Mihinkä päin Englantia kannattaisi hakeutua töihin -siis lähinnä ihan yleisen viihtyisyyden kannalta..?
Tietenkin varmaan sen verran suureen paikkaan että löytyisi varmasti töitä, mutta onko esim.Lontoo liian ahdistavan iso/Birmingham ankea teollisuuskaupunki jne...?
Kaikki joilla on kokemusta briteissä asustelusta/työnteosta, antakaa ihmeessä vinkkejä mihin kannattaisi suunnata :)
UK - Mikä kaupunki on mukavin?
9
1461
Vastaukset
- vilkase
niitte poliisin sivuilta rikosluvut, löytyy postinumban perusteella,
muutoin:
sinne hollantiin päin osoittava ilmansuunta siellä on mukavinta aluetta, päinvastaiseen sateisinta ja työn löytymisen kannalta ikävintä - yona
mä olen ollut brightonissa 3viikkoa.Mun mielestä kiva paikka,meren ranta,etelässä...eikä ollu vaikee oppii liikkumaan. muistaakseni siitä meni junallaki vaan tunnin verran maksimissaan lontooseen. siellä on hieno biitsi ja elämää ympärillä. Ehkä lontooseen verrattuna (oon tosin viettäny lontoossa vaan päivän!) brighton oli lepposampi ja "avarampi"...
kyllä mä voin sitä suositella:) - birmigham
aikoinaan ehka ankeasta teollisuuskaupungista (Birmingham) on kasvanut tosi viihtyisa ja monipuolinen kaupunki, jossa ainakin itse olen viihtynyt hyvin muutaman vuoden. kaupungin keskustaa on 'remontoitu' rankasti viime vuosina ja itselleni oli tanne muuttaessani tosi suuri yllatys, miten varikas ja viihtyisa tama kaupunki on. kauppoja, ravintoloita, baareja, pubeja, museoita ja muuta nahtavaa riittaa, ja etenkin kanaalit aivan kaupungin sydamessa ovat todella nakemisen/kokemisen arvoisia. lahiymparistosta loytyy paljon mukavia asuinalueita puistoineen jne. ja toita taalta loytyy vahan joka alalta niin paljon kun vaan jaksaa tehda. ei hullumpi vaihtoehto...
- Takku
Sinänsä kysymys on vähän hölmö, sillä mielipiteeseen vaikuttavat niin monta eri tekijää.
Itse kuitenkin suosittelen lämpimästi Skotlantia. Paljon nähtävää, koettavaa ja ennen kaikkea mukavia ihmisiä.
Englannin puolella menisin Lontooseen.- nun
Myönnetään joo että ehkä sinänsä hassu kysymys kun ihmisillä on niin kauhian erilaiset mielipiteet maailman asioista, joku tykkää vaikkapa Turusta ja joku ei ;) Mutta kaipa se jotain kuvaa antaa kun saa kuulla erilaisia kokemuksia monilta eri ihmisiltä..Nyt oon esimerkiksi kuullut oikeastaan pelkkää hyvää Birminghamista joten se ainakin on aikamoisen varteenotettava vaihtoehto :) Kiitos vaan oikein paljon tähänastisista vinkeistä ja laittakaa toki lisää tulemaan!
- Londoner
nun kirjoitti:
Myönnetään joo että ehkä sinänsä hassu kysymys kun ihmisillä on niin kauhian erilaiset mielipiteet maailman asioista, joku tykkää vaikkapa Turusta ja joku ei ;) Mutta kaipa se jotain kuvaa antaa kun saa kuulla erilaisia kokemuksia monilta eri ihmisiltä..Nyt oon esimerkiksi kuullut oikeastaan pelkkää hyvää Birminghamista joten se ainakin on aikamoisen varteenotettava vaihtoehto :) Kiitos vaan oikein paljon tähänastisista vinkeistä ja laittakaa toki lisää tulemaan!
Niin, itse olen asunut nyt Lontoossa vuoden ja aika lailla vihaan tata kaupunkia :) Ei tama kylla mikaan paratiisi ole.
- Viha-rakkaus-suhde
Londoner kirjoitti:
Niin, itse olen asunut nyt Lontoossa vuoden ja aika lailla vihaan tata kaupunkia :) Ei tama kylla mikaan paratiisi ole.
Ei tosiaankaan. Julkinen liikenne ei toimi, ihmisia on liikaa ja koko ajan on ruuhka. Tollaset jutut ei ehka kuulosta kummosilta, mutta kun ne yhdistaa viela Lontoolaisten pitkien tyopaivien kanssa ni kylla sita usein kiroilee aaneen kun yrittaa taistella tietansa loputtomien ihmismaarien tayttaman ruokakaupan lapi kotiin... heh... Mutta toisaalta, kun ei liikaa noista kaytannon jutuista hermoile niin mun mielesta lontoossa on tosi kiva olla ihan pelkastaan sen kansainvalisen ja "vahemman englantilaisen" ilmapiirin takia kuin mita muualta englannista loytyy ;o)
- Manchester
Asuin vuoden Manchesterissa ja voin suosisitella lampimasti. Huhuja kuulin ennen lahtoa etta on vaarallinen, mutta vuoden aikana siella minulle ei tapahtunut mitaan. Manchesterissa on kaikki paljon pubeja ja klubeja ja hyvat shoppailu mahdollisuudet ja no kaikki mita voit hakea ja ihmiset, ystavallisempia ja avuliaampia saa hakea ja kauan...
- hipsu
Mäkin kannatan!! Paljon nähtävää, koettavaa, erilainen kuin Englanti. Ihmiset Tosi Ystävällisiä, ihana paikka!! Edinburghista ja Glasgowsta, henk. koht. Edinburgh kivempi!! Kannattaa mennä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874058Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750