kiihottaako se eli tuntuuko hyvälle
miltä pyörän satula tuntuu pimpissä
12
3785
Vastaukset
- Pyöräilijä
Ei
- tyttö vallaton
Kesälläilman pikkareita kesämekossa kun pyöräilee ja pimppi hikoilee, niin se tuntuu mukavalta satulaa vasten etenkin jos vähän nojaa eteenpäin pyöräillessä. Monesti tulee pyöräiltyä ihan ylimääräisiä lenkkejä pelkästään tuon vuoksi.
- asdasdasddas
Käy sukupuolen korjauksessa ja kokeile ;)
- kaikki pyöräilemään
Tuosta en tiedä, mutta miehenä tiedän että se tuntuu hyvältä kun kesällä pyöräillessä vastaan tulee sporttisessa kunnossa olevia pyöräilijänaisia vähissä vaatteissa ja etukenossa nojaten. Pyöräily on kivaa.
- 43483984
aah.
- vastausss
Ei tunnu hyvältä, ja kapea satula voi sattuakin. Ei tunnu miltään.
- mimimi
Välillä sattuu ja pitää löytää sopiva asento.
Vääränlainen satula on, jos ihan sattuu. Pitäisi olla semmoinen muotoilu, että paino on istuinluiden eikä pehmytkudosten päällä. Esim. jotkut biltemalaiset satulat on kyllä varsinaisia kidutuspenkkejä, joilla en itse voi ajaa juuri lainkaan, mutta Sqlab tekee monien paljon pyöräilevien mielestä hyviä satuloita. Toki riippuu vähäsen takapuolen mallistakin, että minkälaisesta satulasta se tykkää.
- Pekka 16 v
Itse pyöräilen ilman satulaa...siis pelkkä tappi ja hyvin kuskaa!
- Näin on marjat
Jos se tekisi erityisen hyvää, pyöräily olisi kai suositumpaa naisten keskuudessa.
- Hyi vittu!
Se mikä EI OLE kivaa on että Helsingissä tulee vastaan kamalan läskejä naisia pyörällä.
Takapuoli on saatana puolikkaan vuodesohvan kokoinen.
Kerran meinasin jäädä sellaisen alle kun hullu akka tuli katua alas tuhatta ja sataa, osui johonkin pieneen railoon ja kuului rusahdus pyörästä.
Pyörä näytti suorastaan hukkuvan noiden kahden jättimäisen persposken alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510