Wellcome El Mundo

Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana on ns. kisaleskiä halukkaiden käytössä pilvin pimein. Itse olen kyseisen ajan täysin eristyneenä muusta normaalista elämästä ja tulen katsomaan varmasti kaikki 64 ottelua ~vastaa noin 640 hyvää seksikokemusta. Ainut ongelma on pysyä sevänä tuon ajan, koska viime kisoista en muistanut yhtään mitään, niin jouduin katsomaan ne dikiboksilta jälkikäteen. Toisaalta kun katsoin ne sitten taltioinneilta jälkeen päin, niin ikään kuin olisi ne olleet taas uudet kisat.




http://tinyurl.com/ptkx9ql

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Modelli on 200 v.

      Vitun urpovanhus. Se on welcome eikä wellcome.

      • Piti laittaa Well come ...ups!


    • iso karvainen mies

      Modelli katsoo kisat meikäläisen sylissä D:

      • Mä veikkaan, että sulle tulis äitiä ikävä mun seurassa.


      • Sähän voit suomentaa tolle yhelle vatipäälle mitä well...come tarkoittaa.


      • ????????????????????
        modelli kirjoitti:

        Sähän voit suomentaa tolle yhelle vatipäälle mitä well...come tarkoittaa.

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.


      • iso karvainen mies
        ???????????????????? kirjoitti:

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.

        Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.

        minä en jätä arvailun varaa, jolloin tämä sinun epäsuoravihjailulla voit miettiä itsesi kohdalla kuinka itseesi osuu ja uppoo. halventamalla minua et todellista luontoa voi muuttaa, kyllä sen läpinäkyvän verhon läpi näkee.
        ehkä et ymmärtänyt niin selitän lyhyemmin olet huonokäytöksinen ja epäsosiaalinen.


      • palstan älymystö
        iso karvainen mies kirjoitti:

        Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:

        karvainen hölmö plussailee ainoana itseänsä näköjään:(


    • sinullahan on hyvä tavoitteet, haet vielä hyvää seuraa ja nautitte samalla kehon lämmöstä, viinirypäleitä, vettä/Pepsi NEXT(stevialla osittain makeutettu) ja popcornia. jos ei nyt ota porkkanoita tippauksen kera ja sitten sitä pihviä(punaviinillä makeutettuna) vesimelonisalaatin kera.
      nam
      me nautitaan sitten noista kun lapset on aikuisia.

    • pipiatri
    • el mundo es Grande como mi alma

      • kassiALMA ´

        QUE MENTIDA!!!111!!!
        VALHETTA

        intiaaneilla ei ole sielua koskaan ollutkaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe