Minä olen sitä mieltä että....

jos nainen (tai mies) vilauttelee alushousujaan, niin silloin on oikeus ja kohtuus saada ehotella, joutumatta noloon tilanteesen tai tulla leimatuksi.

http://tinyurl.com/lgcrwdp

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hygieenikko

Noh noh ukki, rauhoitutaanpas taas.

• No mikä et ei! Sinullahan tuota asiaa näyttää olevan, oletko koskaan ajatellut sittä, että sinun säätäminen tällä palstalla ei periaatteessa ole turhaa, sillä sinun kommentejahan tarvitsevat ja lukevat kaikki.

Vatipäähän on onnensa kukkuloilla kaikissa paikoissa, missä voi kommentoida muiden asioita tyhmillä kommenteilla, mitkä eivät yleensä liity aiheeseen millään tavalla.

• hygieenikko

Jospa nyt heitän vatipäänä yhden kommentin tähänkin keskusteluun!

Modelli "kultaseseni" voit jatkaa yhä alkamaasi keskustelua
      trolliklossin/trollivaarin kanssa.

Minulla on ollut hiukan kiireinen ilta ystävien parissa, piipahtivat kylässä.
      Nyt pitää vielä käydä itsekkin saunassa pesulla ennen nukkumaan menoa.
      Pahoittelen etten jaksa märehtiä nyt mitään asiaa, nukuttaa vietävästi.

Hyvää yötä sinulle ja trollille!.. ja antoisia keskustelu hetkiä.

__hygieenikko

• Mikähän fetissi sekin lienee, kun haluaa esitellä alushousujaan? Tai mikä fetissi, jos on todella kiinnostunut niistä alkkareista?

Minkä verran ketään kiinnostaa lahjapaperi vai ollaanko kiinnostuneempia enempi sisällöstä? - Juu juu, kiva kääre, mutta onko sisältö yhtä punainen ja kiiltävä kuin päällinen?

Toisaalta taas, kuka pöysti haluaa että joku on kiinnostuneempi käyttämistä alushousuista, kuin sen kantajasta? - "Iltaa neiti/herra alushousu, voisinko tehdä lähempää tuttavuutta kanssanne? Lähtisikö neiti/herra alushousut mukaani jatkoille? Sinä vaateteline siinä voitkin jatkaa matkaasi"

• Tosi deeppii shittii! :D Olisi aika uljasta pöystii.... jos herra ja neiti alushousu löytäisivät toisensa. Juhannuksena he pakkaisivat matkalaukkunsa ja viettäisivät lomansa kalsarifestareita kierrellen.

Oikeuslaitos joutuu aina turvautumaan lääketieteeseen, kun kyse on itsensäpaljastelun ja vilauttelun rajasta.

Vaikkakin kaikki epämääräiseltä tuntuvat käyttätymismuodot vaikuttavat oudoilta, niin kuitenkin ne toimivan puolin ja toisin:D

• no ei,

olet väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe