Kaikki ringeten pelaajat on lesboja ja jos ei heti niin niistä tulee sellaisia....
Hankkikaa elämä!!!
urheilua?
8
1705
Vastaukset
- ringetplayer
Hockeyplayer kehoittaa muita hankkimaan elämän klo 02:24 aamuyöllä. Kenenköhön sitä pitäisi elämä hankkiakkaan?
- Ringette on lesboille
Ja ite kirjotat heti perään klo 3.04 yöllä! :D
- ringetenpelaaja
Hahaa,voin ton väittämän murskata nimittäin murskata.Olen 22vuotias ringetenpelaaja ja oon menos 9.7.05 naimisiin miehen kaa.Miksei lätkänpelaajat ois yhtä lailla homoja??
- Nora
ringetenpelaaja kirjoitti:
Hahaa,voin ton väittämän murskata nimittäin murskata.Olen 22vuotias ringetenpelaaja ja oon menos 9.7.05 naimisiin miehen kaa.Miksei lätkänpelaajat ois yhtä lailla homoja??
Voin sanoa, että ringeten pelaajat on paljon naisellisempi kuin lätkä "mimmit", mutta ei kuitenkaan mitään "kanoja". Ja jos ulkonäköjä vertaillaan niin ne lätkä"mimmit" näyttää miehekkäämmiltä kuin ringetn pelaajat.
- xXx
Nora kirjoitti:
Voin sanoa, että ringeten pelaajat on paljon naisellisempi kuin lätkä "mimmit", mutta ei kuitenkaan mitään "kanoja". Ja jos ulkonäköjä vertaillaan niin ne lätkä"mimmit" näyttää miehekkäämmiltä kuin ringetn pelaajat.
Älä yleistä kun et tiedä, dumbass. Netistä löytyy joukkuekuvia. Kato niitä ja valita sitten.
- elämällinen
anteeksi että olen asialla kello 2.25, mutta siltikin väitän että elämä löytyy.. Lesbojakin löytyy ringettepiireistä, mutta ei se tarkoita, että kaikki ovat tai kaikista tulee... Ja kaiken lisäks, jos on lesbo, nii tarkottaako se, ettei oo elämää?
- Ei ole
Ei ole elämää, siinä vastaus.
- pelimies
Ei ole kirjoitti:
Ei ole elämää, siinä vastaus.
okei okei. niin kai sitten. en jaska enää jauhaa paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442268
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1501551- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156916
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819