Soneran selittelyt kyllästyttää!

hiili

Sonera laajakaista tilattu 7 viikkoa sitten ja jo kaksi kertaa ilmoitettu ajankohta mennyt. Pelkkiä selityksiä vaan tarjotaan. Perkele että ottaa päähän. Tää on pääkaupunkiseudulla.Tekis mieli perua mut sit olis taas sama juttu edessä muilla firmoilla?

15

2525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin tähän mennessä. Ja kaveri sai nettinsä ajallaan niinkuin itsekkin.

      • Kyllästynyt

        Nopeudet eivät tuplaantuneet.Määräaika mennut umpeen.Kohtalo tovereita on monta.


      • Kyllästynyt kirjoitti:

        Nopeudet eivät tuplaantuneet.Määräaika mennut umpeen.Kohtalo tovereita on monta.

        Kyllä sitä tavaraa nopeemmin tulee ja testikin näytti että megasella oon netissä. Ehkei se kaikilla sitten noussu vaikka luvattiin. Elisalla ehkä jotain ongelmia ja lupaili liikoja.


      • Timbe
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Nopeudet eivät tuplaantuneet.Määräaika mennut umpeen.Kohtalo tovereita on monta.

        Ainakin Espoonlahden alueella homma toimii.Viidessä arkipäivässä tilauksesta oli ADSL-kytketty ja nopeuskin on hiljattain tuplaantunut.


    • mie myös

      MItäs menit ja otit...Soneran,aikansa toimii ja sitten jotain vikaa tulee,tässä on neljä viikkoa jo "tapeltu"kun ei toimi,...pahoittelemme asiaa,tuli vastaus,mutta ei siltikään toimi !!!

    • tyytyväinen

      tilasin laajakaistan Elisalta syyskuun alussa. samalla sain asennuspäivän 3 viikon päähän. asentaja soitti edellisenä päivänä ja tuli kuten sovittu. tosi hyvää palvelua, Järvenpäässä

      • mie myös

        Niin olen kuullu,että Elisalla toimii palvelut ja liittymätkin.Sonera vaan selittää ja mikään ei taas toimi,ruuhkaa ja linjat poikki....


      • Belsebuubi
        mie myös kirjoitti:

        Niin olen kuullu,että Elisalla toimii palvelut ja liittymätkin.Sonera vaan selittää ja mikään ei taas toimi,ruuhkaa ja linjat poikki....

        Onhan noita vaihtoehtoja runsaasti. Miksi siis pitäisi ottaa soneraa minnekään. Saunalahti, Elisa, MTV3, Nebula.....


    • iTux

      Kaikkien ADSL-liittymiä Elisan verkkoalueella ( pääkaupunkiseutu) toimittavien operaattoreiden toimitukset ovat myöhässä.
      Syy on Elisan pahasti ruuhkautunnut ja alimiehitetty asennuspalvelu. Ensin asennetaan tietenkin Elisan omat liittymät...

      • mixco

        Elisa tosiaan jumittaa kaikkien operaattoreiden tilauksia ja asennuksia. Tätä kun ei saa asiakkaille kertoa jotaa siihen että asiakkaat haukkuu väärää puuta... valitettavaa mutta totta.

        Tosin Elisa joutuu samaan asemaan maakunnissa, joissa sillä ei omaa verkkoa ole.


      • mie myös
        mixco kirjoitti:

        Elisa tosiaan jumittaa kaikkien operaattoreiden tilauksia ja asennuksia. Tätä kun ei saa asiakkaille kertoa jotaa siihen että asiakkaat haukkuu väärää puuta... valitettavaa mutta totta.

        Tosin Elisa joutuu samaan asemaan maakunnissa, joissa sillä ei omaa verkkoa ole.

        Niimpä,mutta mites selität sen,että Soneralla tuntuu olevan paljo enempi ongelmia liitymien kanssa,kuin Elisalla?
        Tässä sulle esimerkki:Täällä eräällä suurehkolla firmalla on Soneran laajakaista ja se oli ruvennu temppuilemaan,no,soitto Soneraan,vastaus;koneessa vikaa,eikun soittamaan korjaajalle,no, koneesta ei löytyny mitään vikaa,sitä sitten ihmettelemään ja kas kummaa,vika olikin verkossa,ja eikun taas soittamaan,sitä kautta myökin saatiin tietää siitä verkko viasta .


      • iTux
        mixco kirjoitti:

        Elisa tosiaan jumittaa kaikkien operaattoreiden tilauksia ja asennuksia. Tätä kun ei saa asiakkaille kertoa jotaa siihen että asiakkaat haukkuu väärää puuta... valitettavaa mutta totta.

        Tosin Elisa joutuu samaan asemaan maakunnissa, joissa sillä ei omaa verkkoa ole.

        > Elisa tosiaan jumittaa kaikkien operaattoreiden tilauksia ja asennuksia. Tätä kun ei saa asiakkaille kertoa jotaa siihen että asiakkaat haukkuu väärää puuta... valitettavaa mutta totta.

        Kyllähän syy kerrotaan, vain nimi Elisa jätetään kertomatta. Ei vaadi paljoakaan mielikuvitusta...

        Esim. Sauniksen tiedote:

        Tiedotteet
        04.10.2004 14:25

        Viivästyksiä ADSL-toimituksissa pääkaupunkiseudulla
        Pääkaupunkiseudun ADSL-toimituksissa on esiintynyt viivästyksiä, jotka johtuvat paikallisen verkko-operaattorin toimitusvaikeuksista. Tällä hetkellä myöhässä olevat asennukset pyritään tekemään kuluvan viikon aikana, viimeistään 11.10. mennessä. Pahoittelemme viivästyksiä.
        - Saunalahti -


        Ja saman tyyppisesti tiedottaa myös muistaakseni Sonera, DNA, ...


    • hiili

      Nyt päätin että en tarvitse Soneran "palveluja".
      Asiakas"palvelun" linjat huutaa varattua ja meileihin ei vastata.
      Suosittelen varomaan koko paskafirmaa.

      • mie myös

        Joo,samaa täälläkin on mietitty,kukaan ei tee mitään ,levittelevät vaan käsiään ja pahoittelemme....Ennenkin olen "tapellu"Soneran kanssa,taitaa riittää mullekkin...
        Luulisi tuommoisen firman palvelan asiakkaitaan,ei taida olla työn tekijöitä enää koko firmassa.
        Soneran asiakkaille kuuluu hyvää...Vai kuuluuko?


    • Tyytyväinen

      Olen ollut tyytyväinen maikkarin liittymään. Myös asiakastukeen vastataan nopeasti. Liittymällä on myös oikeasti hyödyllisiä lisäpalveluita! Kannattaa pistää Sonera vaihtoon, koska kustannuskysymys se vaihtaminen ei ole!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe