Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana on ns. kisaleskiä halukkaiden käytössä pilvin pimein. Itse olen kyseisen ajan täysin eristyneenä muusta normaalista elämästä ja tulen katsomaan varmasti kaikki 64 ottelua ~vastaa noin 640 hyvää seksikokemusta. Ainut ongelma on pysyä sevänä tuon ajan, koska viime kisoista en muistanut yhtään mitään, niin jouduin katsomaan ne dikiboksilta jälkikäteen. Toisaalta kun katsoin ne sitten taltioinneilta jälkeen päin, niin ikään kuin olisi ne olleet taas uudet kisat.
http://tinyurl.com/ptkx9ql
Wellcome El Mundo
13
92
Vastaukset
- Modelli on 200 v.
Vitun urpovanhus. Se on welcome eikä wellcome.
- iso karvainen mies
Modelli katsoo kisat meikäläisen sylissä D:
- ????????????????????
modelli kirjoitti:
Sähän voit suomentaa tolle yhelle vatipäälle mitä well...come tarkoittaa.
Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille. - iso karvainen mies
???????????????????? kirjoitti:
Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:
???????????????????? kirjoitti:
Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.minä en jätä arvailun varaa, jolloin tämä sinun epäsuoravihjailulla voit miettiä itsesi kohdalla kuinka itseesi osuu ja uppoo. halventamalla minua et todellista luontoa voi muuttaa, kyllä sen läpinäkyvän verhon läpi näkee.
ehkä et ymmärtänyt niin selitän lyhyemmin olet huonokäytöksinen ja epäsosiaalinen.- palstan älymystö
iso karvainen mies kirjoitti:
Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:
karvainen hölmö plussailee ainoana itseänsä näköjään:(
sinullahan on hyvä tavoitteet, haet vielä hyvää seuraa ja nautitte samalla kehon lämmöstä, viinirypäleitä, vettä/Pepsi NEXT(stevialla osittain makeutettu) ja popcornia. jos ei nyt ota porkkanoita tippauksen kera ja sitten sitä pihviä(punaviinillä makeutettuna) vesimelonisalaatin kera.
nam
me nautitaan sitten noista kun lapset on aikuisia.- pipiatri
http://www.youtube.com/watch?v=FaqSchFmVRM
Hijo de algo modelli tienes que muchas grazias ami por todo el mundo que lo que yo
tenia hacer, por favor hombre modelli :oD el mundo es Grande como mi alma
- kassiALMA ´
QUE MENTIDA!!!111!!!
VALHETTA
intiaaneilla ei ole sielua koskaan ollutkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
