa. Ja ellei vastapuoli ole aivan tuhannen päissään. Sanoisin siis, että jos joku katsoo sinua pitkään, niin silloin voi kokeilla kepillä jäätä. Jos kohteliaasti lähestyy ja tulee silti törkeästi torjutuksi, niin kyllä se on silloin sen häpeä, jota on lähestytty. Jos jutustelusta ei tule mitään eikä nainen vaikuta kiinnostuneelta, niin sitten ei kannata jäädä roikkumaan. Tsemppiä lähestymisiin!

• emma23

Juu, siis mä en ainakaan jaksa jäädä vaan hymyilemään tai silmää iskemään. Meen suoraan juttelemaan, ellei sitten mies kerkii ennen mua. ;)

• Miss Elohopea

Karmeinta, mitä tiedän on hieman liikaa ottaut mies, joka yrittää tihrustaa, omasta mielestään kovinkin seksikkäästi, kohtalokkaalla ilmeellä, silmiän siristäen suoraan tuntemattoman naisen silmiin. Lisää siihen vielä huulien törrötystä, smakkausta,"ai,ai,ai" tai "uuoh!", kun nainen kävelee ohi. Niin sitä alkaa tyttöporukassa joko naurattaa tai siitä pahastutaan, muuta vaikutusta sillä ei todellakaan ole.
      Suomalainen mies ei osaa olla elegantisti seksikään viettelevä, joten jätetään se italiaanoille ja yrittäkää vaan ihan rehellisesti katsoa naista silmiin, ei siis tietenkään vaeltelevia katseita vartalolle, se näyttää miehen älykkyyden ja kunnioituksen puitteet ihan hetkessä. Todella viettelevää on hymy, jota mies yrittää peitellä tai poikamainen virnistys. Jos nainen on kiinnostunut, niin sen kyllä huomaa ja ei kun juttelemaan. Ite lähden muka vessaan ja annan miehelle tilaisuuden tulla juttelemaan ilman koko pöytäseurueen katseita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe