Etsin Jonna nimistä Golfaria Helsinki/pk-alueelta, ikää noin 40, Olit mukavaa ja rentoa peliseuraa ja olisi mukava käydä näin kesällä taas pelailemassa joko Nurmijärvellä, Luukissa, Lakistossa ja muilla kentillä.... Mukava saada tasokasta peliseuraa niin tuloksellisesti ja rupatellen niin ja jäin peli kierroksen pystyyn!
Etsin Jonna
3
135
Vastaukset
- Se "Jonna"
Valitan, en ole kiinnostunut. Esitin asiani ehkä epäselvästi, mutta nyt huomaan että väärinkäsitys pääsi tapahtumaan. Tarkoitukseni ei ollut loukata. Olen todella pahoillani.
- oikea Jonna?
Hei, jos olen se Jonna ketä etsit niin kävin viime kesänä kesälomani viettämässä pk-alueella. Pelasin useamman kerran saman miehen kanssa. Numerosi on tallessa ja laitan sinulle viestiä tulemaan :) Oli ilo lukea ilmoitus, tulossa taas heinä-elokuun vaihteessa pelailemaan. Saat Jukka kuitata ensimmäisen yhteisen pelin. Terveisin etsimäsi Jonna :)
- golf1
Etsimäni henkilö laittoi viestiä ja vkl lähdemme pelamaan. T.Jukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808