37 kansanedustajaa allekirjoitti tuollaisen esityksen, enimmäkseen, lähes täysin persuja.
Apro pos, tein eilen Metron sanaristikkoa. Vihje: "rasisti", 5 kirjainta, S.INI. Auttakaa!Tuleekohan siihen K vai O toiseksi kirjaimeksi?
PS: "Lisää kristillisyyttä kouluihin"
8
252
Vastaukset
Siinä meni se persujen haikailema vaalivoitto.
- amalia armas
Hollantikin meni julkistamaan exit-pollin, vaikka EU kielsi, mutta kurittomat hollantilaiset pitävät mielluummin kiinni omista laeistaan kuin komission käskyistä. Lain mukaan vaalien tulos on jukistettava viivyttelemättä.
Julkistettujen tietojen mukaan "Hollannin persut" olisivat saamassa vain kolmanneksi eniten ääniä, vaikka sitä povattiin vaalien ykköseksi jopa 20%:n kannatuksella, mutta onkin jäämässä 12-13%:iin.
Onkohan tiedolla vaikutusta muiden maiden vaalitulokseen ja mihin suuntaan?
Muutuuko ihminen ja mihin suuntaan.........(voi viedä huomispäivän tie?)
Juna jyskyttää vanhaa ystävää.......(en mä nää, mulla kauas menolippu on)
Sinänsä kumma että kaikissa maissa ei saada vaalipäivää samalle päivälle, niin ei olisi tällaisi ongelmia, korkeintaa muutama tunnin aikavyöhyke-ero. Se tuskin olisi onkelma. - fhjkfj
amalia armas kirjoitti:
Hollantikin meni julkistamaan exit-pollin, vaikka EU kielsi, mutta kurittomat hollantilaiset pitävät mielluummin kiinni omista laeistaan kuin komission käskyistä. Lain mukaan vaalien tulos on jukistettava viivyttelemättä.
Julkistettujen tietojen mukaan "Hollannin persut" olisivat saamassa vain kolmanneksi eniten ääniä, vaikka sitä povattiin vaalien ykköseksi jopa 20%:n kannatuksella, mutta onkin jäämässä 12-13%:iin.
Onkohan tiedolla vaikutusta muiden maiden vaalitulokseen ja mihin suuntaan?
Muutuuko ihminen ja mihin suuntaan.........(voi viedä huomispäivän tie?)
Juna jyskyttää vanhaa ystävää.......(en mä nää, mulla kauas menolippu on)
Sinänsä kumma että kaikissa maissa ei saada vaalipäivää samalle päivälle, niin ei olisi tällaisi ongelmia, korkeintaa muutama tunnin aikavyöhyke-ero. Se tuskin olisi onkelma.Saattaa tosiaan jäädä jytky tulematta Suomessa ja kenties muissakin maissa PS:n hengenheimolaisille.
Äänestys%:kin vaikuttaa, Hollannissa vain 37% äänesti!!!
Ruåttissa muuten uudelle feministipuolueelle ennustetaan mahkuja yhteen paikkaan. MIten olis sovinistipuolue, sellaisen perustaminen? Feministipuolue ainakin haluasi sellaisen kieltää. fhjkfj kirjoitti:
Saattaa tosiaan jäädä jytky tulematta Suomessa ja kenties muissakin maissa PS:n hengenheimolaisille.
Äänestys%:kin vaikuttaa, Hollannissa vain 37% äänesti!!!
Ruåttissa muuten uudelle feministipuolueelle ennustetaan mahkuja yhteen paikkaan. MIten olis sovinistipuolue, sellaisen perustaminen? Feministipuolue ainakin haluasi sellaisen kieltää.Olen felinisti.
- satunnainen ateisti
Tässä tuo lakialoite: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/la_16_2014_p.shtml
Otteita:
" Lisääntyneen ei-kristittyjen yksilöiden maahanmuuton, radikaalien vapaa-ajattelijoiden painostuksen kiihtymisen sekä yhteiskunnan yleisen sekularisoitumisen vuoksi maamme kristityn enemmistön oikeus vaalia kulttuurikristillistä identiteettiään on tullut vakavalla tavalla uhatuksi. "
" Suomalaisten lainsäätäjien olisi siis pyrittävä toiminnassaan vahvistamaan maamme kulttuurikristillisyyttä ja pidättäydyttävä murentamasta sen perusteita muun muassa uskonnonvapauteen vetoamalla."
" Tietoisesti julkisen vallan taholta ylikorostettu suvaitsevaisuus- ja moniarvoisuusideologia ovat yhteiskuntamme arvoperustoiksi liian hataria sekä erilaisten erityisryhmien mielivaltaan pahimmassa tapauksessa johtavia. Epämääräinen suvaitsevaisuus- ja moniarvoisuusideologia voi lisäksi tasoittaa tietä kohti täydellisen arvoneutraalia yhteiskuntaa, jossa maassamme asuvat henkilöt eivät jaa minkäänlaisia yhteisiä ihmisten välisiin kanssakäymisiin liittyviä pelisääntöjä."
Ainoat ei-persut jotka olivat tuon allekirjoittaneet, olivat kepun Esko Kiviranta ja Muutos2011:n James Hirvisaari. Näköjään monikulttuurisuuskortin feromonit viettelivät niin voimallisesti, että Halla-ahokin, joka on itse uskonnoton, haluaa lisää krisselismiä kouluihin jos sen varjolla saa tukahdutettua muslimien maailmanvalloituksen, joka on odotettavissa ihan nurkan takana, varmaan ensi viikolla, ja iltaan asti. tabuala rasa
Väliäpä persujen kristinuskotouhuilla. Hakkarainenkaan tuskin edes ymmärtää että oman puolueen bossi joutuisi Hakkaraisen helluntai-helvettiin.
On siellä ihan fiksujakin, mutta koko puolue profiloidaan Niikkojen, Hakkaraisten ja vastaavien selfiekuvilla ja muilla toilailuilla.- FUCKIFUU
Ei ole yhtään, yksikään rasisti tai kristitty ei ole ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237