Miten hittossa tälläinen läski pukeutuu kesällä??!

Läskimooses93

Painan 96kg ja olen 163cm pitkä 21v tyttö. Olen viime kesästä laihtunut 15kg ja läskin tilalle on tullut lihasta, mutta kun painoa edelleen noin paljon on niin tietenkin on vieläkin eniten läskiä joten kaikki roikkuu. Maha roikkuu, kädet roikkuu, takapuoli on Afrikan kokoinen ja reidet kauheat tönköt. Mitä hittoa pistän päälle ettei tarvis aina hikoilla kun pien sika? Käsiä en pysty näyttämään ja joudun aina pitämään pitkiä paitoja jotta jalat muka näyttäisi vähän kaposemmilta. Itkien lähden pois kotoa joka aamu kun näytän niin kauhealta. Inhoan omaa ulkonäköäni, varsinkin kesällä. Neuvoja?

6

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullea itsekin

Onnittelut kun olet onnistunut laihtumaan! Itse käytän usein huiveja kaulassa ja joskus laitan huivin olkapäille, jolloin se peittää olkapäitäni ja käsiäni ainakin osittain. Kannattaa silmäillä eri verkkokaupoista, olisiko siellä jotain sopivaa vaatetta.

http://www.bigoliver.fi/naiset/naisten-asut.html

• kesäleninki
      • vierailijaElli

15 kg pois on huikea saavutus! Juhli sitä liiviliikkeessä käymällä sovituksessa ja ostamalla oikean kokoiset, hyvin tukevat liivit. Sen jälkeen sulta varmasti löytyy kropan kapein kohta rintojen alta, johon korostat vyötärön hienolla uudella vyöllä. Vyön alle tarvitset polvipituisen mekon, jossa on leveät olkaimet. Laita hiukset kauniisti ja esittele uutta vyötäröä ja sääriäsi iloisen hymyn kera. Jokaisessa on vikoja, mitä niitä kuuluttamaan. Lopeta itsesi haukkuminen, aloita kehuminen. Oikeesti, 15 kg pois, mikä itsekuri, sä olet vahva nainen!

• läskipallo

tuol kans yks likka miettii ihan samaa samoin ku mä itse. Mitä oikeesti vois pitää päällä?! Sit kun sattuu pitämään jotain pitkähiasta nii se näyttää aivan hirveeltä kun hien takii jää kiinni ihoon. Yäk.. Vihaan oikeesti kesää! Mut käy kattoos löysin ton itteki joku aika sit ja on kyl vähä jo itsetunto noussu kun lukenu et muillaki on noit samoi ongelmii. http://neitipaksu.blogspot.fi/

• Tuni-Kat

Ihana saavutus - Onnea !
      Kts. Fb : Nora Fashion Helsinki
      Olen paljon tukevampi kuin sinä ja ainakin tähän tukalaan helteeseen olen löytänyt jo useita tunikoita ym.tuosta kivasta pikkuliikkeestä.

• Plussizegirl

Kappahlista (xlnt), Seppälästä (Great girls), Lindexiltä (generous) ja H&M:ältä (H&M ) löytyy ainakin kivoja kesävaatteita. Myös Forever21 ja Yours nettikaupoista löytyy kattava valikoima plussa koon vaatteita.

Itse ainakin pukeudun kesällä farkkushortseihin, toppeihin, t-paitoihin ja hameisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      102
      9414
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5869
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      23
      5282
    4. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      150
      5213
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      42
      4252
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      87
      3521
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      65
      3461
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      113
      2872
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2841
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      44
      2800
    Aihe