Onko aloitus tulokseni hyvä?

Olen käynyt kuntosalilla noin alle 20 kertaa.
Laitteessa missä istutaan ja vieressä oleva pakka nousee 90 asteen kulmassa ylös jalkojen suoristuessa koukku asennosta työnnän jaloilla 3x12 210 kg. Pakkaan saa laitettua maximissaan 220 kg.

Minkälainen prosentuaalinen parannusta voi optimaalisestti suoritettuna voi odottaa saavuttavansa yleisesti kaikissa lihaksissa?
Verkossa näkee juttuja jossa harrastajat parantavat jopa 100% suoritustaan, mutta uskon että tälläiset tapaukset ovat harvinaisia.

4

1061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

....mutta kyllä äsken nauramani naurut pelastivat päiväni! Kiitos sinulle!

• Korsto

Aloittaessani voimailua sain penkiltä 22,5 kiloa..ts.tangon, ja ne "sormukset" tangon päissä..ja sittemmin on tullut nostettua yli 200 kiloa..

• Kysymys

Herää vain ja ainoastaan kysymys, miksi? Miksi laitat tänne tuollaista hirveetä bullia?

• Akilles75

Aika mahdotonta kommentoida tuota tulosta sen kummemmin, kun ei ole mitään taustaa...

Eli oletko mies/nainen, urheilutausta, fyysiset mitat jne...

Tuohon prosentuaaliseen parannukseen tuloksissa on myös vaikea vastata, sillä et määrittänyt mitään aikaväliä etkä taustojasi.
      Eipä tuo 100% parannus pitkällä aikavälillä niin kummonen ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe