Etsin Jonna nimistä Golfaria Helsinki/pk-alueelta, ikää noin 40, Olit mukavaa ja rentoa peliseuraa ja olisi mukava käydä näin kesällä taas pelailemassa joko Nurmijärvellä, Luukissa, Lakistossa ja muilla kentillä.... Mukava saada tasokasta peliseuraa niin tuloksellisesti ja rupatellen niin ja jäin peli kierroksen pystyyn!
Etsin Jonna
3
148
Vastaukset
- Se "Jonna"
Valitan, en ole kiinnostunut. Esitin asiani ehkä epäselvästi, mutta nyt huomaan että väärinkäsitys pääsi tapahtumaan. Tarkoitukseni ei ollut loukata. Olen todella pahoillani.
- oikea Jonna?
Hei, jos olen se Jonna ketä etsit niin kävin viime kesänä kesälomani viettämässä pk-alueella. Pelasin useamman kerran saman miehen kanssa. Numerosi on tallessa ja laitan sinulle viestiä tulemaan :) Oli ilo lukea ilmoitus, tulossa taas heinä-elokuun vaihteessa pelailemaan. Saat Jukka kuitata ensimmäisen yhteisen pelin. Terveisin etsimäsi Jonna :)
- golf1
Etsimäni henkilö laittoi viestiä ja vkl lähdemme pelamaan. T.Jukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848