Minun laihduttamiseni kariutui moneen otteeseen nälkään ja sorruin välillä jopa ahmimaankin. Uutena vuotena aloitin taas uuden kuurin ja tällä kertaa kokeiliin garcinia cambogia yrttiä, josta väitettiin että se vie nälän tunteen pois ja polttaa vielä kaloreitakin. U
Minulle tuote toimi. Nälkä ei enää tuhonnut laihduttamistani ja olen hoikistunut 15 kiloa toukokuuhun mennessä. Luulen että moni kaltaiseni ahmija voisi tästä ihmelääkkeeksikin mainostetusta yrtistä saada avun. Ihme vaikutus sillä tuntui olevankin. En tuntenut itseäni enää ollenkaan näkäiseksi
Tuote on aika uusi Suomessa mutta sitä saa kätevistä esim sivustolta: http://tinyurl.com/l5gjmjs
Yrtti auttoi ahmintaan.
-15kg
1
142
Vastaukset
- vedä v päähäsi
"estää uuden rasvan muodostuminen" ynnä muuta uskottavaa.
Kuulepas, jos tuollainen aine olisi olemassa, joka sekoittaisi kehon toiminnan niin pahasti, ettei uutta rasvaa uudistuisi, niin sellainen tuote ei IKINÄ saisi myyntilupaa.
Sehän katsottaisiin myrkyksi.
Kokonaan toinen asia on sinun harjoittamasi mainonta. Aloituksesi oli täysin markkinointitarkoituksissa tehty. HÄPEÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043