Miten te muut kestätte ikävää?

olli8977

Hei olen 25vuotias mies ja olen suhtessa filippiniläiseen 26 vuotiaan naisen kanssa.
Olen känyt tapaamassa häntä siellä ja lomaillut samalla :)

odotan häntä nyt suomeen,mahdollisesti syksyllä... ikävä on vain todella kova ja hänen on vaikea päästä internettiin koti paikallaan. joten juttelemme noin 2 kertaa viikossa :/

kuinka te muut kestätte? mie oon ainakin niin pinna kireellä ja allapäin kun keskestelu välit venyy..

4

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikään ei auta

      Itse en kyllä hirveän hyvin kestänyt missään vaiheessa ikävää... Vietimme mieheni kanssa seurustelumme kaksi ensimmäistä vuotta kaukosuhteessa. Meillä oli kummallakin tuon verran opintoja jäljellä kotimaissamme. Puhuimme skypessä joka päivä ja näimme kaksi kertaa vuodessa. Toisen luota pois lentäminen oli kauheinta. Ne raukat, jotka tekevät lentokentillä tyytyväisyyskyselyjä onnistuivat aina valitsemaan minut haastateltavakseen ja päätyivät olkapäiksi/nenäliinan hakijoiksi. Joku ystäväni lohdutti, että ajan myötä ikävä helpottaa. Ei kyllä tasan helpottanut missään vaiheessa! Laskin kotimatkallani jo päivät seuraavaan tapaamiseemme pienin numeroin kalenteriini. Olin vihainen jokaiselle ihmiselle, joka valitteli olevansa kyllästynyt katselemaan kumppaninsa naamaa joka päivä. Olisin varmasti seonnut, ellei meillä olisi ollut alusta asti selkeä suunnitelma yhteisestä tulevaisuudesta ja tiesin myös valmistumiseni päivämäärän, jolloin muuttaisin hänen kotimaahansa (Keski-Euroopassa) asumaan. Nykyään olemme naimisissa ja 10 v. vuosipäivää vietimme pari kuukautta sitten.

      • odbdl

        Niimpä.taitaa olla että jaksaa kun ajatteleee ja unelmoi yhteisestä tulevaisuudesta lapsien kanssa :)

        Mukava teidän tarina,ja kuinka hyvin kävikään kun olette jo olleet niin pitkään yhdessä !
        Antoi uskoa että kaikki on saavutettavissa.


      • odbdl

        Niimpä.taitaa olla että jaksaa kun ajatteleee ja unelmoi yhteisestä tulevaisuudesta lapsien kanssa :)

        Mukava teidän tarina,ja kuinka hyvin kävikään kun olette jo olleet niin pitkään yhdessä !
        Antoi uskoa että kaikki on saavutettavissa.


    • juah1

      Itse yritän parhaani mukaan miettiä paljon muita juttuja ja keksiä aina muuta tekemistä silloin kun emme pysty olemaan yhdessä! Valitettavasti en ole mikään kauhean sosiaalinen kylläkään, joten varsin yksinäistä on ajoittain :D mutta pakkohan se on kestää, on kuitenkin kaiken arvoista! poikaystäväni asuu siis länsi-euroopassa ,näemme 1-2 kuukauden välein ja olemme seurustelleet reilut 2,5v.

      Nuo lentokenttäjäähyväiset ovat tosiaan kauhein asia mitä tiedän.... Tai oikeastaan vielä kauheempi on se päivä ennen lähtöä kun tajuaa, että kohta tiemme eroavat taas joksikin aikaa.. Ja voi sitä itkun määrää (toisaalta itkut aina kummasti helpottaa ja pääsee siinä samalla kertomaan kaikista tunteistaan :D ). Ei siis jäähyväisiin ikinä totu, mutta niihin on oppinut suhtautumaan paremmin ehkä. Luottamus kasvaa, suhde vahvistuu ja kun ennen itkin jo pari päivää ennen jäähyväisiä niin nyt onnistun nauttimaan yhteisistä hetkistä ihan siihen lähtöhetkeen asti mikä on mielestäni hyvä juttu :)

      Juu unelmointi tulevaisuudesta ja uskominen omaan suhteeseen auttaa jonkin verran ikävään ja tosiaan se ajatusten saaminen muualle. Harrastukset, perhe, työ ja kaverit auttavat, pahinta on jäädä kotiin murehtimaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe