Niin,voiko joku kirjottaa mitä biisejä on Now (that's what i call music) 3 levyllä?
Yritin ettii netist jo mutt ei löydy..
Ei tarvi olla kovin huolelliseti kirjotettuna,kunhan jotenkin.
Kiitti sille joka vaivautuu!:)
Mitä biisejä on Now 3 levyllä?
1
134
Vastaukset
- Aito-Helmi
Kyllä tämä ihan Googlen kautta löytyi
Maroon 5: This Live
Britney Spears: Everytime
O-Zone: Dragostea Din Dei
Christian Forss: That's How It Goes
Ian Van Dahl: Where Are You Now?
Hanna Pakarinen: Fearless
Alcazar: This Is The World We Livin In
Antti Tuisku: Yritä ymmärtää
Negative: Frozen To Lose It All
Enrique Iglesias: Not In Love
Uniklubi: Kylmää
Jonna Tervomaa: Myöhemmin
3 Doors Down: Here With You
Black Eyed Peas: Hey Mama
Irina: Kuurupiiloa
50 Cent: If I Can't
Beats And Styles: Dance! Dance! Dance!
Avril Lavigne: Don't Tell Me
Jani Wickholm: Hukun
Outkast: The Way You Move
Kelis: Trick Me
Sofia: You Know What To Do
Jo Jo: Leave (Get Out)
Nylon Beat: Comeback
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153