Proteiinin ohjeessa sanotaan, että sekoitetaan 1 dl jauhetta 3 dl:aan vettä tai maitoa. Sekoitin veteen ja voi olla pahan makuista. Lisäsin vähän kaakaojauhetta, niinkuin ohjeessa kehotettiin maun muuttamiseksi, mutta ei auttanut sekään. Mihin te sekoitetta proteiinijauheenne, että se maistuisi hyvälle? Kiitos vastauksistanne!
Proteiinijuoman sekoitus
4
1034
Vastaukset
- Frank
Riippu vähän mitä proteiinijauhoja olet hankkinut. Esim. soijasta(varsinkin hydrolisoitu), ei saa hyvän makuista mitenkään. Herasta taas saa. Ovat yleensä melko neutraalinmakuisia sinällään. Sekoittamalla maitoon ja kaakaojauhetta sekaan toimii yleensä.
Jos taas sekoitat palautumisjuomaa, eli pistät maltoa myös, lisää sekaan dextroosia, joka makeuttaa juoman sopivasti. Lisäksi markkinoilla on erilaisia makeutusaineita joita lisäilemällä juomaan saa erilaisia makuja. Myös valmiiksi maustetut jauheet( esim Fast whey3 suklaa&mansikka) ovat yleensä toimivia. Tosin eihän niitä sen maun takia juoda, mutta ainahan se on mukavampi juoda hyvän makuista kuin pahan.. sekoita juomasi tehosekoittimella/vast. saat parhaan lopputuloksen.- Tyttö
Saa hyvää kun sekoittaa sen vaikka Ligt Vadelma mehuun!
- mimmu
soijaproteiini tosi hyvä ja rasvatonmaito!! Lisäksi mukaankannattaa laittaa vaikka 2cm pätkä banaania ja istten talouskaakaojauhetta hiukan... HYVÄÄ tulee!!! Voisi juoda vaikka litran!!!
- Rookie
Fastin palautus juomat on hyviä maitoon sekoitettuna. Mutta voivat pistää vähän mahan sekaisin.. varsinkin jos juo kahvia päälle :)
Pakkiksen foorumilta olen lukenut että maitoon ei kannattaisi sekoittaa koska se imeytyy huonommin. Tiiä sitte tosta.. Mutta maidon kanssa taatusti on paremman makuista mitä veden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153