Miettikaa ensin ,tytot

Neulaville

Kun otatte noita isoja kuvia vatsaanne,miettikaa milta se mahdollisesti nayttaa ekan raskauden jalkeen.
Kaunis kuvanne on kuin mailmankartta,,palaset siellataalla,ei kovin kaunis naky.
Eihan se valttamatta niin tee,mutta...

6

182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapo.

      Ihminen saa toki tehdä itselleen vaikka amputaation, mutta siihen ei ei suostu kuin puoskarit, jos itsellä loppuu kantti.

      On aivan turha jälkeenpäin valittaa "miljoonaa työtöntä", koska minulla ei pitkän ikäni aikana koskaan ole ollut puutetta työstä. Asenne ratkaisee ja bb-asenne on takuuvarma työttömyyden aiheuttaja. Röökaa, ryyppää ja ottaa nahkaansa tatuointeja, niin lähes jokainen työnantaja ilmoittaa "valittavasti valintamme ei juuri nyt kohdistunut teihin". Näitä kirjeitä olen saanut nähdä lähetettävän melkoisia määriä ja olen keskustellut syistä joiden takia niitä on lähetetty. Kaikissa työpaikoissa ei vaivauduta edes ilmoittamaan, mutta syyt ovat samat niissäkin, tatuoituun ei varmuuden vuoksi luoteta, koska muitakin on.

      • Naku totuus

        Siis riisut työnhakijan alasti? Jossain vaiheessa pääset vielä lööppeihin. Jokin intimiteettisuoja on työnhakijallakin oltava. Massu sattuu olemaan sellainen paikka, että jos ei ole tarkoitus aikuisviihteeseen hakeutua, niin sinne ei kurkita. Muistuttaisin nyt, mikä joillekin fanaatikoille on käsittämätöntä, että suurin osa tatuoinneista on peitetettävissä vaatteilla.

        Tatuoituja on muuten aika huomattavan monella alalla ja taidolla tehdyt tatuoinnit ja henkilön persoonaan sopivat tatuoinnit ovat mielestäni mukavia. Olen nähnyt tatsoja hoitajilla, vahtimestareilla ja vartijoilla. Jälkimmäiset yhdistettynä treenattuun kehoon - on muuten vakuuttavaa - antaa vaikutelman vahvasta, jämerästä ja kipua sietävästä ihmisestä. Eli vartijalla tatuointi voi jopa lisätä auktoriteettia. Tietysti pukukoodin vartijat ovat erikseen, mutta heistä ei näykään paljasta ihoa kuin kaulasta ylöspäin ja ranteista alaspäin. Eli oletettavasti ei työhaastattelussakaan ole tarvetta sen enempää strippailla.

        Myös myyjillä olen nähnyt ihan kivoja suuria tatuointeja. Sellaisia hihatyyppisiä. Kampaajille soveltuvat myös hyvin. Ja kaikille muillekin raskaan työn raatajille, kuten erilaisille roudaajille.

        Ainoastaan kerran elämässäni olen nähnyt pelottavan tatuoidun ihmisen. Mies, jonka naama on tatuoitu sekavaa sinipunaista kuviota. Sellaista tatsaa ei hankita mistään tatuointiliikkeestä.


    • Sannnnnnni

      Ja se tatuointi laitetaankin siihen CV'een? Ei niitä leimoja otsaan lyödä, oma taiteilijani on oikein velho sijoittelussa niin että bilemekossa näkyy kaikki ja toimistovaatteissa ei mitään. Miehelläni on myös mustetta, ja akateemista tutkintoaan vastaavaa työtä.
      Työttömyys on muuten rakenteellista, jos on sata muuraria ja 50 muurarintyöpaikkaa niin työttömyyttä syntyy vaikka jokainen olisi täydellinen enkeli.

    • Puhdas iho.

      Kaikki tatuoinnit ovat täysin turhia.

      • rreu

        Kaikki netissä huutaminen on turhaa. Vain munaton tekee niin.


      • ruttotautinen nainen

        Oletko denialisti? Ihan mukavaa, että fanaatikoille on käytössä muitakin määritteitä nykyään. Luonnollisuuteen vetoaminen on vain kehno heitto, kun istuu tietokone sylissä kivekset kiehuen. Tatuoinneista on pidempiaikaiset kokemukset kuin läppärin käytöstä. Eli puhtaaseen ihoon vetoamisesi on liian puutteellinen peruste tatsoja vastaan. Et saa sillä vielä itsellesi kuningaskuntaa ja alamaisia, jotka huutaisivat kuorossa "puhdas iho, puhdas iho, puhdas iho"!

        Ja lisäksi - minkä olen sanonut sinulle jo joissan muissakin keskusteluissa - vetoan siihen, että kaikilla ei vaan ole PUHTAAN kaunis IHO. Keski-ikäisistä suomalaisista puolella on jokin hoitoa vaativa pitkäaikainen ihosairaus. Eli ihosairaudet ovat yleisempiä kuin tatuoinnit. Että voisitko vedota muuhun kuin puhtaaseen ihoon, ihotautipotilaana vaikutusvaltani on kovin vähäinen siihen, miltä ihoni näyttää. Tuskinpa ihottumiakaan hyväksyt, kun olet niin luonnonkauniin ihon onnistunut itsellesi lottovoittona hankkimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe