Cradle of Filth

Niinhän se on että ajat muuttuu ja Filth on nykyään ihan teinikootti musaa....

Mutta mikä se onkaan kaikkien aikojen paras kipale Filthiltä?

Omat suosikit on kyllä erityisesti
Her ghost in the fogg
Dusk (and her embrace)

22

2855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sie kurja laatikottaja!*kantaa kukkia haudallesi*

• -proghead-

ehtaa Disney-metallia! Ehkä tuo Alfred Ankka voisi diggailla kovastikin...

• Humu

Akuankka epäilemättä tykkäisi! Mutta se mies on kyllä kaunis, se laulaja nimittäin. kaunis maskeeraus. Minulle kanssa!
        Hänen ilmeensa ovat kyllä uskomattoman ihastuttavat. Niistä pidän, vaikka muuta hyvää en bändistä löydäkkään.

• Deadnightwarrior
        Humu kirjoitti:

Akuankka epäilemättä tykkäisi! Mutta se mies on kyllä kaunis, se laulaja nimittäin. kaunis maskeeraus. Minulle kanssa!
        Hänen ilmeensa ovat kyllä uskomattoman ihastuttavat. Niistä pidän, vaikka muuta hyvää en bändistä löydäkkään.

Dani Filthin naama ei oikein miellytä, mutta ääni sitäkin enemmän!! Herrahan osaa jopa laulaa ihan oikeasti.

• minä
        Deadnightwarrior kirjoitti:

Dani Filthin naama ei oikein miellytä, mutta ääni sitäkin enemmän!! Herrahan osaa jopa laulaa ihan oikeasti.

"osaa laulaa ihan oikeasti" heheheheheee hyvä läppä!!

• the wanderer

Parhaat kappaleet järjestyksessä:

Dusk and Her Embrace

Cthulhu Dawn

A Gothic Romance

ja Tearing the Veil From Grace

• no kieltämättä Danilla on kerrassaan persoonallinen ääni, siksi filthistä tykkäänki...
      mutta mutta kun se nykyään on niinku "sikstinainais" eli teiniteini.... ei uppoa

• Kivi

Sä itket sitä teiniä koko ajan...ja ämmä
        itte on 17 v! Ei se tee susta kuule yhtään
        sen vanhempaa vaikka kuinka vaikerrat että Filth on teinibändi. Mitä helvettiä sitten kuuntelet
        sitä jos se noin kovin ottaa itsetunnon päälle.

Jestas että pistää vihaksi tuollaiset pikkuämmät!

• Kivi kirjoitti:

Sä itket sitä teiniä koko ajan...ja ämmä
        itte on 17 v! Ei se tee susta kuule yhtään
        sen vanhempaa vaikka kuinka vaikerrat että Filth on teinibändi. Mitä helvettiä sitten kuuntelet
        sitä jos se noin kovin ottaa itsetunnon päälle.

Jestas että pistää vihaksi tuollaiset pikkuämmät!

taitaa arvon henkilöllä olla jotain ongelmia itsensä kanssa kun minun mielipiteet noin rankasti tuomitset ja pikkuämmäksi haukut vaikket edes tunne minuu.
        jos pistää niin kovin vihaksi miksi edes vaivauduit vastaamaan tähän? Ei tämä kenenkään päivää varmaan suuresti pelastanut. tai no löytyyhän meitä moneen junaan. ps. kuuntelen esimerkiksi sitä vanhempaa filthiä, jonka olisit tiennyt jos olisit tuon foorumin kunnolla lukenut ja katsonut profiilistani muutakin kuin iän.

• prkl
        Forsaken kirjoitti:

taitaa arvon henkilöllä olla jotain ongelmia itsensä kanssa kun minun mielipiteet noin rankasti tuomitset ja pikkuämmäksi haukut vaikket edes tunne minuu.
        jos pistää niin kovin vihaksi miksi edes vaivauduit vastaamaan tähän? Ei tämä kenenkään päivää varmaan suuresti pelastanut. tai no löytyyhän meitä moneen junaan. ps. kuuntelen esimerkiksi sitä vanhempaa filthiä, jonka olisit tiennyt jos olisit tuon foorumin kunnolla lukenut ja katsonut profiilistani muutakin kuin iän.

nyt se pikkusuttura suutahti...
        ai kamala sentään, hirveetä, apua!

• prkl kirjoitti:

nyt se pikkusuttura suutahti...
        ai kamala sentään, hirveetä, apua!

En tietenkään suuttunut vaan kommentoin ihan asiallisesti ahdaskatseista mielipidettäsi

• jyry8

tää ei liity tähän musajuttuun mitenkään, vaan kun näin galleriasivusi, aattelin viskata pari sanaa. ite oon sua "ihan vähän" vanhempi, mut oon sitä mieltä että, pidä tyylis vaan ja lippu korkeella; ei kaikki ratikkakuskitkaan tääl hesas oo sen näkösii, et ne ois ratikkakuskeja eli sanojas lainaten, mitä sitten? tääl on jo ihan tarpeeks pelkureita ja nöyristelijöitä, hyvää jatkoo sulle.

• Oli nätisti sanottu, kunpa ihmiset osaisivat olla avarakatseisimpia... Mutta elä murehdi, tämä minä olen aina ollut enkä aio muitten mielipiteiden takia muuttua

• sadjonymous

voisi olla vaikka

1. The Forest Whispers My Name
      2. Cruelty Brought Thee Orchids
      3. Dusk and Her Embrace

mutta uusimmalta levyltä on erinomainen
      veto mm. Absinthe with Faust

..ja hevonvitut jostain teinikååttiudesta!
      Teinikååtteus on kuuntelijassa ei Filthissä.

• Typhon

Itselläni on yksi Cradle of Filthin levy, Midian, ja ostinkin sen lähinnä alennuksesta siksi, että se sisälsi mm. Chulthu Dawnin, joka on mielestäni paras metallipläjäytys sitten Metallican Onen.

Muutoin en ole koskaan CoF:tiä nähnyt muuna kuin teinibändinä. Kaikki finninaamaiset nössöt esittävät kovaa, tai muuten vain todella pahaa tyyppiä kantamalla joitakin "Jesus is a Cunt" -paitoja. Minusta hyväksynnän hakeminen tuolla tavoin on niin suunnattoman naurettavaa, vaikka itse olen polttanut oman Raamattuni jo aikoja sitten.

• Midian todellakin oli huippu, sen jälkeen alkoi se ala mäki..... Dani perkule ryhdistäydy!!!!

• Taika-Jim

Paras biisi on Cruelty Brought Thee Orchids, myöskin livenä...

• Mie

Hyviä biisejä vaikka kuinka, mut pari huippua:

Cruelty brought thee orchids
      Gothic romance (Red roses for the Devil's whore)

• fdds

Vai että paras biisi Cradlelta...
      Njaah tämähän on vaikea kysymys. Ehkäpä se olisi minun kohdallani Nymphetamine tai Coffin Folder. Kummatkin ovat uusimmalta levyltä siis, mutta niinhän se on, jokainen albumi on parempi kuin edellinen (no, ainakin minun kohdallani).

• iiRa

Mun mielestä parhaimpii biisei on mm;
      Nymphetamine
      Absinthe With Faust
      The Twisted Nails of Faith
      ja vielä monia muita. (:

• Nazarie

...a onhan niitä kappaleita
      -better reign in hell
      -nymphetamine
      -dusk and her embrace
      -mannequin
      jaa onhan niitä aika paljon vielä noitten lisäks...:)

• kokemusta on

Kyllä kaikkien aikojen paras Filthin kappale on Hallowed be thy Name. Niitten tilutusten rinnalla monet amatöörit kalpenee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe