Se taitaa olla hyvä paikka asua ja olla ,sanotaan.
Muonio
13
563
Vastaukset
- riippumaton
Kyllä Muonio on hyvä paikka asua niin kauan kuin ei tarvitse kunnan palveluita eikä ole riippuvainen kenestäkään.
Yhteisönä Muonio on mukava ja viihdyn täällä. Ihmiset ovat välittömiä, nimittäin Muoniossa ikänsä asuneet ja muualta tulleet ja pitkään viihtyneet. Yleensä, jos joku ei viihdy, muuttaa pois heti, kun on mahdolista.
Heti, kun tulee ikävyyksiä, häivyn. Olen järjestänyt elämäni sillä tavalla.
Tämä on tavallista pienissä kunnissa. - yhelle jos toisellek
Missähän tuollaista on sanottu, että on hyvä paikka asua ?
Ei kait tämä sen huonompi kuin muutkaan pienet kylät. - torniost
asumisesta en tiä mut kesällä ja talvella sekä ruskana hyvä lähteä kaupugista "karkuun" luontoa katteleen ja rauhoittuun, meinaan nuita muonion syrjäseutuja/-kyliä. ja eräänlainen etu on et muonios asuu vaik ketä tuttuja, et mökkiä ei pahemmin tarvi.
asumaan en muuttais ikinä muonioon, vaan korkeintaan vain lomille- tottahan se on
Kuinka moni haluaisi lappiin, vain harvoilla mahollista.Tietenkin oopperat puuttuu ynnämuut.
- ynnä muut
Niin ei täällä paljoa mitään ole. Suurin osa, eli ne fiksuimmat muuttaa aina pois täältä kun saavat koulut käytyä.
- lähden Lappiin
No, lomilla on mukava Lapissa ja niin kauan kuin on hyvin asiat eli terveys jne.
- POIS JA POIS
OLEN NIIN KYR..............T MUOHNIOON,ETTÄ PAKKAILEN TAVAROITANI JA
NS...HÄIVYN. TÄÄLLÄ ASUU NIIN JUORUN AKKOI JA KAIKKI ON NIIN KATHEELLISIA KAIKELLE.ETTÄ...............MIELELLÄÄN POIS.
EIKÄ TUU IKÄVÄ- enikinäpois
Näinhän se karsiutuu jyvät akanoista. Vahvat jää ja heikot lähtee.
- enikinäpois
- enikinäpois
- kaus kaus pois,pois
riippuu tietysti,mitkä JYVÄT ja mistä AKANOISTA?
niitäkin voi olla monenlaista sorttia...nimittäin
ja "valehteluilta" yleensä jää kiinni! - kummat jyviä ?
Yleisesti ottaen ne paremmin koulutetut lähtee ja ne jää, jotka ei muualtakaan tahdo töitä saada.
- sanonta
Minä lähden lappiin kunnon sakkiin..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916