En pysty rakentamaa mitään. Kun valitsen esim. seinän tai perustukset niin siitä ei tapahdu mitään kaikissa muissa rakennus työkaluissa on sama homma.
En pysty rakentamaan mitään APUA
9
597
Vastaukset
- .....
ware-versio ja no-cd crack?
vika johtuu tuosta crackistä, jota muuten et edes tarvitse - Samidz
Miten toi muka toimii ilman crackia???
- RaDon
Miten joku muka pystyy ware-wersioo ilman cräkkiä pelaamaan???!!?
Mulla on ihan sama onkelma.... siis sen rakentamisen kanssa.. - RaDon
RaDon kirjoitti:
Miten joku muka pystyy ware-wersioo ilman cräkkiä pelaamaan???!!?
Mulla on ihan sama onkelma.... siis sen rakentamisen kanssa..Ilman cräkkiähän se huomaa, et käyttää CD/DVD emulointiohjelmaa, eikä pysty pelaamaan.
Saako jostain sitten toimivia cräkkejä? - .....
mounttasin daemon toolsilla ja hyvin toimii ilman crackiä
- iamthelaw
RaDon kirjoitti:
Ilman cräkkiähän se huomaa, et käyttää CD/DVD emulointiohjelmaa, eikä pysty pelaamaan.
Saako jostain sitten toimivia cräkkejä?jos siulla on cloneCD konella siun pitää poistaa se tai sitte jos siulla on daemon toolssissa emulointi päällä siun pitää ottaa se pois käytöstä. ainakin miulla toi autto.
- RaDon
lammas-jr kirjoitti:
Että silleen.
Käytin ennen Alcohol 120%:a emulointiohjelmana, mutta latasin Daemontoollisin ja sain pelin toimimaan.
MUTTA nyt kyllä pystyn "melkein" rakentamaan. Kun valitsen esim. seinän, ja yritän tehdä sitä, Kaatuu peli heti :( Kun Wintoosaan palaa näytössä näkyy vaan tyhjä virheilmoitus, ei lue mitään....
Mikäköhän voisi olla vialla?
...Ainiin. Asensin pelin jo kerran uudestaankin emulointiohjelman vaihdon jälkeen..
- lycky
En mäkään pystynyt ensin rakentamaan, mut sit veli teki jonkun "hjackin" (en tiedä mikä se on!) ja kaikki oki ihan OK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519