Pinnallisin ulkonäkökriteerisi

millaisia ?

Itselleni se on miehessä kieltämättä kaljuus (Siis kun kyse ei ole iäkkäästä henkilöstä), olipa se sitten itse aiheutettua tai geeneistä johtuvaa, niin ei vaan todellakaan houkuttele.

Ylipainoisuuskaan ei haittaa niin paljoa, koska sille voi edes tehdä jotain.

57

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kymysys

Pitäisikö ottaa tupee?

• vai haluatko sittenk

niin vaikka nyt sanot niin mutta rakkaus on kummaa ja rakastutkin palavasti kaljuun mieheen ja huomaat kuinka seksikäs kalju voi ollakkin ja ilman kaljua et voi enään sen jälkeen elää rakkaus

• ap.

No, eipä ole vielä niin tapahtunut, vaikka ikää on jo jonkin verran.

(Ja sitäpaitsi kaksi sisartani on naimisissa kaljujen miesten kanssa, joten kolmas samanlainen olisi jo liian naurettavaa)

• Yksi kymysys
        ap. kirjoitti:

No, eipä ole vielä niin tapahtunut, vaikka ikää on jo jonkin verran.

(Ja sitäpaitsi kaksi sisartani on naimisissa kaljujen miesten kanssa, joten kolmas samanlainen olisi jo liian naurettavaa)

Ehkä ne siskojesi miehet eivät ole kunnollisia, ja siksi ajattelet yleisesti, että kalju mies ei ole kiva.

• piiloalfa

Lihava vartalo. Kakkosena huono naama, kolmosena keltaiset hampaat. Kalju on joillain naisilla jopa ihan jees. Olen kyllä yleisellä tasolla hyvinkin pinnallinen. En nyt aivan näin pahasti: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12257688 mutta läheltä liippaa.

• juustohampaat

"keltaiset hampaat"

Joillain on luonnostaan kellertävät hampaat. Ei sille kuule voi mitään. Itse olen jo monta vuotta joutunut syömään juustosuikeroita ja Pirkkacolaa, niin sentakia on hampaat kellastuneet.

• Pahani Julmu

Minulle isoin sellainen ns. turn-off naisessa on aina ollut huono iho. Myös karsastus on hämmentävää ikävällä tavalla. En tiedä, onko muilla vastaavia kriteerejä.

• Sexyt silmät

Jos silmät ovat totaalikierot onhan se kamalaa mutta pieni karsastus on mulle jopa Turn off, hyvä esimerkki on Kristen Bell ja Anna Eriksson.

• Neeno

Inhoan känsämäisiä näppylöitä / luomia ihmisten kasvoissa. Ne on helppo poistattaa omalääkärillä.

• 29vneitsyt

Tatuoinnit, tupakointi, alkoholin suurkulutus, ylipaino, lyhyet hiukset, miesmäinen pukeutuminen ja käyttäytyminen.

• Yksi kymysys

Mutta jos joku nainen toimii niin miesmäisesti että pakottaa sinut seksiin?

• Neeno

Hauska miten jotkut ovat jo vetäneet herneen nenukkiin, vaikka aiheen idea nimenomaan on paljastaa synkkiä salaisuuksia omasta pinnallisuudesta :D

• Pahani Julmu

Ei vaan me luonnostaan kaljut emme tykkää että meistä eivät kaikki pidä.

• Neeno
        Pahani Julmu kirjoitti:

Ei vaan me luonnostaan kaljut emme tykkää että meistä eivät kaikki pidä.

Kaljuunnuin parikymmpisenä. So? Ei kaikkien tarvitse tykätä.

• plaaaahhhhh

Pakko sanoa kanssa hampaat. Hiukan kellertävät ei haittaa, mutta semmoset älyttömän tummuneet ja huonokuntoset ei iske... toinen on sitte liikalihavuus, siis sairaalloinen ylipaino, pieni pyöreys on ok.

• seinäkukka

Samoin kaljuus on turn off minullekin. Tosin niin ovat monet hiustyylitkin. Harvalla suomalaisella miehellä edes on hiustyyliä...

Hiukset siis lienee se yksittäinen piirre, jonka suhteen olen hyvin pinnallinen. On niitä kriteerejä toki muitakin, kelläpä ei.

• kiinteästi

Lihavuus. Lihava ihminen voi olla oikeanlaisella vaatetuksella ihan kivan näköinen, mutta ilman vaatteita tai vähissä vaatteissa ei. Tykkään että naisella on oltava kiinteä vyötärö ja vatsanseutu.

Pieni pömpötys alavatsassa on ok, itse asiassa se on parempi kuin kova pyykkilautavatsa, mutta vatsan tulee olla kiinteä, ei löysä ja roikkuva.

Olen itse normipainoinen, en erityisen treenattu mutta en missään nimessä lihava.

• Lulu26

Pienimunaisuus...

• SekaSikiö

Ulkonäkökriteereita ei ole. Miellyttää mikä miellyttää, hankala lokeroida.
      Mutta tietyt asenteet ja elämäntavat vaikuttavat paljon.

• ░▒▓▒░

Päihteiden käytön aiheuttamat ulkonäölliset muutokset. Henkilö näyttää enemmän narkomaanilta kuin tavalliaselta ihmiseltä niin silloin jyrkkä ei!

• pimppaloora

Huono yleishygienia on kyllä listalla ekana.
      (Likaiset hiukset, hoitamattomat hampaat, pinttynyt hiki, tunkkaiset vaatteet...)

Reilu ylipaino tai vastaavasti alipaino
      (Pikkusen saa olla miehessä kokoa, mutta ei tolkuttomast)

Silmät liian lähekkäin tai liian kaukana toisistaan
      (Katse on tärkeä ja tykkään symmetriasta)

Huono ryhti

Pitkät hiukset miehellä ei myöskään sytytä mua

• utelias kysyy

Miten kaksi silmää voi olla epäsymmetrisen kaukana toisistaan?

• Ei niin väliä
        utelias kysyy kirjoitti:

Miten kaksi silmää voi olla epäsymmetrisen kaukana toisistaan?

Silmien etäisyydellä toisistaan ei ole mitään tekemistä symmetrian kanssa. Kyse on mittasuhteista. Symmetria on sitä että kasvojen vasen ja oikea puoli ovat täsmälleen samanlaiset. Itse en kiinnitä silmien etäisyyteen tai muihin pikku yksityiskohtiin huomiota jos kokonaisuus on viehättävä. Harvalla on silmien etäisyys mitään ääripäätä. Kannattaa myös muistaa ettei samat mittasuhteet sovi kaikkien kasvoihin. Huomion pitää ottaa mm. kasvojen muoto, luustonrakenne, kasvojen muut mittasuhteet ja kasvojen osat kuten nenä ja suu.

• nyhveröinen

En voi sietää viiksiä miehellä tai siilitukkaa. Se kalju tyyppi sen sijaan kelpais mulle ihan hyvin.

Reilu ylipaino on ehdottomasti turn-off.

• idäntyttö

1. Huonot hampaat (keltaiset, selvästi laikukkaat, rumasti vinot (vinous voi olla myös seksikästä), mädäntyneet)

2. Viikset

3. Huono iho, punakkuus

• Minulla se taitaa olla se, että mies on selvästi itseäni lyhyempi ja hintelämpi. Typerä kriteeri, tiedän, mutta en jostain syystä vain pysty ihastumaan parisuhdemielessä tuollaiseen mieheen, vaikka muuten olisi kuinka mukava (tai ainakaan tähän mennessä ei ole sellaista koskaan tapahtunut).

Muutama kommentti noihin aiemmin mainittuihin:

Miehen kaljuudella ei minulle ole suurtakaan merkitystä, joskin mielestäni järkevimmältä kaljuuntuva mies näyttää, jos pitää ne jäljellä olevat hiuksensakin lyhyinä.

Mätänevien hampaiden inhoamista en oikeastaan edes pidä pinnallisena kriteerinä, vaan sellaiset ovat aika yksikäsitteisen vastenmieliset. Ei pysty suutelemaan jos tuntuu kauhea raadonlöyhkä jo monen metrin päähän. Hampaiden hoito ei myöskään ole mitenkään mahdottoman vaikeaa, joten kertoo jonkin verran ihmisen yleisestä viitseliäisyydestä jos ne ovat totaalisessa rapakunnossa.

• ujo hymy

pakottava tarve kommentoida, että hampaiden huono kunto voi johtua myös vaikka sairaudesta. Että siinä ei viitseliäisyys auta. Voin kertoa :(. Haiseva hengityskään ei välttämättä kerro hampaiden pesemättömyydestä, vaan se haju tulee syvemmältä suusta.
        Ei ne asiat ole niin yksoikosia aina. Voisin mäkin sanoa, että kaikki vähänkin lihavammat on etovia, kun ne ei viitsi yhtään pitää huolta kunnostaan, mutta tiedän sen, että toisella voi olla niitä läskigeenejä enemmän ja sillä on hankalampi pysyä timmissä kunnossa. Että yksilöitä ollaan :).

• Ylimääräistä

Naisessa ylipaino. Ainut asia mikä oikeastaan on selvä turn off naisessa on selvä ylipaino ja vaikka miten muutoin synkkaisi niin tuo asia on niin iso ongelma minulle että homma kaatuu siihen minun osalta. Todella pinnallista ajattelua, tiedän, mutta miksi valehdella itselleen ja toiselle kerran se itseä vaivaa.

• Peppumies
      • lättänä

No onpas mimmillä kusiliukuri perseen tilalla!

• piiloalfa

Joo, unohdin mainita tämän. Perse on jopa tärkeämpi kuin naama.

• Ixidjxijd

Itselläni naisessa ovat turn -offeja:

Huonot hampaat, vinot/keltaiset tai muuten vaan harvat
      Liian lyhyet hiukset
      Ylipaino
      Liika alipaino
      Huono iho
      Litteä ja leveä takapuoli tai se, ettei ole takapuolta ollenkaan
      Persjalkainen
      Huono tai mauton tyyli
      Huono hygienia
      Liian ujo tai ylimielinen olemus
      Liika maskuliinisuus

Nämä nyt tuli ensimmäisenä ulkoisesta olemuksesta mieleen.

• urheilullinen mies

Itse en arvostele ihmisten ulkonäköä mutta pariutumismielessä omaa silmää miellyttää urheilulliset naiset. En pidä ollenkaan sellaisesta "naisellisesta pyöreydestä", naisella saa olla ihan näkyvät lihakset. Hoikka vyötärö ja timmi peppu on erittäin seksikkäitä. Harmillisesti en itse ole kehonrakentaja joten tyydyn lähinnä unelmoimaan etäältä kuntosalin ihania naisia. :-)

• .....

Haluan kauniin naisen.

• Netta ;)

Haluan komean miehen.

• - Tärrrrriseväkaluinen penetraattori :)

- Tatuoitukaluinen penetraattori :)

- Tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen viidakkopanija :)

• näinn

pinnallisin vaade minun puoleltani vois olla se, että siniset silmät ja vaaleat- tai luonnollisen ruskeat hiukset täytyy olla

• ...............

huonot hampaat on kyllä tosi yöks. tarkotan siis todella huonoja hampaita. sellasia joiden omistajaa ei todellakaan voi edes ajatella suutelevansa. samaan menee pahanhajunen hengitys. mutta rehellisesti sanoen en oo mitenkään sitä mieltä että nää olis pinnallisia kriteerejä :P

• ^^^^^^

mutta viikset ... hyi hitto, ei kiitos xD

• piiloalfa

• ............
        piiloalfa kirjoitti:

http://catharinae.blog.com/files/2011/10/mustache-3.jpg

Panisin...

En mä pystyis kattoon tota naamaa nauramatta. En pahansuovasti, vaan koska noi on mun mielestä huvittavat. Tottakai jokanen saa pitää viiksiä jos tykkää. Muta koska mut on opetettu peruskohteliaaksi ja olemaan nauramatta ihmisille, niin yritän pysyä riittävän välimatkan päässä. :)

• Trumpettisoolo

Kädet

• Mies-21v

Raskausarvet, kapea lantio ja lattana perse tulevat näin äkkiseltään mieleen.

• iojdwiwop

Liika laihuus erityisesti yhdistettynä lyhyyteen.

Ruma suu (huonot hampaat ja epämiellyttävät huulet)

• hyi yrjö

Törönapa. Pitää olla tällänen kaunis upponapa, kuten minulla. Asian selvittämiseksi naisten tulisi käyttää vain napapaitoja.

• Goooood

Naisella hyvä pylly.

• D-koko rulaa

Pikku pojan kroppa. Ostakaa silarit perkeleen laudat jos pitää olla alipainoinen!

• Anonyymi

Oikeastaan naisille ei minulla ole sen kummempia turn offeja. Roikkuvat häpyhuulet tai eri kokoiset rinnat on oikeastaan ainoat jotka ovat totaalisia seksin tappajia.

Pituus ei kiinnosta pätkääkää. Painollakaan ei väliä kunhan on suhteellisen normaaleissa rajoissa. Hiukset voi olla lyhyet tai pitkät jne.

Eihän sillä värkin toimivuuteen tietysti mitään vaikutusta ole roikkuuko ne häppärit vai ei, mutta kertakaikkiaan niin vastenmielisen näköiset että ei vaan lähde.

Dupee

• Anonyymi

Kyllä sen siittimen pitää 18 senttiä ylittää ja paksuus vähintään 16 senttiä.

Minna 23v.

Ps. Edellinen miesystävä vain 13 senttiä. Aivan pelle.

• Anonyymi

Miltäköhän muuten esim Niinistön lapsista tuntuu kun isä panee itseää nuorempaa naista.

Kyllä tämä 2020 luvun maailma on sekasin. Jos oma isä tai äiti tekisi samalla tavalla niin en puhuisi enää ikinä heille. Pervoja en suvaitse vaikka ois perhettä.

Jeesus Nazareth

• Anonyymi

Vanhempaa tuskin voi panna. Tai voi mutta vaatiI henkeä pelimannin🙂

• Anonyymi

Kaljuus varmaan.

• Anonyymi

Mä en oikeastaan koskaan ole ollut kiinnostunut kapea kasvoisista, honteloista miehistä.

• Anonyymi

Tämä ei sinänsä ole "pinnallinen asia", mutta kalun koko on ensimmäinen ja tärkein kriteeri miehessä jos siis puhutaan että sen kanssa aikoo seksiä harrastaa.

Sen takia ennen lähempään tutttavuutta kysyn suoraan mieheltä mikä on kalun pituus ja paksuus.

Minde

• Anonyymi

Tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen viidakkopanija :) Se minä, hyväksykää ny.

• Anonyymi

Tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen viidakkopanija :) En hyväksy rasismia. Tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen viidakkopanija :)

• Anonyymi

Tummaihoinen ja räjähtäväkaluinen viidakkopanija :) mÄ HALUAN MUNAA ASAP

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe