Miten hittossa tälläinen läski pukeutuu kesällä??!

Läskimooses93

Painan 96kg ja olen 163cm pitkä 21v tyttö. Olen viime kesästä laihtunut 15kg ja läskin tilalle on tullut lihasta, mutta kun painoa edelleen noin paljon on niin tietenkin on vieläkin eniten läskiä joten kaikki roikkuu. Maha roikkuu, kädet roikkuu, takapuoli on Afrikan kokoinen ja reidet kauheat tönköt. Mitä hittoa pistän päälle ettei tarvis aina hikoilla kun pien sika? Käsiä en pysty näyttämään ja joudun aina pitämään pitkiä paitoja jotta jalat muka näyttäisi vähän kaposemmilta. Itkien lähden pois kotoa joka aamu kun näytän niin kauhealta. Inhoan omaa ulkonäköäni, varsinkin kesällä. Neuvoja?

6

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullea itsekin

Onnittelut kun olet onnistunut laihtumaan! Itse käytän usein huiveja kaulassa ja joskus laitan huivin olkapäille, jolloin se peittää olkapäitäni ja käsiäni ainakin osittain. Kannattaa silmäillä eri verkkokaupoista, olisiko siellä jotain sopivaa vaatetta.

http://www.bigoliver.fi/naiset/naisten-asut.html

• kesäleninki
      • vierailijaElli

15 kg pois on huikea saavutus! Juhli sitä liiviliikkeessä käymällä sovituksessa ja ostamalla oikean kokoiset, hyvin tukevat liivit. Sen jälkeen sulta varmasti löytyy kropan kapein kohta rintojen alta, johon korostat vyötärön hienolla uudella vyöllä. Vyön alle tarvitset polvipituisen mekon, jossa on leveät olkaimet. Laita hiukset kauniisti ja esittele uutta vyötäröä ja sääriäsi iloisen hymyn kera. Jokaisessa on vikoja, mitä niitä kuuluttamaan. Lopeta itsesi haukkuminen, aloita kehuminen. Oikeesti, 15 kg pois, mikä itsekuri, sä olet vahva nainen!

• läskipallo

tuol kans yks likka miettii ihan samaa samoin ku mä itse. Mitä oikeesti vois pitää päällä?! Sit kun sattuu pitämään jotain pitkähiasta nii se näyttää aivan hirveeltä kun hien takii jää kiinni ihoon. Yäk.. Vihaan oikeesti kesää! Mut käy kattoos löysin ton itteki joku aika sit ja on kyl vähä jo itsetunto noussu kun lukenu et muillaki on noit samoi ongelmii. http://neitipaksu.blogspot.fi/

• Tuni-Kat

Ihana saavutus - Onnea !
      Kts. Fb : Nora Fashion Helsinki
      Olen paljon tukevampi kuin sinä ja ainakin tähän tukalaan helteeseen olen löytänyt jo useita tunikoita ym.tuosta kivasta pikkuliikkeestä.

• Plussizegirl

Kappahlista (xlnt), Seppälästä (Great girls), Lindexiltä (generous) ja H&M:ältä (H&M ) löytyy ainakin kivoja kesävaatteita. Myös Forever21 ja Yours nettikaupoista löytyy kattava valikoima plussa koon vaatteita.

Itse ainakin pukeudun kesällä farkkushortseihin, toppeihin, t-paitoihin ja hameisiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe