kasvattaako pyöärily reisiä

pyöräilijäääää

Ja nimenomaa maantiepyöräily? Sehän on pitkäkestoista aerobista niin luulisi, että ei. Mutta en tosiaan tiiä niin siksi kysyin :)

9

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheh-ap

Oho tulee kirjoitusvirheitä, kun puhelimella kirjottaa :D tarkoitin siis kasvattaako pyöräily*

• HCylämägeh

Jos meet hapoille, ja esim ylämäet on semmosta hardcoree :D

• Raato Kuikka 69

Napaveto apumoottori 25km

• HCylämägeh
        Raato Kuikka 69 kirjoitti:

Napaveto apumoottori 25km

aaa kiitos tiedosta :-|

• ööööhhh

Voihan se tasainenkin maatiepyöräily niitä hieman kasvattaa ja kiinteyttää. Etenkin jos ajaa isommilla vaihteilla ja kohtuullisen matalalla kadenssilla. Ylämäet ja sprintit varmasti kasvattavat lihasmassaa tehokkaammin.

• mää vaan

Kyl mul on ainakin reisistä tullut aika muhkeet mut poljenkin paljon ja eri temmoilla ja massaakin löytyy..

• 46366
        mää vaan kirjoitti:

Kyl mul on ainakin reisistä tullut aika muhkeet mut poljenkin paljon ja eri temmoilla ja massaakin löytyy..

Sulla on reisissä läskin paskaa, mitään lihaksia pyöräillen tule !!

• Alkup. Maantiepyöräi

Lihaksisto ja kunto alkaa hieman kasvamaan ensimmäisenä harjoituskautena, kun harjoittelu on aloitettu. Vasta toisena harjoittelukautena saadaan jalkojen lihaksisto stabiiliin tilaan ja siintä lähtee alulle lihaksiston kasvu ja kehitys. Itselläni lihaksisto jaloissa ja käsivarsissa ovat sangen kehittyneet, kiitos kovan maantiepyöräilyn kesällä ja hiihdo talvella. Difenssiostabilaarin määrää harjoittelukauden kuluessa tulee seurata.

• cycloman

joo vähän alle 100kg on painoa ja reisiin on tullut vuosien ajosta erottuvuutta ...ja tollasia yli satsen matkoja poljen yli 30kmh keskareilla joten vaikka on painoa niin on myös reisissä jerkkua...miten lie pyöräni kulkisi jos oli painosta parikyt kiloa pois :D . vuodessa poljen n.5000-6500 km .ja erilasilla temmoilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe