Se mikä minun paastossa on erikoista on se, että pidän sitä tosiaan viikon! Enkä lipsu.
Näinhän on yleensä muiden "paastoajien" kanssa tällä palstalla.
Kauheella innolla julistetaan, että "nyt aloitetaan". Parin päivän perästä on sitten ihan hiljaista... Heh.heh.
On niin HELPPOA JULISTAA, mutta kun ei sitten osata kuitenkaan.
No joo.
Meikkä aloittaa siis huomenna ja huom! - pitää sitten VIIKON!
Ai että ärsyttää.
Mutta kun on kokemusta, niin näin vain on.
Aloitan huomenna
Jotkut osaa, nääs
2
115
Vastaukset
- ???
kuis on mennyt paasto?
- fuckswag
Eiköhän julistajalle ole käynyt niin ettei osannut kuitenkaan. Muuten olisi varmaan jatkanut omaa erinomaisuuden paatostaan.
"Parin päivän perästä on sitten ihan hiljaista... Heh.heh."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837